2021-04-16, 23:18
Medlem
embargos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Yesss TACK! En förutom jag som vill ha ut Peddot. Jag klarar inte av honom 🤮

Hur ser folkets in och ut- listor ut nu annars?
Min är följande
Top: Tanja, Simon, Dompa
Botten: Gamnacken (*1000)!!, Mergrim, Oljudith, Nardos mfl...Resten bryr jag mig inte om i dagsläget

Min lista är också ju. Exakt! Lägg till AD på botten, som jag också kan störa mig ohälsosamt mycket på. Fast inte lika mycket som vissa andra.
2021-04-16, 23:19
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Nej då har programledarna fel för, alla har ansvar för sitt eget tyckande och tänkande och behöver inte blint följa Mergims tycke. Man har ett val i slutändan att följa sina egna värderingar och varför man började tycka om en person från början. Gör man tvärtom än det man känner i hjärtat så är det för att man själv har valt det av andra diverse orsaker och det är ju inte så att Mergim står med lynchmobben och hotar om vedergällning för de som inte följer hans vilja. Alla har ett val att fatta beslut och sen om det är rätt eller fel får stå för den personen. Inte Mergim! Visst han kan försöka påverka men är man in sin övertygelse klar så ska det inte spela någon roll hur mycket någon försöker övertala, då står man fast i det! De "VÄLJER" att lyssna på Mergim och bedömer det han säger som sant men det är bara hans sanning? Om de köper den historian med hull och hår så är det bara enkelspårigt och en enkel väg att slippa rannsaka sina egna känslor gentemot en person, till varför man plötsligt börjat störa sig på Tanja. Då kan man i bästa fall slippa undan eget ansvar med att skylla det på t.ex Mergim i det här fallet.

Exakt så.. Givetvis är hans agenda att slå split och få igång hat mot de populära för att ha makt i spelet. Och det sköter han ju bra eftersom han får med sig svaga individer som går på allt han säger och spelar med i hans falsarier. Det märktes inte minst igårdagens avsnitt att programledarna verkade vilja lägga hela skulden på honom när det faktiskt är flera styckens fel att Tanja hamnat i blåsväder. De kunde stått upp för henne som Simon, Madde och Jaqi har gjort. De går efter sin egen sanning och hjärta som man ska
2021-04-16, 23:20
Medlem
Vill Adde medvetet komma nära Tanjas läppar?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Tyvärr ingen risk för det.

Mange har dille. Inget annat.

Hahaha, Tack för infon
Tyckte väl att det lät för bra för att vara sant 😉
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lapetitepois
Tycker den är gööölig jag. Undrar var en kan hitta den?

ICA Maxi tror jag.. lyckligtvis tror jag inte den går att få tag i längre 🥳🥳
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Du kan lika gärna säga att du ligger hemma arbetslös, dragit uppåttjack och ska strax knäppa en bira. Jag hade ändå inte dömt dig.
Så skippa snicksnacket med att du är sjuk. Vi alla vet att du är en av oss nu. Ett patrask utan liv

Hahaha förfan nu blir jag helt till mig ju!
Vad är det Juddan gjort under dagtid som fått Flashback att koka? Vad har jag missat?
Du kan ju inte säga A och sedan inte säga med B
Jag är mosig i huvudet och övertrött och då kommer jag med massa ovidkommande info Det är mer regel än undantag Jag är stolt patrask utan liv om det är så man kallar sig när man ägnar osunt mycket tid åt ett tv-program

Judith kom med order som vissa av oss tyckte var äckliga, medan andra tycker man får tugga i sig det som sker i leken. Bl a fick hon folk att plocka ut hennes använda snus, borsta hennes tänder, tvätta hennes underkläder och ta bort läppstift på hennes tänder med sitt eget finger. Det sistnämnda var Maddes uppgift och hon nämnde det under en heta stolen-runda som den grejen hon tyckte var värst under dagen. Juddan ville såklart ursäkta och förklara sig efteråt på tuman hand men Madde stod på sig och tyckte det var onice. Puh! En grej från dagen
Medlem
SphincterAnis avatar
Nu har de tappat det helt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Yesss TACK! En förutom jag som vill ha ut Peddot. Jag klarar inte av honom 🤮

Hur ser folkets in och ut- listor ut nu annars?
Min är följande
Top: Tanja, Simon, Dompa
Botten: Gamnacken (*1000)!!, Mergrim, Oljudith, Nardos mfl...Resten bryr jag mig inte om i dagsläget

Top: Tanja
Botten: Produktionen, resten av deltagarna
Nergrävd: Adrianus
2021-04-16, 23:21
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
är det bra eller dåligt jag tycker han har ett skratt man blir glad av

Subjektivt såklart. Men jag håller med dig. Som Tanjas garv. Man blir glad.
Medlem
Hur fan kan detta vara SÅ jävla kul? Aldrig hört de garva på detta sätt innan

Vart är alkoholen?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Det är bara kameran i toalettskålen som vet. Jag antar något perverterat as i produktionen lätt satt dit en extra kamera med god insyn.
Men om du tänker dig diametern av ett svart hål i rymden, det kanske förklarar lite av vad det är vi har att göra med.

Om jag får drömma:
Ser framför mig hur hela produktionen sugs in och sväljs av det svarta hålet. Som om skiten aldrig existerat och jag aldrig tittat.
Megalodon simmar vidare, men jag är lika ovetande om dess existens som jag var innan du nämnde ordet i tråden första gången
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av basis
AD fyller på med mat, någon överraskad? Nej, tänkte väl det....

Nope
Lär väl bli en rejäl skål till strax.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in