2021-04-18, 00:58
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cents4
Hon vill skynda ihop något därinne för hon vet att hon inte har en chans på utsidan. Det här min vän är hur en desperat kvinna ser ut.
Jag tror det också. Jag tror Madde förstår att Adrian har många alternativ på utsidan.

Om Madde blir svartsjuk på Victoria så vet jag inte hur hon kommer överleva på utsidan där Adrian ej är separerad från 5 miljoner svenska tjejer som vill ha honom.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Nu trycker det på! Men han kunde hålla en telefon i nästan 4h.
haha inge kissenödig då heller
Medlem
Mouchinos avatar
Konstigt att alla engagerar sig när Madde babblat om sin osäkerhet på AD 24/7?

AD har villkor och det är bara för Madde att följa och inget är säkert med den killen, aldrig några raka svar utan det är slingrande frågetecken.

Tycker hon förtjänar bättre istället för att jaga efter en död sill och säkert är det många män därute som skulle kunna göra vad som helst för att få en dejt med Madde!
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Haha
Flera av mina inlägg har också försvunnit.
Förra året var det dock desto värre här. Man kunde knappt andas utan att åka ut med kuken före.

Kan kameramannen filma något annat än dennna Harlequinsmörjan.
Snark
Precis, va fan i år skulle man ju kunna skriva 2000 st inlägg i den här tråden som enbart bestod av sockerkakerecept, men ändå inte ens få en varning?

Helt perfekt ju! 😁 (blir väl avstängd till juli nu?)

ON TOPIC. Ut med Nardos och Mergim!
2021-04-18, 00:59
Medlem
embargos avatar
Adrian: Viktigast att vi är på samma plan.

Nej men du AD. Madde är på plan 22 medan du kanske jobbat dig upp till plan 1.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Är det någon som stressar på Adrian nu så är det ju Madde

Ja, hon vill verkligen ha svart på vitt "kommer du kunna bli kär i mig också" typ.
Medlem
Förfan Madde! Läs mellan raderna! Han är för feg för att säga ”nej tack” rakt ut!
Har hon aldrig blivit nobbad eller vad är grejen? Hur kan hon sitta kvar o tro att AD vill ha något med henne?
Hjälp!! Nästa vecka lär AD nominera Madde i hoppen att bli av med henne!
Medlem
Detta samtal känns som ett utvecklingssamtal
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Är det någon som stressar på Adrian nu så är det ju Madde
Nej, det är huset som stressar dem.

Lyssnar du inte på Madde?
2021-04-18, 01:00
Bannlyst
Madde framstår i mångas ögon som en jobbig och naiv idiot, men det är fågelknullaren som är idioten.
Medlem
Citat:
Det säger ganska mycket att Adrian inte har snackat med Madde efter det som hände idag. Han vet att hon var ledsen för Nardos sa det till han, men ändå har den fega jäveln knappt kollat på henne.

Jag är HELT oförstående hur Madde kan köpa hans handlingar gång på gång. Han ”dissade” henne efter Victoria kom in. Han ville inte sova i samma säng som henne när det bara rörde sig om två nätter. Han tar aldrig första steget till att de ska vara nära varandra. Han kollar inte läget med henne när något hänt, som idag.

Och PÅ DET har vi hans egotrippade personlighet, det vidriga tävlingsinriktade sättet han har, hans nyfikenhet, hans knäppa frågor, hur han glor sig i spegeln hela tiden, besattheten av mössan, ja ni förstår.

Jag.fattar.inte.
PRECIS! Sen en annan gång när hon grät, då gick han in och lade sig och inte prata med henne dagen efter. När Emelie har gråtit 2 gånger då har han försökt gå in, och frågat andra varför. Man märker att han inte bryr sig så mycket om Madde
Medlem
Gud vad madde har tjatat om idag att det är jobbigt att folk ställer frågor om henne och adrian varje dag..... har hört henne säga det minst hundra gånger. Men hon tar ju fan upp det med folk själv varje dag!!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in