Citat:
Ursprungligen postat av
Rudieboi
Du kan lika gärna säga att du ligger hemma arbetslös, dragit uppåttjack och ska strax knäppa en bira. Jag hade ändå inte dömt dig.
Så skippa snicksnacket med att du är sjuk. Vi alla vet att du är en av oss nu. Ett patrask utan liv
Hahaha förfan nu blir jag helt till mig ju!
Vad är det Juddan gjort under dagtid som fått Flashback att koka? Vad har jag missat?
Du kan ju inte säga A och sedan inte säga med B

Jag är mosig i huvudet och övertrött och då kommer jag med massa ovidkommande info

Det är mer regel än undantag

Jag är stolt patrask utan liv om det är så man kallar sig när man ägnar osunt mycket tid åt ett tv-program
Judith kom med order som vissa av oss tyckte var äckliga, medan andra tycker man får tugga i sig det som sker i leken. Bl a fick hon folk att plocka ut hennes använda snus, borsta hennes tänder, tvätta hennes underkläder och ta bort läppstift på hennes tänder med sitt eget finger. Det sistnämnda var Maddes uppgift och hon nämnde det under en heta stolen-runda som den grejen hon tyckte var värst under dagen. Juddan ville såklart ursäkta och förklara sig efteråt på tuman hand men Madde stod på sig och tyckte det var onice. Puh! En grej från dagen