2021-04-16, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LarkoMehtosalo
Lite långsökt kanske men det finns en profil på Pinterest som har samma namn som henne. Personen har sparat massa bilder om graviditet och om kläder för barn. Barnrelaterade grejer.
Såg exakt samma nyss, det är väldigt nära "bortom rimligt tvivel" nu...
Citera
2021-04-16, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tomaaa
Snubblade in på SW's pinterest där hon följer "saker" som tyder på att hon åtminstone varit gravid.

Intressant! Nu börjar vi komma nånvart, bra grävt!
Citera
2021-04-16, 16:52
Medlem
Rub3n App3lblom. Vackert namn, väldigt svenskt. Bilden på honom ger mig dock fingret direkt.
Citera
2021-04-16, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobertoSaviano
Vart hittar du uppgifterna om barnet?
Facebook
Citera
2021-04-16, 16:55
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blomvattnare
Även jag har fått info om att MGM är Rub*n App*lblom (e,e), och att BO är Si*i W*stman (r, e). De ska nyligen ha fått ett barn tillsammans.

Jag bedömer min källa som mycket trovärdig.

Enligt folkbokföringen har RA inga barn. Vet inte om SW har barn. Men resten i din info kan ju stämma, eller att RA är far till barnet om än inte på pappret.
Citera
2021-04-16, 16:57
Medlem
RobertoSavianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brakamobrama
Facebook
Nope finns inget om nåt barn på hennes Facebook.
Citera
2021-04-16, 16:57
Moderator
impieteers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Enligt folkbokföringen har RA inga barn. Vet inte om SW har barn. Men resten i din info kan ju stämma, eller att RA är far till barnet om än inte på pappret.
Varför kan du inte se om hon har barn om det står i folkbokföringen och du står och slår i den just nu?
Citera
2021-04-16, 16:59
Medlem
RobertoSavianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian

Ifall de inte är gifta krävs ju att man manuellt anmäler faderskap från den som är pappan, så kan ju vara så iallafall. Märkligt om inte detta gjorts och allt vi har att gå på är att det finns en SW med en pinterest där gravid saker finns.
Citera
2021-04-16, 17:01
Medlem
https://imgur.com/gallery/iMVk8kR

Första gången jag laddar upp bilder, kanske misslyckas helt nu.

Här är iaf bild på bilen där den står parkerad. Bild på tjejen och killen när dom köper bilden samt bild från tjejens Pinterest där man kan se vad hon har sparat.

Alltså: Hans bil (som nu står på mamman) står precis vid huset där mordet ägt rum. Tjejens Pinterest indikerar på att hon har barn/varit gravid.
Citera
2021-04-16, 17:01
Medlem
Har det framkommit identitet på BO och MGM? Har läst bakåt i tråden men hittar det inte
Citera
2021-04-16, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobertoSaviano
Ifall de inte är gifta krävs ju att man manuellt anmäler faderskap från den som är pappan, så kan ju vara så iallafall. Märkligt om inte detta gjorts och allt vi har att gå på är att det finns en SW med en pinterest där gravid saker finns.
Rätt många punkter som stämmer in med att det handlar om rätt personer nu. Senast på måndag lär vi i alla fall veta officiellt.
Citera
2021-04-16, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Har det framkommit identitet på BO och MGM? Har läst bakåt i tråden men hittar det inte

Just nu verkar allt peka på R*ben A*pelblom och *iri Westm*n.
Senast redigerad av MissHey 2021-04-16 kl. 17:10.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in