2021-04-16, 23:10
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Jag tycker att Mergim är en vidrig orm, absolut. Sedan han kom in har gruppen splittrats. Vad jag INTE tycker om är dock att han får skulden för alla andras beteenden och fula sidor. Ja, han satte igång de andra gällande skitsnack om Tanja men de hade inte behövt spinna vidare på det. På de flesta tittare och programledare så låter det som att Mergim är den enda som har någon skuld i Tanjahatet. Nardos hade inte behövt gå igång på det. Simon och Madde stod upp för Tanja t.ex. när det snackades skit om henne.

Vad jag vill ha sagt är att Mergim må vara en orm, men han har åtminstone fått de andra att bekänna färg och visa vilka råttor de är. Allt kan inte lastas på honom.

Nej då har programledarna fel för, alla har ansvar för sitt eget tyckande och tänkande och behöver inte blint följa Mergims tycke. Man har ett val i slutändan att följa sina egna värderingar och varför man började tycka om en person från början. Gör man tvärtom än det man känner i hjärtat så är det för att man själv har valt det av andra diverse orsaker och det är ju inte så att Mergim står med lynchmobben och hotar om vedergällning för de som inte följer hans vilja. Alla har ett val att fatta beslut och sen om det är rätt eller fel får stå för den personen. Inte Mergim! Visst han kan försöka påverka men är man in sin övertygelse klar så ska det inte spela någon roll hur mycket någon försöker övertala, då står man fast i det! De "VÄLJER" att lyssna på Mergim och bedömer det han säger som sant men det är bara hans sanning? Om de köper den historian med hull och hår så är det bara enkelspårigt och en enkel väg att slippa rannsaka sina egna känslor gentemot en person, till varför man plötsligt börjat störa sig på Tanja. Då kan man i bästa fall slippa undan eget ansvar med att skylla det på t.ex Mergim i det här fallet.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emmvalentine
Tanja och Madde måste va kvar. Punkt!

Jag hoppas att Pedram åker nästa ggn det får röstas efter detta. Men på måndag tror jag Jackie eller dompa åker .. troligtvis jackie

Fast jag är rädd att dom plockar två den här veckan. Och då ligger nog Madde illa till.
Medlem
haha fjös-märta skitsur över att ingen ville plaska i poolen med henne
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av basis
Brännas på bål skall den 🤢

Ska skratta i lågornas sken
Medlem
Citat:
För övrigt anser jag att Joels fucking julpyjamas bör förstöras.

Tycker den är gööölig jag. Undrar var en kan hitta den?
2021-04-16, 23:11
Medlem
Moscow99s avatar
Dompas garv påminner om Ullareds-Åkes garv.
Medlem
Citat:
Haha en sociopat måste ha bländvita tänder att lura sina offer med förstås.. Ja han är hal som en ål. Dock tror jag att de därinne kommer tröttna snart om han inte drar ner på offerkofteriet.
tänk vad gullig han kommer bli när fasaderna börjar ramla av små nedfilade reptiltänder
Medlem
basiss avatar
Cred till dom som forfarande har sin klädsel på 👍 sen AD nya sminkning är väl lite väl..
2021-04-16, 23:12
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mange30
Nardos har även sagt till dom därinne att hon har sina brister men jag tror hon kommer lämna på grund av att hon inte mår bra tyvärr. Detta är bara vad jag tror inget annat

Ja och det är bra att hon är medveten och att erkänna sina fel och brister är jättebra då det är lättare att jobba på det. Nej jag hoppas inte att Nardos lämnar och att hon kämpar på nu.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
Dompas garv påminner om Ullareds-Åkes garv.
är det bra eller dåligt jag tycker han har ett skratt man blir glad av
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Jag har tyvärr bingeat BB hela dagen (hemma sjuk) och hjärnan är mosig så kan inte komma på nåt alls spontant. Tror det hade större effekt om man inte kollat alls och bara dök in på kvällen som du gjorde
Jo, förresten jag och fler var upprörda över Judiths beteende så det förtog nog det bisarra/ roliga med utklädningarna.
Hoppas andra i tråden är bättre än mig på att dela med sig av guldkorn från dagen

Du kan lika gärna säga att du ligger hemma arbetslös, dragit uppåttjack och ska strax knäppa en bira. Jag hade ändå inte dömt dig.
Så skippa snicksnacket med att du är sjuk. Vi alla vet att du är en av oss nu. Ett patrask utan liv

Hahaha förfan nu blir jag helt till mig ju!
Vad är det Juddan gjort under dagtid som fått Flashback att koka? Vad har jag missat?
Du kan ju inte säga A och sedan inte säga B
Senast redigerad av Rudieboi 2021-04-16 kl. 23:16.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emmvalentine
Tanja och Madde måste va kvar. Punkt!

Jag hoppas att Pedram åker nästa ggn det får röstas efter detta. Men på måndag tror jag Jackie eller dompa åker .. troligtvis jackie

Yesss TACK! En förutom jag som vill ha ut Peddot. Jag klarar inte av honom 🤮

Hur ser folkets in och ut- listor ut nu annars?
Min är följande
Top: Tanja, Simon, Dompa
Botten: Gamnacken (*1000)!!, Mergrim, Oljudith, Nardos mfl...Resten bryr jag mig inte om i dagsläget

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in