2021-04-17, 19:43
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Rösta på jackie för guds skull! hon är den som förtjänar stanna mest av alla att stanna kvar av de 4 som sitter.
Håller verkligen med. Jackie är mer normal än majoriteten där i dårhuset.
2021-04-17, 19:45
Medlem
Oj, har Emelie bränt sig i solen idag eller bara gått locos med sin blush?
2021-04-17, 19:45
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Haha tvek han maxar gymmet för att bli vrålhungrig. Vidrigt att äta för att äta om andra är hungriga. Konstig retorik, underlig individ.

Om jag ser objektivt på AD:s beteende så kan jag sammanfatta det så här:

AD är oerhört självfixerad och egoistisk då han ser sig själv före alla andra.

Anser AD att någon har varit dum emot honom så hämnas han genom att t.ex klippa sina tånaglar i sovrummet av ren trots och till råga på allt så sätter han sig på Joels säng och petar loss rester och äckel som sen stannar där. Detta för att Joel påpekade att man kunde sköta om sånt inne på toaletten och det är väl helt självklart och vanligt hyfs. Det är otroligt utstuderat att agera på det viset för att någon säger till honom att gå till toan och klippa tånaglarna.

När maten serveras så ska han alltid ha mest och t.om veggisarnas mat ska han äta upp och tigger när de andra inte ens har ätit klart vilket gör att de känner sig tvunga att ge AD deras mat.

Ser inte honom som någon som tänker för gruppens bästa och välmående.

Han talar högt om hur empatisk han är och helst skulle han nog vilja ha en megafon att ropa ut hur jävla bra han är som människa.

Han triggar igång konflikter på nåt jäkla konstigt sätt för att sen låtsas som ingenting.
2021-04-17, 19:46
Medlem
Ridnes avatar
Adrian som 'inte var hungrig' trycker i sig tacos frenetiskt för Kung och fosterland och har fyllt på tallriken tre ggr.. Ser stressad ut när matnivåerna på uppläggstallrikarna sjunker. Undrar om han fick svälta som barn eller vad fan är grejen?
2021-04-17, 19:46
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
Glöm inte att han på riktigt ropade efter Simon då, flera ggr. Siiimon kom hit kom hit Simon

Ja dessutom! Det är ju sjukt.
2021-04-17, 19:47
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Adrian som 'inte var hungrig' trycker i sig tacos frenetiskt för Kung och fosterland och har fyllt på tallriken tre ggr.. Ser stressad ut när matnivåerna på uppläggstallrikarna sjunker. Undrar om han fick svälta som barn eller vad fan är grejen?

Haha.. Det är de jag säger. Hade velat se hans tallrik i närbild. Men dom filmar allting annat.
2021-04-17, 19:48
Medlem
basiss avatar
Fyllde AD tallriken igen?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ungtkaffe
Finns i ett avsnitt Ett avsnitt som visade Nardos och Mergims rätta färger. Om man nu av någon konstig anledning gillade dessa elaka personer innan avsnittet så ändrade man åsikt väldigt fort efteråt

I'm one of those.
Jag såg inte Mergim förra året så därför tog det lite tid för mig att se hans true colors. Nardos har jag diggat. Men nu vill jag bara att hon ska uuuuuut!!!!
Och jag spyr på alla som fortfarande säger att Nardos är så rak och stark och ärlig. VARDÅ?
Och vad gör hon nu, hon ljuger och fular och snackar skit till höger och vänster.
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Toj3030
Det är ju ramadan din jävla grisjävel,du ska inte äta förän solen gått ner bögrim,ditt satans kräk !

Har också reagerat på detta och det lilla småätandet.

Det är väl bara barn, äldre och gravida som har "tillåtelse" att äta under ramadan. Resterande ska vara avhållsamma från all lust och begär. Inklusive vatten.
2021-04-17, 19:49
Medlem
Då röstar vi vidare vinnaren Tanja och tar med Madde på ett hörn. Känner starkt att båda kommer nominera Mergim nästa vecka, speciellt Madde efter idag Att Mergim åker nästa vecka är viktigare än Jackie är kvar, behövs inte ens diskuteras. Borde va självklart för alla med en hjärna.
2021-04-17, 19:49
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Rösta på jackie för guds skull! hon är den som förtjänar stanna mest av alla att stanna kvar av de 4 som sitter.

Jag kommer rösta på Jaqie och också för att de som nominerade henne ska ha sig en rejäl näsbränna
2021-04-17, 19:50
Medlem
Rudiebois avatar
Gayrimmets hotfulla ton kring matbordet: "SLUTA PRATA OM MIN SYSTER"

Vem snäste han den kommentaren åt? Jävla vider.
Han har så nedsättande äcklig ton gentemot fler personer inne i huset idag, har jag märkt av.
Är det alkoholabstinensen som börjar kicka in?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in