2021-04-17, 08:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ZM81
Lite tidigt kanske, men.. grattis Nardos!

Spelar på bästa möjliga sätt, men får övriga deltagare att tro att hon bara är en tjej som låter mycket och är naiv. Vem vet, det begränsade språkbruket (förstår du/fattar du) är kanske en medveten strategi för att få övriga deltagare ur balans.

Mergim tvåa eller trea ("lillebror" Joel erbjuder motstånd). Nära, igen.

Tanja är för snäll/vill bara ha kul, inte tillräckligt tävlingsinriktad och är redan utanför den starkare gruppen.

Haha vilket jävla guldinlägg.
2021-04-17, 08:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ThaiButcher
Om inte produktionen lyssnar här så beror det på att de redan bestämt sig för att Adrian alltid får ha sin mössa och vara en mobbare, väldigt uppenbart för alla förutom de ”fake vänner på sociala medier” och i produktionen. Hur ska någon kunna ta BB på allvar när en ogillad person av tittarna slipper undan straff alltid trots säkert 100-tals påpekande. Ej överdrivet. 60 dagar med minst 10 tillsägningar om dagen om tråkiga kast och burkförflyttningar etc..dessutom mössan i flertalet tema, kläder i tema, regelbrott och dåligt beteende överlag varje dag. Men produktionen köper ”ja, Jag fattar” som en helig skrift.

Spelar ingen roll vem som konfronterar honom eller om vad ”ja, jag fattar” minst 18ggr i varje samtal.
Adrian Adrianus är den falskaste personen i huset, och det säger inte lite!!
Exakt så är det. Kan inte annat än instämma med varje ord du skriver
2021-04-17, 08:21
Medlem
Mår dåligt över hur Jackie behandlas, kan vi börja ge henne lite röster även om hon är rätt jobbigt
2021-04-17, 08:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wolfies
Nardos snacka skit om Tanja? Endast mergim och Emelie som gör det för dem ljuger henne rakt i ansiktet. Nardos var rak på sak med henne.

Vad exakt var det som Nardos var rak med? Jag förstod ingenting av hennes dravel. Det som framgick var inget konkret, att Tanja gjort fel på nåt sätt, utan att Nardos påpekade saker om Tanjas personlighet och vad hon (Tanja) har för förhållningssätt till livet och världen. Nardos anklagade Tanja för att ha en alltför positiv inställning som enligt Nardos (och Mergim) är en fasad. Anklagelsen kom sig av att Nardos ville få fram saker genom rutan och att Mergim sått frön hos Nardos och bett henne ta upp saker med Tanja.

Nardos kan mycket väl ha varit Mergims nyttiga idiot, men om så är fallet är hon inte speciellt smart. Att hon överhuvudtaget ger sig på en människas personlighet och förhållningssätt till tillvaron för att det är för positivt är bara äckligt.

OBS - Hade Nardos hållit sig till att ta upp nåt konkret som t ex ett osnyggt beteende eller något som hade varit till skada för någon annan hade jag applåderat henne. Nu är det bara så konstigt.

Dessutom - OM nu någon ”spelar spelet” genom att vara positiv och inte skada nån... så applåderar jag, jag ser hellre sånt spel än backstabbing, mobbing och paktande.
2021-04-17, 08:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Vad exakt var det som Nardos var rak med? Jag förstod ingenting av hennes dravel. Det som framgick var inget konkret, att Tanja gjort fel på nåt sätt, utan att Nardos påpekade saker om Tanjas personlighet och vad hon (Tanja) har för förhållningssätt till livet och världen. Nardos anklagade Tanja för att ha en alltför positiv inställning som enligt Nardos (och Mergim) är en fasad. Anklagelsen kom sig av att Nardos ville få fram saker genom rutan och att Mergim sått frön hos Nardos och bett henne ta upp saker med Tanja.

Nardos kan mycket väl ha varit Mergims nyttiga idiot, men om så är fallet är hon inte speciellt smart. Att hon överhuvudtaget ger sig på en människas personlighet och förhållningssätt till tillvaron för att det är för positivt är bara äckligt.

OBS - Hade Nardos hållit sig till att ta upp nåt konkret som t ex ett osnyggt beteende eller något som hade varit till skada för någon annan hade jag applåderat henne. Nu är det bara så konstigt.

Dessutom - OM nu någon ”spelar spelet” genom att vara positiv och inte skada nån... så applåderar jag, jag ser hellre sånt spel än backstabbing, mobbing och paktande.
Hur kommer det sig att Tanja var den enda som la sin 2a på Nardos? Om Nardos skulle hata tanja hade hon lag sin 2a på tanja men det gjorde hon inte
2021-04-17, 08:36
Medlem
Varför i helvete har vi inte fått rösta ännu
2021-04-17, 08:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Är du dum i huvudet? Jag har varit i tråden sedan dag ett och kommer ihåg vad ni skriver om deltagarna i huset.

Mange30, Dizzi, kalleballe23 och du lapetitepois deltar bara i tråden för att sänka Tanja och höja Nardos. Det är rätt så uppenbart.

Jag hoppas innerligt du driver??? Sänka Tanja? Har sagt flertal gå ger att Tanja är min favorit. Hon ligger på min nr 1. Nardos är dock 2? Har aldrig skrivit något dåligt om Tanja?
2021-04-17, 08:42
Medlem
Dessa Leksakssvärd som skickas in är bara pinsamt
2021-04-17, 08:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mange30
Hur kommer det sig att Tanja var den enda som la sin 2a på Nardos? Om Nardos skulle hata tanja hade hon lag sin 2a på tanja men det gjorde hon inte

Hata? Känns faktiskt inte som att nåt du skriver har samband med det jag skrev. Lägg inte ord i min mun, tack.
2021-04-17, 09:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65

HEAR HEAR!!
2021-04-17, 09:15
Medlem
Klockan är ju 09.15 nu väck dom eller sover produktionen
2021-04-17, 09:20
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
För övrigt anser jag att Joels fucking julpyjamas bör förstöras.

Citat:
Ursprungligen postat av lapetitepois
Tycker den är gööölig jag. Undrar var en kan hitta den?

Om du på riktigt vill veta så säljs dom på Ica maxi varje jul. För några veckor sedan fanns det fortfarande kvar några på rea på Ica maxi där jag handlar. (inget skämt alltså.)

Edit: finns i rött och svart. Har han den svarta också? Bara sett den röda på honom.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in