2021-04-16, 23:00
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IknewIT
Fast det är ju på grund av hans lögner.
Om han kom in i huset och hävdade till dom andra att han visste att Simon var genomfalsk och att han sett honom snacka skit om de andra i bikten och hånskrattat åt hur han "lurar skiten av Steffi" och på så sätt vände de andra mot Simon, då är det ju hans lögner som får dom att agera och inte deras sanna tankar om Simon.
Han ljuger för dom, dom reagerar och agerar på det.

Han berättade till de andra att Tanja inte är likadan i BB-huset som hon var i PH. De har inte ens SETT PH en del av dem men går ändå igång på det. Vad säger det om dem..? Att de tar Mergim på ordet istället för att gå efter sin egen uppfattning av Tanja efter att ha levt med henne dygnet runt i 50+ dagar? Då är de svaga och dumma individer som inte hellre bildar sig sin egen uppfattning.
Dessutom var Tanja lika go i PH. Bara det att hon brann av en kväll och det är helt ok att göra.
2021-04-16, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mange30
Tror hon kommer lämna snar tyvärr

Vem herregud hur många gånger ska du nämna det
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Vad FAN säger du?! Vad är det jag har missat !?
Sneaky
Haha har du missat bikten?
Medlem
basiss avatar
Testade i omröstningen idag om duellerna att rösta i cmore appen och tv4 play-appen på min iphone och 2 paddor, verkar som det gick iväg 6 röster på samma person, sedan att Joel hade 0% i varje test verkade lite konstigt
2021-04-16, 23:02
Medlem
ovaxadbanans avatar
Det här känns faktiskt som en riktig lek man skulle kunna ha lekt på 1700 talet. Lagom salongsberusade och fnittriga damer i korsetter 😝 dom verkar ha kul speciellt Emelie 🤣
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amng
Tanja lär inte åka, men jag tycker nog det är dags för Jackie att lämna, tror hon kommer må bättre av det än att stanna kvar i huset.
Som nu tex när dom leker, folk frågade om hon ville bara med men nej då ska hon sitta o sura istället

Tanja kommer sitta i final och jag personligen hade önskat att Tjackie kommit in redan vecka ett till huset, så hon hade fått blomma ut naturligt.
Nu känns hon bara otroligt malplacerad - tack vare dom andra pryda jävlarna.
Medlem
ja de har ju kul iaf
2021-04-16, 23:03
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Hur Predatorn såg så självgod ut, medan han blev matad på en guldfärgad fåtölj.
Ansåg bara hela situationen vara helt bizarre.
Hann inte se så mycket mer än så, tyvärr.

Ifall du sitter på några roliga anekdoter från dagen/kvällen, var så vänlig och dela med dig
Jag är en idel öra
Jag har tyvärr bingeat BB hela dagen (hemma sjuk) och hjärnan är mosig så kan inte komma på nåt alls spontant. Tror det hade större effekt om man inte kollat alls och bara dök in på kvällen som du gjorde
Jo, förresten jag och fler var upprörda över Judiths beteende så det förtog nog det bisarra/ roliga med utklädningarna.
Hoppas andra i tråden är bättre än mig på att dela med sig av guldkorn från dagen
2021-04-16, 23:03
Medlem
basiss avatar
AD fyller på med mat, någon överraskad? Nej, tänkte väl det....
2021-04-16, 23:04
Medlem
Ridnes avatar
För övrigt anser jag att Joels fucking julpyjamas bör förstöras.
2021-04-16, 23:04
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mange30
Tror hon kommer lämna snar tyvärr
Varför tror du det? Nä nä som hon kommer kämpa enormt mkt. Och åker hon ut kommer hon förklara att hon ska stanna!
Fattar du?
😅
2021-04-16, 23:05
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Han berättade till de andra att Tanja inte är likadan i BB-huset som hon var i PH. De har inte ens SETT PH en del av dem men går ändå igång på det. Vad säger det om dem..? Att de tar Mergim på ordet istället för att gå efter sin egen uppfattning av Tanja efter att ha levt med henne dygnet runt i 50+ dagar? Då är de svaga och dumma individer som inte hellre bildar sig sin egen uppfattning.
Dessutom var Tanja lika go i PH. Bara det att hon brann av en kväll och det är helt ok att göra.
Sant. Dem bara väntade på att bli serverade Sir Vääs skitsnack. Noll kritiskt tänkande och noll filter. De VILLE höra skit om Tanja för att kunna bli av med henne.
Noll karaktär och ryggrad har dom råttorna som tillåter sig ledas av ormen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in