2021-04-17, 15:38
Medlem
xrlpyts avatar
Nu hade några skrikit utanför utegården något till deltagarna, Jacki sa att det lät som något negativt och att hon hörde ordet "förstör", men Mergim sa snabbt "nej! det var positivt"

hehehehe, jag tänker utgå från att någon skrikit till Mergim att han förstör Big Brother.
2021-04-17, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amng
Kanske är Dompa som får nåt juicy, att dom typ hade sex när folk var i rummet
jag tror de kommer sätta dit dompa och emelie för deras nominering på tanja.Men hej detta är ett spel
2021-04-17, 15:39
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Mergim sa igår att hans tränare i Taekwondo som han haft i många år har lärt honom disciplin och respekt.
Hans Taekwondo tränare är från Palestina

Reagerade också på det! Är han verkligen så dekorerad som han påstår? Svart bälte och guldgraderingar? Är det därför folk inte vågar platsa honom för att han är ett vandrande vapen?
2021-04-17, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Nu hade några skrikit utanför utegården något till deltagarna, Jacki sa att det lät som något negativt och att hon hörde ordet "förstör", men Mergim sa snabbt "nej! det var positivt"

hehehehe, jag tänker utgå från att någon skrikit till Mergim att han förstör Big Brother.

Nästan så att man sätter på sig väskan och tar sig dit också. skrika ett och annat mot mergim och nardos samt kasta ett gäng bananer till djuren.
Medlem
Ridnes avatar
Bra att Jaqi fick tala ut om utfrysningen.. Det verkar ju ha fått dem därinne att få en tankeställare. Givetvis måste de ha vetat själva att hon är utanför, men de har varit så pass taskiga att de struntat i det. Nu inser de att tittarna har sett det också och därför blir de lite skakis. Även om Jaqi åker ut nu på Måndag så fick hon ändå någon sorts upprättelse nu. Det är bra.. Hoppas att hon får vara kvar <3
Medlem
Aaaa Nardos

vilken jävla HJÄLTE VA

hon SA ÅT Pedram att VÄLJA TJACKIE för att HON visste att hon skulle bli glad!!!!!!!

oufffff vilken god människa
helt ändrat uppfattning nu GE HENNE MILJONEN
2021-04-17, 15:41
Medlem
xrlpyts avatar
Nu påstår Nardos inför Emelie och Judith att hon hade övertygat Pedram om att välja Jacki till adel för att hon skulle bli så glad, och för att inkludera henne, men hon vill samtidigt inte att det ska komma ut.

Jag hörde då inget sånt när hon satt och hökglodde på Pedram när han satt med portträtten och skulle göra sitt val.
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Reagerade också på det! Är han verkligen så dekorerad som han påstår? Svart bälte och guldgraderingar? Är det därför folk inte vågar platsa honom för att han är ett vandrande vapen?
En vandrande "psykisk" atombomb om något.
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stummakorianders
Mergim snackar så mycket skit. Han pratar ju mycket om förra säsongen. Han är så jobbig.

Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Jag orkar inte mer. Mergim drar ju upp förra säsongen 24/7 helt själv. Nu drar han på sig offerkoftan igen. Vafan är detta!!!

Fram med eldräkten, elstöt varje gång han nämner förra säsongen!
2021-04-17, 15:42
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
När Simon skrek "JOEL! KNULLA MIG, JOEL!!!" 😂😂😂😂
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Nu påstår Nardos inför Emelie och Judith att hon hade övertygat Pedram om att välja Jacki till adel för att hon skulle bli så glad, och för att inkludera henne, men hon vill samtidigt inte att det ska komma ut.

Jag hörde då inget sånt när hon satt och hökglodde på Pedram med portträtten och skulle göra sitt val.

hon ljuger sönder sig
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen

han är ju ett psykiskt gift men det är ju inte streetfighting han sysslar med direkt

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in