2021-04-16, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoHope2020
Att bilen står parkerad känns iofs inte som en ren slump, men känns mer som en spekulation precis som alla namn som nämnts hittills. Ska åka ut mot brottsplatsen och se om man kan få sig någon bild.

Jag har en bild på bilen från när jag var där tidigare idag. Vet dock inte hur man laddar upp bilder och om det är intressant.
Citera
Medlem
Stackars hennes familj. Hoppas de får bra stöd.
Gärningsmannen som hon var ihop med var kanske påverkad, han ser lite halv kriminell ut.
Citera
Medlem
ulliperssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Kolla bilden
Jag har naturligtvis kollat bilden. Han har svenskt namn liksom hans föräldrar.
Citera
2021-04-16, 16:25
Medlem
Sofiajadetarjags avatar
Jag förstår inte varför de umgås med såna där män överhuvudtaget. Fula och med nerverna utanpå kroppen.
Citera
2021-04-16, 16:27
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ullipersson
Jag har naturligtvis kollat bilden. Han har svenskt namn liksom hans föräldrar.
Och? Tycker inte att han ser särskilt svensk ut. Hade lika gärna kunnat heta Kunta Kinte.

Kom ut ur din förvridna vänsterbubbla, och börja se verkligeheten som den är. Vem vet, det kanske kan rädda livet på dig eller dina eventuella döttrar en dag.
Citera
Moderator
blomvattnares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissHey
En mod hade typ lite insider info sa han högre upp i tråden. Och sade sig bekräfta att det stämmer.
Nej, jag bekräftade ingenting. Jag skrev att jag bedömer min källa som mycket trovärdig.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoHope2020
Att bilen står parkerad känns iofs inte som en ren slump, men känns mer som en spekulation precis som alla namn som nämnts hittills. Ska åka ut mot brottsplatsen och se om man kan få sig någon bild.
Om infon ang att bilen stått där stämmer så är det case closed om vem GM är. Lär inte finnas så många andra fotbollspelare, som är född 98, med flickvän i 20-årsåldern, med bil parkerad på samma gata.
Citera
2021-04-16, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tomaaa
Om infon ang att bilen stått där stämmer så är det case closed om vem GM är. Lär inte finnas så många andra fotbollspelare, som är född 98, med flickvän i 20-årsåldern, med bil parkerad på samma gata.

Har bild på bilen och hittade en bild på Facebook med bilen (samma reg) med killen och tjejen från när dom köpte den.
Citera
2021-04-16, 16:29
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mamil
19 januari 2020 gjorde de det officiellt på Facebook.

Ok och då var barnet fött när de blev ett par?
Citera
2021-04-16, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tomaaa

En del har sagt att paret har ett barn tillsammans men hittar inga uppgifter om det. Kan det vara så att Siri eventuellt satt barnvakt och att pojkvännen kom förbi?
Citera
2021-04-16, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LarkoMehtosalo
Har bild på bilen och hittade en bild på Facebook med bilen (samma reg) med killen och tjejen från när dom köpte den.
Bra grävt.👍
Citera
2021-04-16, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blomvattnare
Nej, jag bekräftade ingenting. Jag skrev att jag bedömer min källa som mycket trovärdig.

Då säger vi att din trovärdiga källa bekräftar!

Glömde att jag är på Flashback och måste skriva så man inte kan missförstås! Ber om ursäkt!

Oerhört tragisk situation hur som helst. Jag hoppas han berättar sanningen. Det är det minsta de efterlevande förtjänar efter nåt sånthär. Tänker på Wiömas lögnaktiga mördare som inte ens kunde vara ärlig efter ett så fruktansvärt dåd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in