2021-04-18, 01:40
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av embargo
Allmänt känt att det är epilepsimannen som har hand om helgpasset. I avsaknad av fest ikväll var det tydligen tandborstningen som fick the special treatment.

Haha ja
2021-04-18, 01:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jullanforever
När ska Madde och alla andra fatta, inklusive tittare att Adrian inte är emotionellt tillgänglig för något annat än Lasse? Vad vet vi egentligen om honom? Han äter massa mat och gillar inte att ta hand om hushållet? Han kommer inte heller knulla massa tjejer utanför huset, ni har fått lika fel bild av honom som Dennis. Jag känner av stora känslomässiga problem, kan bli så om man blir curlad för mycket av sina föräldrar. Det är inte Madde som behöver lämna huset, det är Adrian.
hon vill säkert väldigt gärna skaffa barn men inte en unge som redan är 30 år
2021-04-18, 01:42
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Det är som sagt riktigt sjukt hur Madde påstår att det är andra som stressar fram saker när hon efter typ ca 2-4 veckor satt och grät över att hon trodde att Victoria hade en grej för Adrian...
Varje gång så har hon varit den utlösande faktorn till att folk har gått och ”stressat” för dom vill hjälpa henne. Vad ska dom göra när dom ser henne gråta över honom?
Ta din ansvar kvinna!

Det var ju inte bara det hon grät över den gången, det var väldigt många olika saker, som hon förklarade för Joel i gymmet. Dels grejen med Adrian, och att han verkade ha tagit ett steg tillbaka efter att de gamla deltagarna kom in, hon var omtumlad efter att ha fått stanna kvar den måndagen när hon stod mot Katti (hon var säker på att åka ut), de hade väl haft någon jobbig tävling (? minns inte riktigt), och att det verkade som att Adrian och Vickan kom så himla bra överens samtidigt som han knappt hade tid för henne.

Hon sa ju själv flera gånger hur galet det var att hon typ kände sig svartsjuk när hon aldrig är det på utsidan, och ifrågasatte vad huset gör med henne. Det tyder ju på viss självinsikt ändå tycker jag.
2021-04-18, 01:44
Medlem
Rudiebois avatar
AD med en megaportion framför sig igen. Någon mer som är förvånad? undra om detta är rond 3 eller 4?
Medlem
xrlpyts avatar
Jesus christ, Adrian och Dompa har laddat upp med två tre tortillas var som de moffar i sig, vid den här tiden. Nej nu går skam på torra land!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av embargo
Allmänt känt att det är epilepsimannen som har hand om helgpasset. I avsaknad av fest ikväll var det tydligen tandborstningen som fick the special treatment.
haha hon/han tar sitt kamerajobb väldigt seriöst.Kan man få en karusellfilmning på Lars-Adrians nattamning/kvällsfika
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Skyller på kraftig benstomme som Amolia.
Orkade helt enkelt inte att resa mig upp.
Är nästan helt säker på att jag inte hörde fel. FAN OCKSÅ!
Då hade det varit autonominering direkt

Jag förstår! Inte alltid lätt..själv har jag fjärrkontrollen placerad på magen för lätt o snabb åtkomst!

Hmm..jag såg från att Joel skrämde honom o han i svar skvätta vatten på honom o gick in på toaletten..så då hörde jag inget! Men vi får hoppas att någon lyckades fånga det då om det stämmer!
2021-04-18, 01:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jullanforever
När ska Madde och alla andra fatta, inklusive tittare att Adrian inte är emotionellt tillgänglig för något annat än Lasse? Vad vet vi egentligen om honom? Han äter massa mat och gillar inte att ta hand om hushållet? Han kommer inte heller knulla massa tjejer utanför huset, ni har fått lika fel bild av honom som Dennis. Jag känner av stora känslomässiga problem, kan bli så om man blir curlad för mycket av sina föräldrar. Det är inte Madde som behöver lämna huset, det är Adrian.

Så länge han inte självmant berättar vad/hur eller när... är alla i huset frågetecken. Han har en katolsk bakrund, vilket jag mer än väl känner till. Mycket underliggande faktorer som säkerligen bestämmer hur saker och ting kan/får vara /visas i huset. Curling/strikt uppfostran är troliga faktorer kring hans beteende och hur han representerar sig själv i huset...
2021-04-18, 01:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sabr1na639
Hörde inget sådant! Varför spolade du inte tillbaka?🤔
vi behöver bevis på maareekk
2021-04-18, 01:47
Medlem
SphincterAnis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jesus christ, Adrian och Dompa har laddat upp med två tre tortillas var som de moffar i sig, vid den här tiden. Nej nu går skam på torra land!

Hade jag inte gått upp i vikt (Adrian) hade jag fan käkat varannan timme.
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sabr1na639
Jag förstår! Inte alltid lätt..själv har jag fjärrkontrollen placerad på magen för lätt o snabb åtkomst!

Hmm..jag såg från att Joel skrämde honom o han i svar skvätta vatten på honom o gick in på toaletten..så då hörde jag inget! Men vi får hoppas att någon lyckades fånga det då om det stämmer!

Själv har man en trög gammal padda som är kopplad till TV:n och att spola fram och tillbaka med den, är ingen hit.
Fan altså!
Jag kan inte ha hört fel! Vill isåfall veta vad som sas istället om det inte var det.
Är det ingen här som haft kameran på i badrummet istället för DC
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cents4
Still a better love story than Twilight.

Eller vänta nu?

Lasse och Adrian ja? Det är äkta kärlek 🦜💖

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in