2021-04-16, 17:06
Medlem
Nix, men rasisterna bekräftar 100% för att det är en svart kille som är misstänkt nu.

Jag skrev tidigare alv* h*ll, vilket var fel efternamn. Ska vara en alv* dock, källan är en bekant som bor i området. MGM ska va en Ch*rlie, men dom båda är vita och svenska så vem vet...

*=a
Citera
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobertoSaviano
Ifall de inte är gifta krävs ju att man manuellt anmäler faderskap från den som är pappan, så kan ju vara så iallafall. Märkligt om inte detta gjorts och allt vi har att gå på är att det finns en SW med en pinterest där gravid saker finns.

Fast om faderskap inte anmäls kan modern räkna med att få soc efter sig. De är ofta väldigt måna om att faderskapet fastställs. Om barnet är ganska nyfött, säg upp till ett halvår gammalt, kan man förstå om faderskapet inte hunnit registreras än.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Har det framkommit identitet på BO och MGM? Har läst bakåt i tråden men hittar det inte
Ja, det finns bilder på paret i tråden.
Citera
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissHey
Just nu verkar allt peka på R*ben A*pelkvist och *iri Westm*n.
Blom inte kvist
Citera
2021-04-16, 17:07
Medlem
Queenofqueenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Har det framkommit identitet på BO och MGM? Har läst bakåt i tråden men hittar det inte

BO har Fb S*ri W*stman, *=i, *=e, finns bild på MGM. Jättesöt tjej, som hamnade med fel man. Dom yngre tjejerna skrämmer mig idag, dom tror att blattarna har samma tankar, värderingar och idéer som oss västerlänningar. En kvinna har inget värde i dessa kultur, mer än att hon ska laga mat, föda barn, och underlätta för mannen att leva sitt liv, motsätter hon sig blir hon fileead
Citera
2021-04-16, 17:08
Medlem
Meliss* l*gos p*rr* har skrivit ut idag att det inte är hon som är MO. Så henne kan ni plocka bort direkt.
Citera
2021-04-16, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LarkoMehtosalo
https://imgur.com/gallery/iMVk8kR

Första gången jag laddar upp bilder, kanske misslyckas helt nu.

Här är iaf bild på bilen där den står parkerad. Bild på tjejen och killen när dom köper bilden samt bild från tjejens Pinterest där man kan se vad hon har sparat.

Alltså: Hans bil (som nu står på mamman) står precis vid huset där mordet ägt rum. Tjejens Pinterest indikerar på att hon har barn/varit gravid.
Japp. Creds för ditt detektivarbete med bilen.
Citera
2021-04-16, 17:09
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Sluta tjafsa. Mängder av inlägg raderade.

/Moderator
Citera
2021-04-16, 17:12
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LarkoMehtosalo
https://imgur.com/gallery/iMVk8kR

Första gången jag laddar upp bilder, kanske misslyckas helt nu.

Här är iaf bild på bilen där den står parkerad. Bild på tjejen och killen när dom köper bilden samt bild från tjejens Pinterest där man kan se vad hon har sparat.

Alltså: Hans bil (som nu står på mamman) står precis vid huset där mordet ägt rum. Tjejens Pinterest indikerar på att hon har barn/varit gravid.

Vilken jävla parkering, fyllestyrning?
Citera
2021-04-16, 17:13
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Vilken jävla parkering, fyllestyrning?
Det tror jag inte, en impulsiv och störig jävel bara (det ser man på bilderna). Nu undrar jag lite över motiv, svartsjuka eller kränkt pga att hon ville lämna honom?
Citera
2021-04-16, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tuttifruttiapan
Nix, men rasisterna bekräftar 100% för att det är en svart kille som är misstänkt nu.

Jag skrev tidigare alv* h*ll, vilket var fel efternamn. Ska vara en alv* dock, källan är en bekant som bor i området. MGM ska va en Ch*rlie, men dom båda är vita och svenska så vem vet...

*=a

Nej, det är inte dessa personer. De bor tidigt på gatan och det är i något av de sista husen som brottet skett. Samt att jag är gammal vän med Ch*rlie och han har varit online till och från hela dagen på Facebook, vilket jag inte tror att man har tillgång till om man sitter anhållen.

Sen är den anhållna mannen född 1998. Om du kollar upp Ch*rlie igen är han inte född -98.
Citera
2021-04-16, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Queenofqueens
BO har Fb S*ri W*stman, *=i, *=e, finns bild på MGM. Jättesöt tjej, som hamnade med fel man. Dom yngre tjejerna skrämmer mig idag, dom tror att blattarna har samma tankar, värderingar och idéer som oss västerlänningar. En kvinna har inget värde i dessa kultur, mer än att hon ska laga mat, föda barn, och underlätta för mannen att leva sitt liv, motsätter hon sig blir hon fileead

Arma barn, mamma mördad av pappa. 😔😔😔
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in