2021-04-17, 22:47
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Varför snear ni på Nardos? Jag skrattar så jag gråter. 😂
Benzoöverdos?
2021-04-17, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Så var det förra veckan med. Då fick man radera appen och ladda ner den igen för att få det att fungera.

Ja det funkade när jag gjorde så, tack! 👏🏻
2021-04-17, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
HOPPAS Narcosen verkligen menar alvar med att sluta hålla på!

Citat:
Ursprungligen postat av embargo
Det tror jag på när jag ser det. Eller knappt då ens.

Med henne blir det väl mer det tror jag på när jag inte HÖR det.
Medlem
Snack om att flera influencers pushar madde, vet någon vilka? samt länk tack
Medlem
basiss avatar
Har Nardos samma tröja på sig fortfarande som hon sov i eller har hon fler ex? Om inte, lite Joel varning över det hela.
2021-04-17, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Hoppas på en tredje fight. Funderar dock på att ge upp ikväll.

Ja jag släckte faktiskt ner, rätt trött i skallen efter de dubbla tjafsen 😂
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Kollade precis på klippet i appen där Madde sitter i bikten idag och gråter över Adrian. Herregud, hon är verkligen helt nedkörd i han. Alltså brutalt. Tre eller fyra gånger säger hon hur kul de två skulle ha på utsidan sen. Hon är garanterat redan ihop med honom på utsidan, i hennes huvud.

Det blir nästan obehagligt att höra på. Speciellt med tanke på att Adrian tidigare idag utbrister ”hon har inte känslor för mig!?”.

Riktigt obehagligt att se... Tjejen har tappt det helt
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Benzoöverdos?
Nej, fan! Jag bara råkar reagera med att skratta åt typ allt fucked hon gör. 😂 Jag vet inte ens varför. Jag får fan tårar i ögonen när hon inte hänger med i ett samtal och sedan håller med alla helt hjärndött.
2021-04-17, 22:50
Medlem
Nej, nu ger jag upp det här. Började kolla på Snsbbs cash igår då folk hyllat den sååå på Instagram. Fruktansvärt dåligt första avsnitten, språken är fan värre än Narcos svenska men eftersom att jag uppenbarligen älskar att plåga mig själv så ger jag det ett försökt till. I vanlig ordning lär tredje världskriget bryts ut när jag lämnar liven.
2021-04-17, 22:51
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IknewIT
Lite intressant hur andra länders BB hanterar "censur".
Låter kameran rulla och tvekar inte att visa hur BB rösten går in och instruerar deltagarna. Till och med när dom skickar in annat folk i huset för att hålla ordning visar dom det.
Och varför inte? Vi vet ju redan vad som pågår. Så låt oss se det. Så mycket ärligare.

Big Brother BBC
https://www.youtube.com/watch?v=Gxc6LV1PPY0
Nu har ju iofs BBC sen urminnes tider producerat TV-serier och program i absoluta världsklass, medans vi här och nu plågas av (trumvirvel)....Tv4!

Vars största merit väl är skit som Mandelmans Gård och år efter år försöker lobotomera tittarna med obeskrivlig värdelös dynga som Böge Söker Fru och fruktansvärda Lets Dance.

Och nu dessutom kan lägga till världens absolut sämsta producenter av Big Brother till deras digra merit(katastrof)lista.
2021-04-17, 22:51
Medlem
basiss avatar
Kollar lite på Bilmansläkten, Maddes fars gren verkar komma från skaraborg, medan psykologens fars gren kommer från Stockholmsområdet, så är dom släkt så är det en hel del generationer tillbaka.
2021-04-17, 22:52
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Nej, fan! Jag bara råkar reagera med att skratta åt typ allt fucked hon gör. 😂 Jag vet inte ens varför. Jag får fan tårar i ögonen när hon inte hänger med i ett samtal och sedan håller med alla helt hjärndött.
Nardosöverdos!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in