2021-04-17, 18:08
Medlem
Det är ju detta Nardos menar men förmedlar på alldeles fel sätt, att de vet inte alls vart de har varandra. Madde är kär, Adrian har bara intresse. De är inte på samma nivå och hon går med på vad som pga hon är kär, men kommer bli sårad.

Mys för honom betyder inget, mys för henne spär på hennes känslor ännu mer. Det är inte samma sak som med alla andra vilket AD tror.
2021-04-17, 18:08
Medlem
ninjan måste nog gå och ta en kall dusch nu kanske göra en inpackning lägga en ansiktsmask och chilla fattaru annars kommer de komma in vita rockar med spännband snart.Blev hon så sotis i trosan eller vad håller hon på med
2021-04-17, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Vad sa hon?
Att han har noll koll och spelar dum i huvudet gällande Maddes känslor. 0 dialog dem mellan. Kort uttryckt.
Medlem
Svart-Skalles avatar
Nardos har helt rätt, tyvärr kan hon inte uttrycka sig bra och förmedla vad hon egentligen vill säga.

Adrian: "Jag och Madde har ju pratat om det här".
Nardos: "Madde är kär i dig"
Adrian: "VA? Är hon kär i mig?
Nardos: "Du säger att du och Madde har pratat om det här och ändå så vet du inte det?!"

Nardos har helt rätt. Adrian är en stor autist.
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elise92
Hur är Madde privat som nämnde Adrian innan hon ens gick in i huset, la sig och skedade honom efter 48 h och pratar om honon med alla i huset? Så säger hon för att det är något HAN sagt och hur HAN är.
Nämen hon är nog mer försiktig än de flesta där inne i huset
2021-04-17, 18:10
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Att han har noll koll och spelar dum i huvudet gällande Maddes känslor. 0 dialog dem mellan. Kort uttryckt.
Tack! Bra sagt av henne.
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elise92
Alltså Adrian 😂 "det är bara intresse mellan oss. Tror du det finns känslor från hennes sida?"

Nardos tappar det snart (och jag), fattar han inte när hon bölar över honom vid flera tillfällen att hon har känslor och att han faktiskt SÅRAR henne?

De snackar om olika saker, det är klart att Madde har eller i alla fall har haft en crush på Adrian, men hon har ju själv pratat nyktert om att det kanske är huset som gjort henne knäpp, undrat var det här kommer i från, att det kanske inte blir något på utsidan. Sen tror jag inte den gången Madde var jätteledsen och grät ut med Joel i gymmet har nått Adrian på det sättet.
Medlem
herpesvårtas avatar
Alla inblandade har faktiskt haft en poäng i detta bråk men det förminskar inte faktumet att alla 4 fortfarande är idioter.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ovaxadbanan
Det är roande hur Nardos själv inte tycker att hon är känd fastän hon var en av dom som hade flest följare när hon kom in i huset.

Och ja Tanja vi vill se dig ta konflikter för det är underhållande. Vi skiter i om du vill ha ”de gött och bara supa och festa” vi vill se drama och äkta känslor.

Och hon levererar hela tiden!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Nu påstår Nardos inför Emelie och Judith att hon hade övertygat Pedram om att välja Jacki till adel för att hon skulle bli så glad, och för att inkludera henne, men hon vill samtidigt inte att det ska komma ut.

Jag hörde då inget sånt när hon satt och hökglodde på Pedram när han satt med portträtten och skulle göra sitt val.

Hon sa också att hon bett honom att inte välja henne till adeln. När fan då? Såg bara hur hon nervöst stirrade när han bläddrade med bilderna
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
Nardos har helt rätt, tyvärr kan hon inte uttrycka sig bra och förmedla vad hon egentligen vill säga.

Adrian: "Jag och Madde har ju pratat om det här".
Nardos: "Madde är kär i dig"
Adrian: "VA? Är hon kär i mig?
Nardos: "Du säger att du och Madde har pratat om det här och ändå så vet du inte det?!"

Nardos har helt rätt. Adrian är en stor autist.

Helt sjukt, ändå sa Dennis samma sak till honom för några dagar sedan i rökrutan, att Madde är skitkär i honom.
2021-04-17, 18:11
Medlem
Det är pinsamt, verkligen pinsamt hur Nardos och Mergim tror att dom har rätten att veta allt om Adrian och Madde

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in