2021-04-16, 15:17
Medlem
JymdKjams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av limkungen
Avancerad gissning. Mammans bil står parkerad på parkeringen i området och polisen lös in i den med ficklampa igår.
https://www.transfermarkt.com/r*ben-appelblom/profil/spieler/374340

*=u

Är det det denne persons bil? Det är en man. Eller menar du att mamman disponerade den?
Citera
2021-04-16, 15:19
Medlem
Citat:
Avancerad gissning. Mammans bil står parkerad på parkeringen i området och polisen lös in i den med ficklampa igår.

*=u

Fotbollsspelare, född 1998
Citera
2021-04-16, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JymdKjam
Är det det denne persons bil? Det är en man. Eller menar du att mamman disponerade den?
Rätt vanligt att man sätter förälder som ägare till fordon. Billigare försäkring osv.
Citera
2021-04-16, 15:21
Medlem
RobertoSavianos avatar
Kan ju vara RA, kanske raderade alla sina sociala medier efter det hände för går inte hitta någonting på honom.
Citera
2021-04-16, 15:22
Medlem
JymdKjams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomaaa
Rätt vanligt att man sätter förälder som ägare till fordon. Billigare försäkring osv.

Förälder? Fotbollsspelaren som äger bilen är född 98.
Citera
2021-04-16, 15:23
Medlem
Knappast något hon åsamkat sig själv. Kniv är inget man använder vid självmord om det inte är typ snitt i armarna. Och det är ju väldigt enkelt att se om det är självförvållade stickskador eller ej tänker jag.

Detta då förgiftning av olika substanser som gifter, droger och mediciner, hängning, skjutvapen eller hopp från hög höjd är de allra vanligaste självmordssätten här i Sverige. Bara 2% av alla som begår självmord gör det med stickvapen, och då främst i armarna.

Därför tänker jag att det mest troligt rör sig om ett mord, främst då våld i nära relationer är så otroligt vanligt. Och med nyligen anländ bebis, med minimal sömn och stress, har väl herrn i hushållet helt enkelt inte varit man nog och ballar ur.

-Och om man lyssnar på de flesta larmsamtal där mördaren själv slår larm brukar väl de alla vädja, om de inte är rädda för att mista sin partner så är de väl rädda för att åka dit så det smäller om det...

Vill också säga, då självmordsprat kan vara en enorm trigger, att det finns otroligt bra stödlinjer dit man kan ringa o vara anonym om man behöver någon att prata med. -Detsamma gäller om man är utsatt för våld i hemmet. Inget kommer synas på telefonräkningen och du är helt anonym. ❤️
Senast redigerad av MissHey 2021-04-16 kl. 15:26.
Citera
2021-04-16, 15:24
Medlem
Citat:

*=u
Nu funkar inte länken för mig längre, samt hittar jag inte honom på IG eller FB. Teorin stärks.
Citera
2021-04-16, 15:24
Medlem
GilGrissom82s avatar
Citat:

Den står på mamman enligt Ratsit.
Citera
2021-04-16, 15:25
Medlem
Citat:
Ok svarade på att det varit "hans mammas bil" som polis lyst in i/undersökt. Även om den står på mamman så kan det vara han som är brukare menade jag bara.
Citera
2021-04-16, 15:26
Medlem
jugbandbluess avatar
Citat:

men bara acceptera det statistiskt korrekta svaret du har fått
Citera
2021-04-16, 15:26
Medlem
SeanAverys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomaaa
Nu funkar inte länken för mig längre, samt hittar jag inte honom på IG eller FB. Teorin stärks.

Den funkar men du måste ändra *, finns en profil på fb med det namnet, dock inga bilder eller någon info
Citera
2021-04-16, 15:28
Medlem
lindblomsgröns avatar
Så det är en bruning med namn som blommande äpplen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in