2021-04-17, 22:53
Medlem
Dagens live har varit helt okej. Drama, tjafs, tittarfrågorna med host var riktigt bra, frågesporten var trevlig trots skrik gap och tjafs, att dom fick se ett avsnitt var också trevligt synd bara att dom tog ett avsnitt som var så neutralt som det bara kunde bli. Hade gärna sett nomineringar eller ett avsnitt där det snackas skit i bikterna.

Men dagens live är helt godkänt. En av de bättre på länge. Återstår 30 dagar till innan vi får en lika bra dag i huset, såvida det inte bombaderas med den rosa knappen imorgon med väl utvalda straff och belöningar. Jag ser gärna Judith äta en harakirikorv på riktigt denna gång så som hon skyltar som en veteran. Gärna utan att leta efter ursäkter allt från magoperationer till asma och fan o dess faster.

Rosa knappen och några utmaningar som skapar intriger vore trevligt. Uppskattar Mergims närvaro i huset, trevligt som fan att han kan röra om och skapa såna tjafs från tomma intet. Ett jävla hångel i bikten blev tredje världskriget. Uppskattas som tittare.

Godnatt, slut på ölen, på återseende imorgon!
2021-04-17, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av upptagetvardet
Vad är det Emelie syftar på?

Jag tror att hon och Dompa har legat i duschen. Han hade ångest här om dagen och sa ”kameran var inte riktad mot oss men ljudet tas ju fortfarande upp, och det var ganska grovt”. Emelie sa att hon inte mindes vad de sagt i duschen.
2021-04-17, 22:55
Medlem
embargos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av missprisonmike
Tycker att studioavsnitten blivit mycket bättre, Kirsty hade en bra analys om både Mergim och Nardos i torsdagens avsnitt (om när Mergim flippade över att bli blockad), dom har lagt kommentarerna mer naturligt när dom väl behövs också ☺️

Måste jag nästan ta och kolla på då ju. Just Mergim och Nardos behöver ju tas ner på jorden ordentligt.

Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Ja, det skulle jag säga. Avsnitten tis - tor är studioavsnitt, men BB lägger även upp avsnitt då som de kallar för "Bara huset" där studiosnacket är bortklippt (men då blir avsnitten bara så mycket kortare i stället). Fre - sön är vanliga avsnitt.

Har kollat på några Bara huset och som jag fattat det så är det samma innehåll som vanliga avsnitten utan studion. Och de är väl på 30 min, vilket betyder att deras chitchattande (stavar man det så?!) fyller ut 1/3 av vanliga avsnitten.

Förstår helt deras känsla hur lite från huset som visades, det var precis hur jag kände i början och har därför hållit mig mest till liven.
2021-04-17, 22:55
Medlem
Anonym396s avatar
I appen så har Madde fler ''hjärtan'' än Tanja när det kommer till deras tittarfrågor. Nu laddades Tanjas klipp upp nästan tre timmar senare men jag tror fan att Madde kan ha en chans mot Tanja/Nardos om det fortsätter så här. Hon verkar få massa stöd av influencers.

BB startade också en ''kampanj'' att rädda Jackie för att det är så synd att hon känner sig utanför. Jag tror Dennis riskerar att åka ut.
2021-04-17, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av basis
Kollar lite på Bilmansläkten, Maddes fars gren verkar komma från skaraborg, medan psykologens fars gren kommer från Stockholmsområdet, så är dom släkt så är det en hel del generationer tillbaka.
ja tackar tackar att du kollade upp fakta jag tyckte bara det var så lägligt att en billman dök upp helt plötsligt.Men sorry allihopa det var inte maddes mamma
2021-04-17, 22:57
Medlem
Simpa hoppas på fest...
2021-04-17, 22:57
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av missprisonmike
Tycker att studioavsnitten blivit mycket bättre, Kirsty hade en bra analys om både Mergim och Nardos i torsdagens avsnitt (om när Mergim flippade över att bli blockad), dom har lagt kommentarerna mer naturligt när dom väl behövs också ☺️

Ja, de är riktigt bra nu, inte krystade som de var när Malin var med.
2021-04-17, 22:59
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av embargo
Måste jag nästan ta och kolla på då ju. Just Mergim och Nardos behöver ju tas ner på jorden ordentligt.

Har kollat på några Bara huset och som jag fattat det så är det samma innehåll som vanliga avsnitten utan studion. Och de är väl på 30 min, vilket betyder att deras chitchattande (stavar man det så?!) fyller ut 1/3 av vanliga avsnitten.

Förstår helt deras känsla hur lite från huset som visades, det var precis hur jag kände i början och har därför hållit mig mest till liven.

Jepp.
2021-04-17, 23:00
Medlem
Emmvalentines avatar
Har de fått se nått avsnitt ikväll eller ? Tyckte de pratade om något de sett ??
2021-04-17, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Simpa hoppas på fest...
är det han som går och rycker i dörren och sen drar en djup suck
2021-04-17, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
Mmmm... har ångest och vill sova alla i samma rum. 🙄
2021-04-17, 23:03
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
Hehe, han (och Dompa) hade ju absolut föredragit en fest men pallade inte grupptrycket.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in