2021-04-18, 07:35
Medlem
En annan sak - vad jag förstår hade Jesper också varit med i nåt annat program. Hörde ingen, varken i huset eller utanför, som klagade på det?
2021-04-18, 08:54
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
En annan sak - vad jag förstår hade Jesper också varit med i nåt annat program. Hörde ingen, varken i huset eller utanför, som klagade på det?

Han var med i PH i ca 20 dagar, året 2013.
2021-04-18, 09:13
Medlem
Herre jävlar. varför säger inte Emelie bara att hon blev svartsjuk för att hon har känslor för Adrian, så jävla genomskinligt så jag dör
2021-04-18, 09:14
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Tvekar på att rösta på Jaqi när hon säger att hon vill ha Mergim i final. Hon kommer inte nominera honom.

Däremot så kommer väl mergim få tittarfrågor idag och gissar att det kommer avslöja en del av hans riktiga sida och kommer nog få många att börja fundera på hur han egentligen är. För vi ser ju mer än vad dom gör där inne.

Jag försöker inte övertala någon att rösta kvar henne, många skriver bara "rösta på xxx!! ", som att det skulle påverka. Jag skriver bara ett eventuellt scenario på hur det kan bli efter tittarfrågorna, (om BB ger han rätt frågor och inte bara snälla frågor), att många kan tappa tilliten till honom.
2021-04-18, 09:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rjevik
Inte sett ett avsnitt,
1. Några som haft sex?
2. Några som onanerat?
3. Vilka är gladast i att springa runt nakna?
4. Vilka är mest troligt kommer ligga med varann?
Hur många dagar har de varit där och hur många kvar?

Ingen som kan se en summering? Är det sevärt?
2021-04-18, 09:25
Medlem
Sovmorgon idag igen samt försening medschdemt har de gett upp där uppe xD
2021-04-18, 09:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rjevik
Ingen som kan se en summering? Är det sevärt?
Ingen har legat ingen har onanerat och Emelie o Dennis är väl mest trolig till att ligga.

61-62 dagar har gått 38-39 dagar kvar, nej det är inte sevärd. Inte bara pga att sex och onani inte förekommer vilket är en otroligt konstig preferens men för att deltagarna är skittråkiga. Det är som att titta på färg som torkar, händer aldrig någonting. Sätt dig på en valfri stadsbuss eller ett fik och tjuvlyssna på några som samtalar - det summerar Big Brother 2021. Absolut dom tråkigaste jävla individerna ur detta avlånga land har man plockat in.

Nu kommer någon skriva "ahh men Tanja då!!! Hon är inte tråkig!!!" Jo hon är svintråkig håll käften, hon är i fel program med fel människor, alla blir tråkiga ihop. Tittarsiffror kan inte överstiga 20.000 helt omöjligt att folk följer programmet, sociala medier har dom interaction med ca 8000 personer vilket inte alls är mycket.

Familjevloggare på Youtube har mer tittare än Big Brother, kanske inte så konstigt för en familj som är ute och äter middag vid någon lekland är mer händelse än vad huset bjuder på. Skandal, avgå castingen.
2021-04-18, 09:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lapetitepois
Men inte fan går man in i BB endast för att man tycker att en kille är snygg o tilltalande?!!!

Jo tydligen... Det är knas men även att hon verkar ha trott att det bara ska vara för henne att gå in i huset och så skulle det vara klart.
Jobbigt att se henne sitta och quota Adrian... ”Vi ska ta det slow, liksom såhär”, ”Vi ska inte stressa fram något, liksom såhär”, ”Han tycker jag är en fin tjej liksom såhär”... Wow!
2021-04-18, 09:39
Medlem
I dag händer följande:

Förmiddag:
- Brev om tittarfrågor - killarna som sitter säkert ska få svara på tittarnas frågor

Eftermiddag:
Killarna svarar på tittarfrågorna

Kväll:
Husmöte
2021-04-18, 09:39
Medlem
Detta händer idag 18/4

Förmiddag:
- Brev om tittarfrågor - killarna som sitter säkert ska få svara på tittarnas frågor

Eftermiddag:
Killarna svarar på tittarfrågorna

Kväll:
Husmöte
2021-04-18, 09:41
Medlem
Skruva ner den där jävla rosa knappen denanvänds ju inte ens
2021-04-18, 09:41
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Däremot så kommer väl mergim få tittarfrågor idag och gissar att det kommer avslöja en del av hans riktiga sida och kommer nog få många att börja fundera på hur han egentligen är. För vi ser ju mer än vad dom gör där inne.

Jag försöker inte övertala någon att rösta kvar henne, många skriver bara "rösta på xxx!! ", som att det skulle påverka. Jag skriver bara ett eventuellt scenario på hur det kan bli efter tittarfrågorna, (om BB ger han rätt frågor och inte bara snälla frågor), att många kan tappa tilliten till honom.

Ser i dagens schema att det stämmer, alla killar som sitter säkert ska få tittarfrågor. Såg att folk redan igår skrev att Mergim skulle få frågor idag, hur visste ni det? Är det något som sagts i avsnitten?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in