2021-04-16, 22:45
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Hoppas samma mönster fortsätter och Mergim lämnar imorgon!!

Juste det är Lördag imorgon och om det är så som många misstänkt så kommer nog Mergim att lämna imorgon. Alternativt att BB iscensätter något som gör att han åker ut!

"Om" han skulle vara en mullvad alltså.
2021-04-16, 22:46
Bannlyst
Händer det något kul ikväll?
2021-04-16, 22:47
Medlem
Ridnes avatar
Jag tycker att Mergim är en vidrig orm, absolut. Sedan han kom in har gruppen splittrats. Vad jag INTE tycker om är dock att han får skulden för alla andras beteenden och fula sidor. Ja, han satte igång de andra gällande skitsnack om Tanja men de hade inte behövt spinna vidare på det. På de flesta tittare och programledare så låter det som att Mergim är den enda som har någon skuld i Tanjahatet. Nardos hade inte behövt gå igång på det. Simon och Madde stod upp för Tanja t.ex. när det snackades skit om henne.

Vad jag vill ha sagt är att Mergim må vara en orm, men han har åtminstone fått de andra att bekänna färg och visa vilka råttor de är. Allt kan inte lastas på honom.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
ojojoj. Brorsor alltså. Får upp pulsen av blotta tanken att nån av mina hade gjort nåt liknande. Brukar du påminna bror om det vid (o)lämpliga tillfällen?
haha ja det har väl hänt säkert både en och fem gånger men han är lika bra på att påminna mig.
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Juste det är Lördag imorgon och om det är så som många misstänkt så kommer nog Mergim att lämna imorgon. Alternativt att BB iscensätter något som gör att han åker ut!
Har sett vissa skriva detta. Vad grundar sig teorin om att han skulle lämna imorgon på? Behöver veta om det är något att realistiskt hoppas på eller inte (just nu känns det som inte).
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Tyvärr tror jag inte att det gynnar Nardos att hänga med Mergim men tror hon vill bilda sig en egen uppfattning om personer. Det jag gillar med Nardos är att hon vågar ta för sig. Jag gillar också när hon sätter Mergim på plats, som en ettrig liten Jack Russel går hon på honom och låter sig inte skrämmas av hans plötsliga utåtagerande.

Det som är negativt med Nardos är att hon låter oerhört mycket och att hon måste lära sig att låta andra tala till punkt. Därför man har fått två öron och en mun, för att man ska lyssna mer än vad man pratar. Det är väl det.
Nardos har även sagt till dom därinne att hon har sina brister men jag tror hon kommer lämna på grund av att hon inte mår bra tyvärr. Detta är bara vad jag tror inget annat
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Händer det något kul ikväll?

Gissa
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Inte för att jag tror att det kommer bli nåt mellan Adrian och Madde men Emelie är väldigt noga med att aldrig låta dem vara själva i ett rum har jag märkt.. Så definitivt är det något som stör henne där.

Någonting är det, helt klart.
2021-04-16, 22:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Gissa

Vafan.. det är fredag 🤬
2021-04-16, 22:49
Medlem
Det är så synd att vi nog tyvärr aldrig kommer få se Madde i huset utan Adrian.
Tror vi hade fått se en helt annan, och roligare sida av henne.
Men risken är att hon åker på måndag utan att vi får den chansen.
(Hade också varit kul att se hur många minuter Simon skulle vänta efter att Adrian lämnat innan han börjat stöta på Madde).
2021-04-16, 22:50
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Jag tycker att Mergim är en vidrig orm, absolut. Sedan han kom in har gruppen splittrats. Vad jag INTE tycker om är dock att han får skulden för alla andras beteenden och fula sidor. Ja, han satte igång de andra gällande skitsnack om Tanja men de hade inte behövt spinna vidare på det. På de flesta tittare och programledare så låter det som att Mergim är den enda som har någon skuld i Tanjahatet. Nardos hade inte behövt gå igång på det. Simon och Madde stod upp för Tanja t.ex. när det snackades skit om henne.

Vad jag vill ha sagt är att Mergim må vara en orm, men han har åtminstone fått de andra att bekänna färg och visa vilka råttor de är. Allt kan inte lastas på honom.
Visst har du en poäng. Mergim fungerar som en giftig katalysator som sprider gift till de (redan) mottagliga. Han är ormen som lockat fram råttorna. För min del har det hjälpt mig då jag vet vilka topp tre jag vill ha ut pronto. För mig är det Axelmakterna, Mergim, Nardos och Fejkelie.
2021-04-16, 22:50
Medlem
Nej men alltså helt seriöst? JUTIDH HÅNGLAR UPP HELA JÄVLA PAPPRET. finns de något hon inte hånglar

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in