2021-04-18, 04:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adams98
Söndagens avsnitt

Ja jösses vad lag Nord tar fram känslor i oss alla. Men de påminner mig verkligen om den färskaste säsongen man har i minne och lag Nord från förra året. De sjöng också runt lägerelden och skrev dikter vilket både Hasse, Jonas och speciellt Raymond hatade. haha Och hade sin kärnpakt. Kanske produktionen som försöker få ihop lagen på det sättet.

Är årets Lag Nord värre än förra årets Lag Nord? Vad tycker ni. Fan jag hade älskat att se Raymond i årets lag Nord.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2021-04-18 kl. 05:04.
2021-04-18, 04:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Det kan det fasen inte bli, alldeles för tidigt! Dessutom sade väl Anders i torsdags att 2 utav de nyinkomna blir lagkaptener i respektive lag. Om jag inte minns fel.
Nej, du har helt rätt, helt orimligt.
2021-04-18, 04:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heymid
Nej, du har helt rätt, helt orimligt.

Eller man vet aldrig men det är min uppfattning åtminstone.

Raymond till Hasse om Lag Nord: "Som jag ser det är det en märklig allians, och jag förstår alliansen mellan Julia, Ragnar och Pia därför att den baseras på att fisa regnbågar och rita hjärtan i kanten och sådär. Även Kristove där."
"Och då tänker de då att om de bara hänger ihop som en klase bananer så ska de bara kunna flyta iland till en sammanslagning. Att kramas och skriva dikter det räcker för dem. Kunde de inte ha åkt på nåt jävla camp då? Där kan du mysa och skriva poesi, men inte på Robinson."

Det låter som en beskrivning på årets Robinson med.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2021-04-18 kl. 05:20.
2021-04-18, 04:41
Medlem
Citat:
Lagledarna lär få någon betydande roll i Robinsontävlingarna, varför jag finner det mer sannolikt att det är för tidigt med sammanslagning.
2021-04-18, 07:55
Medlem
Svennehuras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Jasså - det säger du! Vars då? Bakom kamerorna? Eller tömde du bajjamajorna?
Inte jag ... den du skrev med tidigare!
2021-04-18, 08:18
Medlem
Citat:

Raymond till Hasse om Lag Nord: "Som jag ser det är det en märklig allians, och jag förstår alliansen mellan Julia, Ragnar och Pia därför att den baseras på att fisa regnbågar och rita hjärtan i kanten och sådär. Även Kristove där."
"Och då tänker de då att om de bara hänger ihop som en klase bananer så ska de bara kunna flyta iland till en sammanslagning. Att kramas och skriva dikter det räcker för dem. Kunde de inte ha åkt på nåt jävla camp då? Där kan du mysa och skriva poesi, men inte på Robinson."

Det låter som en beskrivning på årets Robinson med.

Varför kan ingen i nord tala klarspråk?!
2021-04-18, 08:57
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svennehura
Inte jag ... den du skrev med tidigare!

Ok. Jag tror nog att någon/några av deltagarna i Robinson kanske har varit inne i tråden och kikat kanske - men knappast att någon av dessa deltagare ger sig i kast i tråden och erkänner det eller gör några inlägg. Så om någon påstår sig ha varit deltagare tar jag det med stor nypa salt.
2021-04-18, 09:15
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
2021-04-18, 09:15
Medlem
Jag tycker att alla i lag Nord, verkar vara blåsta! Den ena värre än den andra! Som Wrenkler sa, "vuxenmobbing"
Stör mig på tranan och den där blondafjortisen som inte verkar ha alla hästar hemma! Men det tycker jag att ingen i de laget har!

Hoppas att någon i lag Syd vinner. Där visar dem lite mer intelligens 😊
2021-04-18, 09:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Kati
Hoppas på intriger och fulspel, det är väl därför man egentligen följer skiten, iaf jag!

Jag skulle bli glad om den "obekväme" Wrenkler blir kvar tillsammans med Alex.
Feministfittan Johanna hoppas jag ryker så snabbt som det bara inte går!

Omgjordingen är så tröttsam med sitt flashande av tuttar och röv så hoppas h*n också ryker å det snaraste.

Jag hoppas också på att den där blåsta bimbon Johanna åker ut snart! Tycker allmänt att man har samlat alla trash i en och samma lag.

Hoppas även att Tova-Sophia Aronsson åker ut med huvudet först! Lite osmakligt att hon går runt med samma bikini och visar rumpan för hela Sverige!
2021-04-18, 09:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solen89
Jag hoppas också på att den där blåsta bimbon Johanna åker ut snart! Tycker allmänt att man har samlat alla trash i en och samma lag.

Hoppas även att Tova-Sophia Aronsson åker ut med huvudet först! Lite osmakligt att hon går runt med samma bikini och visar rumpan för hela Sverige!

2021-04-18, 09:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sirap.

Jag har inte skrivit någonstans att jag vill att Sophia ska åka ut för att hon använder en och samma bikini under hela Robinson samt att hon visar rumpan för hela Sverige. Utan jag skrev bara vad jag tycker, att det är osmakligt och lite äckligt=trashigt!

Men ingen av dem är värdiga vinnare! Och jag tycker inte heller att ingen i lag Nord är värdiga vinnare. Vuxenmobbing och allmänt korkade!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in