2021-04-16, 20:33
Medlem
Jävlar vad Judith är sur
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Efter att ha kollat på alla 2 poängare som de utdelade tycker jag Maddes 2:a till Dompa är den mest överraskande. Förutom när hon har pratat med Tanja tycker jag hon har verkat mest glad och normal när hon har umgåtts med honom t.ex. när hon, Emilie och Dompa hade en egen fest i sovrum 2 under militärveckan.

Jag undrar hur hon tänkte där. Är hon helt enkelt frusterad av att höra Dompa och Emelie hålla på i sängen på kvällarna samtidigt som själv inte ens får dela säng med Adrian.
Konstigt att man inte fick höra hennes motivering. Varför ska den klippas bort.. dock kanske hon var övertygad om att få sitta löst och ville ha någon mer som inte har varit inne sen dag 1...
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Det är Elita från Big Brother 2005 du tänker på antar jag.
Oof, var det så längesen.
Medlem
Braaaa Emelie!
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dizzi
Jag förstår verkligen hur du tänker och ja Mergim tar mycket energi och ger mycket energi. Varför tror du att de flesta tycker om han i huset, han är rolig och ger mycket men när han är sur ger det så klart massa dålig energi eftersom han visar tydligt vad han känner.

Det jag ville få fram är mer att ge vika och inte stå upp för sina åsikter eller val är inte heller rätt.🙏

Det har du rätt i och jag har sagt flera gånger att det finns många syltryggar där inne som verkar livrädda för att ifrågasätta Mergim. Det finns dock en som verkligen inte backar från honom utan säger vad hon tycker när han går för långt. Vi måste också tänka på att en del människor kanske inte har styrkan att stå emot Mergim när han kommer igång. Han har själv blivit mobbad enligt honom själv och borde veta hur det känns att vara i ett utsatt läge och är extremt känslig om han känner sig utanför. Det som borde ske när han ger sig på någon på ett osjysst är att ALLA de andra borde tillsammans säga "STOP" Nu räcker det! Han får bara ännu mer energi av att andra fegar ur.

AD t.ex gör helt fel för om Mergim beter sig fittigt mot honom då springer han och krusar för att bli sams med honom istället för att ignorera och låta Mergim inse att det är han som agerat fel! Ju mer alla fjäskar och slickar röv desto mer hybris får Mergim och mer glödande kol på elden. Är dock ingens ansvar att uppfostra eller läxa upp Mergim men som person har man rätt att stå upp för sig själv. Alla lever ju som en familj därinne och jag hade aldrig tillåtit att en person behandlade mina familjemedlemmar illa.
2021-04-16, 20:34
Medlem
burialhexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av amiliasharborste
Hahah Judith svinlack, hon försöker dölja det men det märks

Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Jävlar vad Judith är sur

Haha ja tro fan det.

Judith har tjatat om fest hela dagen, Emelie ville inte ha fest.
Medlem
Vilken JÄVLA TILLFREDSTÄLLELSE att få Judith avsatt

Mergim det jävla äcklet som inte ens dricker kunde såklart inte göra en läggmatch. Kudos till Madde som jag inte ens gillar som ändå gjorde ett ”försök”.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Madrassen Tanja bör hålla sig till att snaska kotte inte döma matcher

Hur mår du egentligen?
2021-04-16, 20:35
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zwoop69
HAHA svintohuvets min när Jackie läste upp att Madde och Emelie hade chansen att få gå på balen ikväll
Ja, den sved rejält. Väntar på att ett antal monologer om detta kommer att utspelas undern kvällen, till alla som orkar lyssna.
Medlem
icons avatar
Ja Judith, det var kul så länge det varade. Lite surt för henne att hon valde de roliga att ha med på sin sida och nu måste byta till de bortvalda = inte lika roliga
Medlem
Anonym396s avatar
Får inte Judith fest nu?

Najs att Emelie vann
2021-04-16, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
Haha ja tro fan det.

Judith har tjatat om fest hela dagen, Emelie ville inte ha fest.

Haha

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in