2021-04-17, 09:25
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Här kommer det minsann inte stödröstas på Jackie, under militärveckan låg hon under täcket eller rökade hade ont i foten men när det var fest var smärtan hux flux borta.
Igår när hon fick befalla var hon inte sen att hitta på uppdrag, hon hämtade inte ens sina egna skor.

Tanja, Dompa är de jag vill ha kvar även Madde, Jackie kan åka tillbaka till Tjackieland.
2021-04-17, 09:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Om du på riktigt vill veta så säljs dom på Ica maxi varje jul. För några veckor sedan fanns det fortfarande kvar några på rea på Ica maxi där jag handlar. (inget skämt alltså.)

Edit: finns i rött och svart. Har han den svarta också? Bara sett den röda på honom.

Om han äger den i svart bör han börja variera med den omgående, HELST IGÅR. Mår lite illa av den röda nu, och då tyckte jag ändå det var lite gulligt att han struttade runt i en julpyjamas till en början.
2021-04-17, 09:33
Medlem
Mrsobehagligs avatar
De har inte ens bemödat sig att lägga ut vad som händer idag.
Blir väl fula kläder, kass tävling, censur och alkohol, BB 2021 i ett nötskal.
2021-04-17, 09:34
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Nardos måste ha gjort en pakt med djävulen för sitt ovillkorliga stöd på Instagram.

Skulle Nardos vinna så hoppas jag på karma och att hon hittas död i något dike. Om inte värre.

Äckligare deltagare på TV går ej att hitta.

Snacka om avskum ditt jävla patetiska as.
Har du sett madrassen Tanjas gap när hon skrattar, det är som en tandlös förpackning som flera män lägger sin sats i samtidigt. Hennes farsa har visat henne hur man gör.
2021-04-17, 09:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ThaiButcher
Om inte produktionen lyssnar här så beror det på att de redan bestämt sig för att Adrian alltid får ha sin mössa och vara en mobbare, väldigt uppenbart för alla förutom de ”fake vänner på sociala medier” och i produktionen. Hur ska någon kunna ta BB på allvar när en ogillad person av tittarna slipper undan straff alltid trots säkert 100-tals påpekande. Ej överdrivet. 60 dagar med minst 10 tillsägningar om dagen om tråkiga kast och burkförflyttningar etc..dessutom mössan i flertalet tema, kläder i tema, regelbrott och dåligt beteende överlag varje dag. Men produktionen köper ”ja, Jag fattar” som en helig skrift.

Spelar ingen roll vem som konfronterar honom eller om vad ”ja, jag fattar” minst 18ggr i varje samtal.
Adrian Adrianus är den falskaste personen i huset, och det säger inte lite!!
Detta ska mejlas till produktionen och om det inte får svar så går vi ut i media med det.
2021-04-17, 09:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
De har inte ens bemödat sig att lägga ut vad som händer idag.
Blir väl fula kläder, kass tävling, censur och alkohol, BB 2021 i ett nötskal.
Sovmorgon på produktionen till 12.00. Praktikanten ifån Farsta Folkhögskola har inte vaknat ännu.
2021-04-17, 09:36
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Om han äger den i svart bör han börja variera med den omgående, HELST IGÅR. Mår lite illa av den röda nu, och då tyckte jag ändå det var lite gulligt att han struttade runt i en julpyjamas till en början.
Hear hear. Den är dessutom lite urtvättad nu. Ser förjävligt ut.
2021-04-17, 09:37
Medlem
Conny63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThaiButcher
Om inte produktionen lyssnar här så beror det på att de redan bestämt sig för att Adrian alltid får ha sin mössa och vara en mobbare, väldigt uppenbart för alla förutom de ”fake vänner på sociala medier” och i produktionen. Hur ska någon kunna ta BB på allvar när en ogillad person av tittarna slipper undan straff alltid trots säkert 100-tals påpekande. Ej överdrivet. 60 dagar med minst 10 tillsägningar om dagen om tråkiga kast och burkförflyttningar etc..dessutom mössan i flertalet tema, kläder i tema, regelbrott och dåligt beteende överlag varje dag. Men produktionen köper ”ja, Jag fattar” som en helig skrift.

Spelar ingen roll vem som konfronterar honom eller om vad ”ja, jag fattar” minst 18ggr i varje samtal.
Adrian Adrianus är den falskaste personen i huset, och det säger inte lite!!
100% att denna pajasproduktion känner honom
2021-04-17, 09:45
Medlem
Kollar gårdagens avsnitt. Emelie... kanske inte är så taktiskt smart som hon tror. Om hon inte får ut Tanja nu så kommer hennes drag att nominera henne bita henne i svansen.

Undrar också vad Emelie tillför, hon vill ju bara sova oavsett vilken tid på dygnet det är. Övrig tid är hon sur som en citron.
2021-04-17, 09:46
Medlem
FÖRMIDDAG
- Väckning

- Brev om talkshow

- Luncha med BB

EFTERMIDDAG
- Talkshowen Big Brother HONESTY med Joel och Mergim som programledare. De nominerade ska svara på tittarfrågor.

IKVÄLL
- Gomiddag!

Sämsta schemat ever.
2021-04-17, 09:48
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Detta ska mejlas till produktionen och om det inte får svar så går vi ut i media med det.

Absolut är det någon som inte behöver följa regler så är det just AD och fattar inte varför? Måste ju bero på någonting och han verkar ju bli söndercurlad av BB-Produktionen. Börjar tröttna på denna särbehandling alltså. Är det inte meningen att han ska utvecklas och förhoppningsvis lära sig något av den här vistelsen? Att han hatar att städa, diska och liknande sysslor är något AD tagit med sig in i huset pga att han har blivit bortskämd som fan. Det är också något han kunde ha lärt sig men nej, ingen verkar kunna få honom att dra sitt strå till stacken. MES PRODUKTION!!!
2021-04-17, 09:49
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Vilken skitdag, vem har bestämt att Joel och Mergim ska hålla i en ”show”?
Varför ge mer luft åt den psyksjuka Mergim? Får han inte tillräckligt med tv-tid?
Hoppas de på en bögsexshow så de äntligen får rubriker och tittare?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in