2021-04-16, 13:48
Medlem
Paladins avatar
Peddie igång igen med att Dompa skall stoppa kuken i hans fru inatt.
#cuckoldPeddie
2021-04-16, 13:48
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svidis1
Vad sa brevet missade helt
Pristävling och de kommer kallas till uppdragsrummet senare.
2021-04-16, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Nu pratar de om att folk ska snusa och Emelie säger att hon inte kommer att röka eller snusa. Då säger Tjackie och Adrian att det kommer de verkligen inte tvinga folk till. Men att tvinga folk att dricka alkohol är ok.

Vem tvingade vem?
2021-04-16, 13:49
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Nu pratar de om att folk ska snusa och Emelie säger att hon inte kommer att röka eller snusa. Då säger Tjackie och Adrian att det kommer de verkligen inte tvinga folk till. Men att tvinga folk att dricka alkohol är ok.

Givetvis ska man inte tvinga någon att dricka alkohol.
Men en viss skillnad tycker jag det är ändå. Alkohol dricker dom i princip varje kväll ändå. Hade det varit en nykterist hade det varit helt fel. Tex emelie röker ju inte i vanliga fall, så det är en liten skillnad där mellan att be emelie dricka en öl eller röka en cigg.

Sen givetvis är det ju aldrig ok att tvinga någon som säger nej och inte vill. Hade jag blivit tvingad till alkohol och inte ville det så skulle jag gått in till bikten och sagt till produktionen att det är en regel som jag inte tycker jag borde behöva följa. Men nu dricker dom ju ändå varje kväll.
2021-04-16, 13:50
Medlem
Funderar på om Judith och Pedram kom på att de ska raka Joels mustasch. Då går de för långt om de gör det. Detta med tanke på den ånger han kände när han rakade sig sist.
2021-04-16, 13:50
Medlem
icons avatar
Vem skulle Joel behöva raka och vart?

Judith pratar om de har en plan med dans, stol (?) och psykologiskt test. Det har verkligen snurrat till rejält för de. Vadå psykologiskt test..
2021-04-16, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lapetitepois
Vem tvingade vem?
Vet inte om någon faktiskt blev tvingad. Hörde inte riktigt, de kanske bara pratade om det. Tyckte fick Judith sagt att hon tvingat Dompa att ta en lössnus men vet inte om det bara var prat om det eller om det faktiskt utfördes.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amng
Jag tror inte saker o ting kommer bli bättre för att Jackie stannar en vecka till, hon kommer förmodligen bara bli nominerad igen, hon har ändå varit inne ett tag nu och som sagt ser inte att det kommer bli bättre.
Hon borde tänka mer på hur hon för sig, hon går från 0-190 med sina utbrott, veckan hon skada foten så låg hon bara och sov tills hon blev immun och då kom hon på fötterna igen och när det var fest.
Jag tror inte ett snack med henne kommer förändra något då hennes problem är djupare än så.

Nej så är det nog. Ser dock hellre på henne än Madde en vecka till. Sen får hon gärna åka hem och ta tag i sin hjärnspöken.
Medlem
Vilka har hand om bb?
2021-04-16, 13:53
Medlem
Citat:
Vet inte om någon faktiskt blev tvingad. Hörde inte riktigt, de kanske bara pratade om det. Tyckte fick Judith sagt att hon tvingat Dompa att ta en lössnus men vet inte om det bara var prat om det eller om det faktiskt utfördes.

Ah, ok. Hörde bara någon säga att de FICK dricka öl om de ville. Annars tycker jag inte det är ok alls.
2021-04-16, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lapetitepois
Nej så är det nog. Ser dock hellre på henne än Madde en vecka till. Sen får hon gärna åka hem och ta tag i sin hjärnspöken.

Min röst kommer gå till Madde och Tanja

Nu får Mergim spel på Adrian för att han äter hahaha
2021-04-16, 13:54
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:

Det var Judiths idé att det skulle bli en utmaning med lössnus mellan Dompa och nån till och då sa nån emelie men hon ville inte så det blev aldrig nåt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in