2021-04-18, 01:48
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
Hade jag inte gått upp i vikt (Adrian) hade jag fan käkat varannan timme.

Man har fortfarande ådror som kan täppas igen, men förstår tanken.
Det vore rena rama drömmen

Är det någon som vet vad dom sitter och trycker i sig? Tacos från idag med feta ostskivor på?
2021-04-18, 01:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
hon vill säkert väldigt gärna skaffa barn men inte en unge som redan är 30 år

Kan se framför mig hur Madde lassar på det nionde lasset med spagetti och köttfärsås och frågar om hon ska göra lite mer medan Adrian lastar in skepp efter skepp i käften. Bredvid adrian sitter deras nyinköpta kakadua och skriker så det dånar och Madde känner sig fortfarande mycket förvirrad över varför de tvunget behövde inköpa denne morska fågel
2021-04-18, 01:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cents4
Tjejen är blåst. Finns inget mer att tillägga här. Hon är förmodligen i det stadiet då hon är kär och har minsta lilla hopp in i det sista. Egentligen är det synd om henne men samtidigt inte. 34 år gammal, kärat ner sig i en 4 år yngre pöjk som knappt visat något intresse. Det luktar break your heart på långa vägar.

True!
Hon påminner även om en såndär jobbig brud som vägrar släppa killen, oavsett hur många gånger han än visar att han inte vill.
Det var hon som tog första initiativet när de hångla i vikten också. Adrian är en fegis och vågar inte säga som det är, det är därför det blir så stelt kring dom varje gång ämnet dras upp. Det var det som både Mergim, emelie och Nardos ifrågasatte.

Och Madde borde fatta att hon borde backa nu 100 %.
Men hon har tyvärr ingen självrespekt. Hon ska ha killen till varje pris, oavsett hur lite intresse han visar tillbaka jämfört med henne.

Pinsamt att kolla på.
2021-04-18, 01:50
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
Hade jag inte gått upp i vikt (Adrian) hade jag fan käkat varannan timme.
Inte undra på att det tar 30 minuter för honom att skita, det är ju fem normala dagsransoner han måste trycka ut varje toabesök.
2021-04-18, 01:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Själv har man en trög gammal padda som är kopplad till TV:n och att spola fram och tillbaka med den, är ingen hit.
Fan altså!
Jag kan inte ha hört fel! Vill isåfall veta vad som sas istället om det inte var det.
Är det ingen här som haft kameran på i badrummet istället för DC

Jaså, går det ens att spola tillbaka i appen? Har inte fått det att funka i mobilen eller paddan. Hur gör man? 🤔

Vem sa han det till då? Joel?
2021-04-18, 01:54
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sabr1na639
Jaså, går det ens att spola tillbaka i appen? Har inte fått det att funka i mobilen eller paddan. Hur gör man? 🤔

Vem sa han det till då? Joel?

Det är trögt och laggar och hoppar. Man blir så frustrerad så det inte är värt det.
Nej inte Joel. Det var mer sagt i luften eller riktat mot någon som gick förbi, men det var inte Joel, för Joel kom in mycket senare och försökte skrämma honom och Empa.
Jag säger inte att jag är säker på min sak, men hade varit skönt att få detta bekräftat av någon.
För ifall han yttrade sig så, då blir det resväskorna i slussen direkt alternativt autonominering
2021-04-18, 01:55
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sabr1na639
Sant! Sjukt tragiskt att hela hennes upplevelse i BB verkar cirkulera kring honom. Bäst hon åker ut snart!

Hoppas hon åker ut på Måndag och Adrian åker nästa vecka så kan vi gräva ner deras icke-relation en gång för alla. R.I.P. 🙏⚰️
2021-04-18, 01:55
Medlem
Adrian äter igen? Hur är det ens möjligt?
2021-04-18, 01:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Det är trögt och laggar och hoppar. Man blir så frustrerad så det inte är värt det.
Nej inte Joel. Det var mer sagt i luften eller riktat mot någon som gick förbi, men det var inte Joel, för Joel kom in mycket senare och försökte skrämma honom och Empa.
Jag säger inte att jag är säker på min sak, men hade varit skönt att få detta bekräftat av någon.
För ifall han yttrade sig så, då blir det resväskorna i slussen direkt alternativt autonominering

Förstår!
Han kanske såg sin spegelbild o pratade med sig själv då? 😅
2021-04-18, 01:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Hoppas hon åker ut på Måndag och Adrian åker nästa vecka så kan vi gräva ner deras icke-relation en gång för alla. R.I.P. 🙏⚰️

Känns inte så troligt! Men håller alla tummar o tår! Man kan ju hoppas!
2021-04-18, 01:58
Medlem
icons avatar
Tvekar på att rösta på Jaqi när hon säger att hon vill ha Mergim i final. Hon kommer inte nominera honom.
2021-04-18, 02:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Tvekar på att rösta på Jaqi när hon säger att hon vill ha Mergim i final. Hon kommer inte nominera honom.

Men kära nån det är det här jag försökt banka in i er skalle flera dagar nu. Det enda jag vill med den här säsongen är att Mergim åker ut nästa vecka resten skiter jag i. Rösta kvar Jackie är som att be om fler veckor med Mergim

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in