2021-04-17, 19:38
Medlem
Dr.Katis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Ja det behöver hända någonting i lagen - som det nu kommer att göra med var sin ny lagkapten i vardera lag. Undrar verkligen hur de "krakarna" ska tas emot - nåja de har en immunitet i sitt första Öråd dock. Tur det annars hade lagen kastat ut dem vid första bästa tillfälle. Men får de sova utanför deras simpelt gjorda hyddor? Får de del av maten som de andra får? Man funderar ju lite på hur det blir i deras pakter i lagen
Hoppas på intriger och fulspel, det är väl därför man egentligen följer skiten, iaf jag!

Jag skulle bli glad om den "obekväme" Wrenkler blir kvar tillsammans med Alex.
Feministfittan Johanna hoppas jag ryker så snabbt som det bara inte går!

Omgjordingen är så tröttsam med sitt flashande av tuttar och röv så hoppas h*n också ryker å det snaraste.
2021-04-17, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Kati
Hoppas på intriger och fulspel, det är väl därför man egentligen följer skiten, iaf jag!

Jag skulle bli glad om den "obekväme" Wrenkler blir kvar tillsammans med Alex.
Feministfittan Johanna hoppas jag ryker så snabbt som det bara inte går!

Omgjordingen är så tröttsam med sitt flashande av tuttar och röv så hoppas h*n också ryker å det snaraste.
Såg en trailer under Let’s dance. Det var lag Nords öråd. Det gick inte direkt att avläsa om någon satt säkert. Alla såg lika nervösa ut. Sen sa Wrenky något som de andra störde sig på. Jag var inte så uppmärksam vid tillfället så vet inte vad de gafflade om. Ska se sen, om det kommer igen, om någon ser ut att bära armband.
2021-04-17, 20:46
Medlem
Citat:
Kanske inte detta Öråd men nästa Öråd troligtvis. Den här veckan ska ju lagen få nya lagkaptener - vilket de inte vet om ännu så de lagkaptenerna kommer nog in på Måndag tror jag och de två av utmanarna som inte blir lagkaptener kommer nog att vara start-truppen i Gränslandet.

Så om Wrenkler röstas ut så åker han nog hem tror jag.

Det borde väl snart bli en sammanslagning av lagen?
Eller så hamnar utmanarna som förlorar uttagningen i Gränslandet. Ska bli intressant att se vad som händer imorgon. Men det faktum att de nya ledarna blir immuna tyder på att det kommer vara åtminstone två öråd till innan sammanslagningen.
2021-04-17, 20:57
Bannlyst
Ut fort med den äckliga transan i mansröv och feministen! Sanslöst vidriga människor.
2021-04-17, 21:39
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fraanki
Ut fort med den äckliga transan i mansröv och feministen! Sanslöst vidriga människor.

BINGO!
2021-04-17, 21:49
Medlem
PerniWhas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tatoomike
Men vi tar det i tur och ordning så du kan ju börja först.
Fast om man nu råkar vara bekant med två olika deltagare i årets omgång, speciellt som det inte riktigt framgår i produktionen att folk känner varandra sedan innan (får för mig att bekantskapskretsen inte är helt okänd) så tänker jag att det är väl intressantare att du börjar så får vi räta ut de frågorna först så kan vi ta min enda sketna bekanta sedan? Ok, deal?
Väntar med spänning...
2021-04-17, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PerniWha
Fast om man nu råkar vara bekant med två olika deltagare i årets omgång, speciellt som det inte riktigt framgår i produktionen att folk känner varandra sedan innan (får för mig att bekantskapskretsen inte är helt okänd) så tänker jag att det är väl intressantare att du börjar så får vi räta ut de frågorna först så kan vi ta min enda sketna bekanta sedan? Ok, deal?
Väntar med spänning...
Varför skulle jag det? Det är mycket mer intressant att du börjar för du kom med ditt påstående först och det är det som intresserar mig.
2021-04-17, 22:00
Medlem
Citat:
Låter logiskt med antal folk vid en sammanslagning med 10-11 st deltagare. Kanske att det blir en sammanslagning om någon vecka - typ efter nästa Öråd. De är ju totalt 11 st just nu idag och blir 10 st efter Örådet sedan tillkommer 2 st (en i vardera lag) av utmanarna troligtvis på Måndag - då blir de totalt 12 st.

Undrar verkligen hur de ska kunna fixa (bygga?!) någon lyxhydda för lagkaptenerna? Det är ju ett Naturreservat. Fast de kanske helt enkelt forslar dit ngt färdigt litet krypin per helikopter till dessa personer - vem vet?
Eh, är de inte tolv? 7+5?
2021-04-17, 22:02
Medlem
Tova-Sophias viktnedgång och spekulation.

Angående morgondagens immunitetstävling så tror jag nog inte att Alex kommer att ta hem det då han är stor och tung. Wrenkler har bättre chans med tanke på hur han är byggd/lång och kanske kan få ett bra grepp om fötterna.
Efter lite funderande så tror jag att även Johanna kan ha en bra chans där. Hon kan gå ner i spagat alltså måste hon hålla på med dans som säkert stärker muskler här och där. Hängde dessutom i en påle som nån sade. Ragnar (dansare) från förra året var ganska duktig i statiska tävlingar.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2021-04-17 kl. 22:26.
2021-04-17, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PerniWha
Väntar med spänning...

Citat:
Varför skulle jag det? Det är mycket mer intressant att du börjar för du kom med ditt påstående först och det är det som intresserar mig.
Sluta tjafsa snälla. Skicka PM till mig så publicerar jag era ”bekanter” samtidigt. Tvivlar dock en aning att ni känner någon deltagare över huvudtaget. Men...prove me wrong bara 😉
2021-04-17, 22:06
Medlem
PerniWhas avatar
Citat:
Nja, i skenet av att du verkar vara bekant med i stort sett halva produktionen tror i alla fall jag att det är lite intressantare för alla om du kom med någon typ av belägg för "är bekant med två i årets uppsättning och det stämmer inte att..." och hur det eventuellt kan påverka vidare spel men misstänker att det kommer vi aldrig att se röken av.
2021-04-17, 22:06
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mashedpotatoe
Eh, är de inte tolv? 7+5?

Tova-Sophia, Johanna, Wrenkler, Alexander, Andreas, Ludvig och Annki

Elias, Joanna, Dennis, Olivia och Annika

Du har rätt
Senast redigerad av CS128 2021-04-17 kl. 22:09.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in