2021-04-16, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Madrassen Tanja bör hålla sig till att snaska kotte inte döma matcher

Madrassen? Jag förstår hur du tänker men tjejen gillar ju att supa sig redlös och få blackouter och vakna upp med trosorna nere så att säga.🤣🤣
2021-04-16, 20:27
Medlem
varför valde madde mergim för?
2021-04-16, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
varför valde madde mergim för?

Tror inte de förstod innebörden, de fick gå till Bikten för mer info.
2021-04-16, 20:29
Moderator
Dr Kings avatar
Efter att ha kollat på alla 2 poängare som de utdelade tycker jag Maddes 2:a till Dompa är den mest överraskande. Förutom när hon har pratat med Tanja tycker jag hon har verkat mest glad och normal när hon har umgåtts med honom t.ex. när hon, Emilie och Dompa hade en egen fest i sovrum 2 under militärveckan.

Jag undrar hur hon tänkte där. Är hon helt enkelt frusterad av att höra Dompa och Emelie hålla på i sängen på kvällarna samtidigt som själv inte ens får dela säng med Adrian.
Medlem
mergrin är ju rätt snabb smartare att välja en halvpackad Cartman
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dizzi
Madrassen? Jag förstår hur du tänker men tjejen gillar ju att supa sig redlös och få blackouter och vakna upp med trosorna nere så att säga.🤣🤣
Det är hur bra som helst och inget fel på det
Medlem
Haha, nu gick piratsvärdet av också. Bra kvalitet på sakerna.
2021-04-16, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Efter att ha kollat på alla 2 poängare som de utdelade tycker jag Maddes 2:a till Dompa är den mest överraskande. Förutom när hon har pratat med Tanja tycker jag hon har verkat mest glad och normal när hon har umgåtts med honom t.ex. när hon, Emilie och Dompa hade en egen fest i sovrum 2 under militärveckan.

Jag undrar hur hon tänkte där. Är hon helt enkelt frusterad av att höra Dompa och Emelie hålla på i sängen på kvällarna samtidigt som själv inte ens får dela säng med Adrian.

Tror hon tänkte taktiskt . Madde vill inte åka ut hon har kärat ner sig i Adrian och tror att hon har stor chans emot Dompa i en utröstning.
2021-04-16, 20:32
Medlem
Citat:

Hon kanske bara tänkte på att Dompa är ny och hon kanske har enklare mot honom än någon av de gamla deltagarna, hon nämnde också att hon ändå gillar Jackie.
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Eller hur! Tänkte också att de där svärden ska användas till något annat tema. 😂😂😂
Simon kommenterade det också
Medlem
Citat:

Madde kanske har blivit "inspirerad" av Mergim?
2021-04-16, 20:33
Medlem
amiliasharborstes avatar
Hahah Judith svinlack, hon försöker dölja det men det märks

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in