2021-04-14, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maxitaxiiii
Finns ju J.L*r*son, men frågan är om det är hon med tanke på hennes prispengar i karriären. Bor dock i skåne men är född 88 så är i 30 års åldern
Hon är ju sambo med en kvinna!
Citera
2021-04-14, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av givemeyourmoney
Hon är ju sambo med en kvinna!

Aj my bad. Tänkte mest på att hon var i 30 års åldern etc.
Citera
2021-04-14, 16:44
Medlem
I tennis vinner bara den bästa så namn och gamla meriter spelar ingen roll. Vore kul om vi fick mer konkurrens i toppen men det verkar dröja. Tennis är kanske den svåraste sporten då den kräver allt i fysik, teknik, mentalitet osv... en svensk i topp vore kul igen...
Citera
2021-04-14, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reggie Hamond
Vem tror du att det kan handla om? Ledtrådar om du inte vill skriva ut namnet.

ingetbranick är på spåren vad gäller herrspelaren och vad gäller damspelaren tror jag det är ett sovjetiskt namn, att det gäller matcher i Båstad är en curveball. Men där går jag mer på uteslutningsmetoden.
Senast redigerad av frankkk 2021-04-14 kl. 17:41.
Citera
2021-04-15, 15:28
Medlem
Geographicas avatar
Djokern ryker i R3! Mycket välförtjänt seger för Evans, ser ut att trivas på gruset just nu.
Citera
2021-04-15, 16:37
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Första förlusten för Djokovic i år. Stort att lyckas slå Djokovic i två raka i deras första match mot varandra.
Citera
2021-04-15, 17:22
Bannlyst
Novak Errorvic dök upp idag, fan vilken pinsam insats.
Citera
2021-04-15, 17:24
Medlem
Geographicas avatar
Hur funkar rankningen just nu? Är det poängen från Monte Carlo och Madrid 2019 samt RG och Rom 2020 som de ska försvara?
Citera
2021-04-15, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spenatkungen
Novak Errorvic dök upp idag, fan vilken pinsam insats.
Han vill inte vara där. Vill inte stånga sig blodig i en final mot Nadal, i en match som är ”betydelselös”.
Citera
2021-04-16, 18:33
Medlem
Vanstertrollets avatar
Rublev får Nadal att se ut som en kvalspelare hittills
Citera
2021-04-16, 18:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Vanstertrollet
Rublev får Nadal att se ut som en kvalspelare hittills

Ser ärligt inte att Rublev spelar särskilt bra, det är bara Nadal som är sanslöst dålig. Jim Courier sa just på Tennis Channel att Rublev inte gör något speciellt, egentligen.

Nadal uppe i 6 dubbelfel, tror jag, på 9 gem totalt, vilket är mer än 1 i snitt per servegen. Plus asmånga unforced.

Haha, Rafa skrek just i vrede, jag har aldrig hört honom göra det under hela hans karriär sen 2004 (när jag såg honom första gången).

Och slog just bort en boll i vrede.

Han har väl varit rätt medioker förra två åren också i början av grussäsongen. Så det går fortfarande toppa till RG. Men slutet närmar sig, det är obestridligt.
Citera
2021-04-16, 18:47
Medlem
Vanstertrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fryskyl
Ser ärligt inte att Rublev spelar särskilt bra, det är bara Nadal som är sanslöst dålig. Jim Courier sa just på Tennis Channel att Rublev inte gör något speciellt, egentligen.

Nadal uppe i 6 dubbelfel, tror jag, på 9 gem totalt, vilket är mer än 1 i snitt per servegen. Plus asmånga unforced.

Haha, Rafa skrek just i vrede, jag har aldrig hört honom göra det under hela hans karriär sen 2004 (när jag såg honom första gången).

Och slog just bort en boll i vrede.

Han har väl varit rätt medioker förra två åren också i början av grussäsongen. Så det går fortfarande toppa till RG. Men slutet närmar sig, det är obestridligt.

Håller väl med egentligen. Tänkte mest va ödmjuk och inte ta ifrån Rublev något Men ja det är helt klart Nadal som inte kommer upp i nivå här. Får ingen energi från läktarna heller.

Idag är han Badal.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in