2021-04-18, 01:01
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Jovisst, så känns det. Han får la säga rakt ut, detsamma med Emelie, säg till henne "håll käft" rakt ut. Han dansar runt alla frågor. Hoppas nu mmmmm Madde kan gråta ut och lämna skiten bakom sig. Dessutom förstorar alla jävlar det hela. Trött i skallen men mest för att jag gillar henne.
Adrian är inte särskilt intresserad av Madde och ger henne bara falska förhoppningar det för att inte såra henne
Medlem
”Min kropp” wtf
Man säger väll mitt hjärta? Vadå kropp? Lool
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sabr1na639
Förfan Madde! Läs mellan raderna! Han är för feg för att säga ”nej tack” rakt ut!
Har hon aldrig blivit nobbad eller vad är grejen? Hur kan hon sitta kvar o tro att AD vill ha något med henne?
Hjälp!! Nästa vecka lär AD nominera Madde i hoppen att bli av med henne!

Jag skäms så jävla mycket för hur hon håller på nu. ALLA ser men hon vägrar, även fast han säger det åt henne nu, på det tydligaste sättet hittills.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sabr1na639
Förfan Madde! Läs mellan raderna! Han är för feg för att säga ”nej tack” rakt ut!
Har hon aldrig blivit nobbad eller vad är grejen? Hur kan hon sitta kvar o tro att AD vill ha något med henne?
Hjälp!! Nästa vecka lär AD nominera Madde i hoppen att bli av med henne!

Ja alltså jag tänker vid det här laget både väl båda lärt sig att om det ska bli något hållbart så klickar man ofta och kemin finns där, direkt, naturligt. Det är inte ömsesidigt Madde, du förtjänar bättre.
2021-04-18, 01:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elise92
Tror hon kommer köra på som vanligt tyvärr.. Sorgligt, men utan hennes AD obsession, vem är hon därinne?

Sant! Sjukt tragiskt att hela hennes upplevelse i BB verkar cirkulera kring honom. Bäst hon åker ut snart!
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Håller med, man behöver sina polare lite vin och två veckor.
Done.

Precis så, stannar hon kvar kommer det skada henne mer än om hon kommer ut nu, och som många skriver är hon ingen i huset utan love storyn för den var ju fokus från dag ett tyvärr.
Medlem
embargos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Detta samtal känns som ett utvecklingssamtal

Haha, exakt. Nu sa AD också att han varit frånvarande. Blir en frånvaroprick i protokollet.
2021-04-18, 01:03
Medlem
Mouchinos avatar
Det där säger AD nu för att slippa allt detta och erbjuder sig nu snällt att backa ännu mer! Madde måste förstå och inse att hon kommer inte få några svar och detta kommer inte jag orka lyssna på nu resten av tiden. Därför hoppas jag att hon lämnar på Måndag.
Medlem
SphincterAnis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
”Min kropp” wtf
Man säger väll mitt hjärta? Vadå kropp? Lool

Visst var det så att hon inte hade kysst någon på ett år innan hon kom in i huset? (Covid har säkert haft sin påverkan)
Då kan man ändå förstå att hennes kropp är frustrerad. :P
Det hon dock behöver göra är att lämna huset och hitta en riktig man.
Medlem
Raskaoverisens avatar
Men lilla kära Madde inse att han inte är intresserad Han bara går runt frågorna precis som Emelie nämnde idag
Medlem
Tar med mig min ryggsäck att drar till Farsta snart. Sular iväg boken "Dumpa honom"...helst rakt i ansiktet på Madde!
Finns en väldigt bra film om denna bok oxå...
Dumpa honom! (He's Just Not That Into You)
2021-04-18, 01:04
Medlem
Cents4s avatar
Adrian; "om du vill släppa mig kan du göra det"

Okej. Han är inte intresserad. Svart på vitt där.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in