2021-04-16, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissHey
Alla rötägg jag träffat har varit världens gulligaste fram till det man bundit sig med dem, flyttat ihop och rutat in sitt liv mer med dem. Sen bryter de successivt ner dig tills du inte tror du är nånting värd, eller att du ens kan klara sig själv.
Man märker det fan knappt o ser det inte ens hända, o helt plötsligt tror du att du förtjänar en bruten näsa och två brutna revben för att du råkade byta kanal på tvn, när du trodde han ändå sov o inte tittade.....
Det är så våra hjärnor funkar. Dessa tjejer är så lojala och gör allt för deras förhållande ska funka medan männen inte ens borde kallas män, för sina patetiska mindervärdeskomplex som gör att de måste slå för att känna sig stor.

Om du tror det är lätt att lämna en sådan person i den situationen, så är du otroligt blåögd och vet noll om livet, människor och hur det är att bli söndermanipulerad.

Idag är jag överkänslig mot dåligt beteende och är hellre ensam än ger folk en chans, då de där badguysen är jävligt duktiga på att dölja sitt fula inre tills man tror faran är över.

En kvinna har med all sannolikhet blivit mördad för att hon var lojal, och du tycker att boohoo cry me a river är det bästa man kan säga? Yikes.

"Om du tror det är lätt att lämna en sådan person i den situationen, så är du otroligt blåögd och vet noll om livet, människor och hur det är att bli söndermanipulerad. "

Herregud. Nej tyvärr, jag vet inget om det. För jag har stolthet och är inte desperat nog att vara med en partner som behandlar mig dåligt. Sker det är det hej då, för jag vet att det finns 10 andra runt hörnet som väntar.
Snarare du som inte vet något om livet om du tror att det är hälsosamt att ge sig in i relationer med psykfall gång på gång och få brutna näsben och känslor.

för att hon var lojal? Haha.
Ja hon var i alla fall lojal mot sina desperata känslor, vilket fick henne mördad tragiskt nog.
Ni behöver lära er.
Man kan inte lita på någon.
Så är det.
Skärp till dig.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Är det bekräftat att SW har barn? Hur länge har RA och SW varit tillsammans?

Två väldigt relevanta frågor.
Enligt hennes fb sen den 19 jan 2020.
Citera
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ullipersson
Vad gör inte denne misstänkte till en "äkta svennebanan"?
Kolla bilden
Citera
2021-04-16, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mamil
Vet vi med säkerhet att hans sociala medier har "tagits ner"? Kan ju vara så att han alltid har haft sekretessinställningar som gör att man inte ser något om man inte är vän med honom.

Så vida Facebook plötsligt inte börjat bugga för enbart mig, så blev hans fb plötsligt privat.
Citera
2021-04-16, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JockeUtanKniven
En mod med bra renommé har ju skrivit att han fått R*uben och S*iri bekräftat från säkra källor

Då får han gärna utveckla vidare och förklara för oss. Just nu är R&S också bara en spekulation som övriga namn som nämnts i tråden
Citera
2021-04-16, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Oj! Jag som trodde att det för en gångs skull var en äkta svennebanan som var GM. Men icke,

Trodde jag också. Men tyvärr.

Tror också det är högst ovanligt hos unga svenska att mörda vs bad boy killar som han.

Oftast är det äldre svenska incels som mördar.

Men som sagt kvinnor, ni får det ni betalar för.

Vill ni ha kriminella badboys som hotar, misshandlar och begår brott blir inte förvånade när den mentaliteten sedan vänds mot er.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LarkoMehtosalo
Bilen står parkerad på samma gata. Inte för att det är tillräckligt iof. Ålder stämmer överens på både killen och tjejen. Tjejen är vän på Facebook med några från Älta. Vet inte var uppgiften om barn kom.

Men ja, man får nog gräva lite mer.

Att bilen står parkerad känns iofs inte som en ren slump, men känns mer som en spekulation precis som alla namn som nämnts hittills. Ska åka ut mot brottsplatsen och se om man kan få sig någon bild.
Citera
Moderator
blomvattnares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoHope2020
Då får han gärna utveckla vidare och förklara för oss. Just nu är R&S också bara en spekulation som övriga namn som nämnts i tråden
Så gärna så:

Jag har inte mer info än det jag skrev, och jag skrev också att jag bedömer min källa som mycket trovärdig.

Det är allt jag har att komma med.
Citera
2021-04-16, 16:23
Medlem
Jagersros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doxycontin
HM så är det nog ja.
Du tänker på den romska kvinnan som blev mördad av pappan till deras gemensamma 9 barn. Alla omhändertagna av samhälle. Hon hade skyddad adress. Finns tråd på detta med bild och namn på BO och MGM
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoHope2020

En mod hade typ lite insider info sa han högre upp i tråden. Och sade sig bekräfta att det stämmer.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissHey
Så vida Facebook plötsligt inte börjat bugga för enbart mig, så blev hans fb plötsligt privat.

Var den inte det innan då? Finns ju vissa som ställer in att sin fb är ”privat” och att man inte kan se någonting om man inte är vän med personen.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av letmegetme
Har skett på finserudsgränd i älta.
Mannen ska ha sagt att hon ska ha huggit sig själv med kniv (ej sant)
Fanns ett spädbarn i lägenheten

Citerar mig själv med ny info:
Kan vara så att hon gjort det själv pga tidigare psykisk ohälsa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in