2021-04-16, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lapetitepois
Håller med dig. Vad är det ens för mening? Folk kan ju må riktgt dåligt av att ta en snus eller en cigg om man aldrig gjort det förut. Idioti från deras sida.
Fattar inte varför de håller på alls med saker som folk kan ta illa upp av. Lärde de sig ingenting av tjafset där folk tvingades se på när andra skulle äta hamburgare? Eller är folk generellt sadistiska? Även om jag nu när jag tittar diger att jag skulle gett tillbaka för militärveckan så hade jag haft svårt att tvinga mina polare att utföra massa sysslor. Ok att städning och matlagning ska utföras men att sortera folks garderober eller tvinga till massa snusk. Vissa kanske skrattar men jag personligen hade spytt av att behöva borsta någon annans tänder eller ta ut folks använda snusar.
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Nu tog Mössan ännu en portion. Tredje portionen. Inte särskilt solidariskt när tjänstefolket och övriga adeln tog varsin liten portion men vem hade anat något annat. Övriga adeln tog dessutom som portion och sa sedan att de inte behövde något mer utan tjänstefolket kunde ta. Men Adrian skulle givetvis ha mer. Han dör inte av att gå hungrig em dag.

Han hade inte blivit klar innan tävlingen börjar.
Taktik. Sen räddade oljudith slavarna genom att propsa på att alla fick äta.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
För adrian handlar verkligen allt om mat och att gå på toa, ingenting kan framkalla sådana starka känslor hos honom som de två grejerna, jo möjligtvis att vinna tävlingar också.

Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Men hallå, du glömde purkbutt

Och mössan.
2021-04-16, 14:26
Medlem
Jag hade inte kunnat lita på Adrian om han körde matleveranser å Unicefs vägnar till barnen i Afrika. Jag kan inte sluta se hur åpen han är sedan dess att det började nämnas i tråden. Mat skall givetvis ätas men snälla människa det är andra regler och etiketter som gäller när man är 10+ människor som delar på det.

Hoppas han får tittarfrågan någon gång med peak på hans själviska ätande och hur han sitter och ser med hundögon på andras portioner och när maten tillagas.
2021-04-16, 14:27
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Låter som det. Långa tävlingar är ju så kul. Lyllos oss som får uppleva en så snart igen

Haha. Fast en lång tävling kanske är roligare än att kolla på dom halvsovande i soffan under lång tid 😅
2021-04-16, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Min poäng med skillnaden mellan tobak och alkohol var att alkohol brukar alla där inne, nästan varje dag. Det är inte bra med varken tobak eller alkohol men alkohol väljer alla att dricka nästintill dagligen. Så att tvinga någon som är nykterist att dricka alkohol, som aktivt väljer bort det i sitt liv eller att tvinga en ickerökare att röka som aktivt väljer bort tobak i sitt liv tycker jag är lite värre än att be en person att dricka en öl på dagen, samma person som dricker nästan varje kväll.

Jag håller med. Man ska aldrig tvinga någon till tobak, alkohol mm.

Det jag skrev och menade var att det också är skillnad om nån säger "Jag vill inte dricka alkohol (pga alkoholen, berusningen)" mot "jag vill ha alkohol men jag gillar inte öl".

Nåja, jag hoppas att ingen känner sig helt tvingad till att bli berusade om dom inte vill. BB borde kanske ta upp det med dom ifall dom inte vågar säga ifrån själva med rädsla för bestraffning.

Vi tycker helt olika här. Här var det inte frågan om de ville dricka alkohol men att det inte fanns något passande utan Adrian tvingade både Narcos och Joel att dricka. Jag tycker mängden eller om man dricker alkohol 24/7 annars är irrelevant. På samma sätt som att om man rakar bort ett strå eller hela någon ögonbryn. Det är oacceptabelt.
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Jag hade inte kunnat lita på Adrian om han körde matleveranser å Unicefs vägnar till barnen i Afrika. Jag kan inte sluta se hur åpen han är sedan dess att det började nämnas i tråden. Mat skall givetvis ätas men snälla människa det är andra regler och etiketter som gäller när man är 10+ människor som delar på det.

Hoppas han får tittarfrågan någon gång med peak på hans själviska ätande och hur han sitter och ser med hundögon på andras portioner och när maten tillagas.

Haha, han har en riktig von Oben attityd den där papegojsnaskaren
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nuggeten
Och mössan.

sant, glömde helt hans kärlek till mössan (silly me för den borde varit en självklar sak)

burkputtandet är en stor del av honom men det får gå under benämning "tävling" Heligmoder eftersom han tar den på bloooodigt allvar..
2021-04-16, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
Han hade inte blivit klar innan tävlingen börjar.
Taktik. Sen räddade oljudith slavarna genom att propsa på att alla fick äta.
Själviska fan! Nu är det väl bara ett pris till adeln. Hoppas att tjänstefolket ser vilka som beter sig väl och gynnar dem i tävlingen.
2021-04-16, 14:31
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Själviska fan! Nu är det väl bara ett pris till adeln. Hoppas att tjänstefolket ser vilka som beter sig väl och gynnar dem i tävlingen.

Hade jag varit mössans sekond hade jag skjutit min herre istället för att ge honom pistolen. Herrn är död, länge leve den nye herrn!
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Haha. Fast en lång tävling kanske är roligare än att kolla på dom halvsovande i soffan under lång tid 😅
Sant, vi hoppas på det
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av analipungbl4si
Vad äre för fel på albanen? Varför dricker han aldrig alkohol? Har han svårt att behärska sig efter ett par burkar?

Citat:
Ursprungligen postat av TysonTy
Han säger att han kan ha roligt utan alkohol så han behöver inte dricka... haha

Det är ramadan, men det hindrar inte honom att äta före solnedgången eller röka. Han är s.k. selektiv muslim.

Citat:
REGLER UNDER RAMADAN
1. Du skall inte bruka tobak
2. Du ska inte ha sexuellt umgänge med en annan person.
3. Du ska fasta från soluppgången till solnedgången
4. Du ska be till gud (Allah) på bestämda tider

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/stockholm/ramadan-i-sverige-sa-funkar-det

Åh jisses, redan besvarat, sorry, måste lära mig att inte svara på saker när jag läser ikapp.

FAN va Nardos ska fusku nu när hon ska sticka ut huvudet. Jag blir fan galen!!!
Senast redigerad av Blaisen 2021-04-16 kl. 14:39.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in