Citat:
Ursprungligen postat av
ShariaInstructor
Har det inte blivit mycket skit i Småland på sistone? Varje liten småstad verkar ju vara vilda västern och vad FAN gör Annie Lööf åt detta mer än hånler.
Järnvägsgatan låter som det är nära någon centralstation, mycket folk i rörelse mitt på dagen och ingen hjälper kvinnan.
Ursäkta men jag får väldigt dåliga vibbar av detta. En man i 35-årsåldern låter inte som en blatte utan mer ett relationsdrama.
Kan ju också röra sig om heder, det är inte lätt för flashback att riktigt få fram sanningen här.
35-årsåldern tycker jag i och för sig inte säger så mycket om MGM:s ursprung. Inte heller relationsdrama säger så mycket.
Men GM ska ha gripits i en lägenhet i närheten. Till skillnaden från Linköping där GM tycks ha gjort en kalkyl. Han stannade på platsen och hade antagligen gjort en bedömning att han kommer få lång tid i fängelse för detta, men att det är det värt. Han stannade därför kvar på platsen.
I det här fallet så verkar det snarare som att GM inte är förmögen till att förstå konsekvenserna. Han gick helt enkelt hem efter gärningen, för att fortsätta sin lördag. Att det verkar ha skett nära hans hem kanske är för att det är en miljö han är bekväm med.
Jag tror på psykos, PTSD eller någon annan psykisk sjukdom, och ingen relation mellan BO och GM.