Knappast något hon åsamkat sig själv. Kniv är inget man använder vid självmord om det inte är typ snitt i armarna. Och det är ju väldigt enkelt att se om det är självförvållade stickskador eller ej tänker jag.
Detta då förgiftning av olika substanser som gifter, droger och mediciner, hängning, skjutvapen eller hopp från hög höjd är de allra vanligaste självmordssätten här i Sverige. Bara 2% av alla som begår självmord gör det med stickvapen, och då främst i armarna.
Därför tänker jag att det mest troligt rör sig om ett mord, främst då våld i nära relationer är så otroligt vanligt. Och med nyligen anländ bebis, med minimal sömn och stress, har väl herrn i hushållet helt enkelt inte varit man nog och ballar ur.
-Och om man lyssnar på de flesta larmsamtal där mördaren själv slår larm brukar väl de alla vädja, om de inte är rädda för att mista sin partner så är de väl rädda för att åka dit så det smäller om det...
Vill också säga, då självmordsprat kan vara en enorm trigger, att det finns otroligt bra stödlinjer dit man kan ringa o vara anonym om man behöver någon att prata med. -Detsamma gäller om man är utsatt för våld i hemmet. Inget kommer synas på telefonräkningen och du är helt anonym. ❤️
Senast redigerad av MissHey 2021-04-16 kl. 15:26.
Förälder? Fotbollsspelaren som äger bilen är född 98.
Ok svarade på att det varit "hans mammas bil" som polis lyst in i/undersökt. Även om den står på mamman så kan det vara han som är brukare menade jag bara.