2021-04-16, 13:32
Medlem
Någon som vet hur man skickar mail till bb?
2021-04-16, 13:37
Medlem
Såg klippet med Jackie nyss... det gjorde faktiskt lite ont i mitt hjärta. Jag förstår att man kan ha svårt för henne. I mina ögon ser jag en trasig och vilsen i själ, som inte riktigt vet hur o vad. Så hon bara kör på.
Är det någon därinne som verkligen har lyssnat eller sett henne mer på djupet? Alla behöver trygghet där inne och jag tror att hennes beteende delvis kan beror på avsaknad av just det. Man hade kunnat sätta sig ner med henne och förklarat, kommit med konstruktiv kritik kring det man upplever som "störande" då kanske hon hade varit lite tryggare där inne och inte känt ett behov av att ibland "flippa" ut.

Ser hellre att hon är kvar en stund till i huset. Trots att jag innerst inne känner att hon inte mår tillräckligt bra för att fortsätta och borde lämna självmant. Fan vad ont det gör i min själ av att se hur alla bara i tysthet och medvetet ignorerar henne.

Tror inte att mina röster för att hon ska stanna kvar kommer göra någon stor skillnad...men hon får dem ändå!

Jag tycker att Madde borde sökt till The Bachelor eller Gift vid första ögonkastet istället! Är rätt så...eller nej...VÄLDIGT mätt på att se henne behaga alla andra och särskilt Adrian. Vad gör hon ens i huset längre? Vill folk ha kvar henne för att hon är vacker? Se henne "göra bort sig" när det kommer till den påhittade "romansen" med Adrian? Såg klippet med hånglet i bikten... fick verkligen en USCH-känsla när hon satt bredvid Adrian flåsandes och bita sig i läppen...lite för sliskigt för min smak.

Sen får jag en känsla av att hon nog inte riktigt är så gullig och snäll som alla tror.
Vi får la se.
2021-04-16, 13:38
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SUKG
Det var ju AD idé
Var Judith emot idén menar du? Jag hörde henne högt och ljudligt säga att E är emot kramar och därför skulle hon behöva kramas.
2021-04-16, 13:41
Medlem
Ursäkta men vad fan häller de på med? Om det ska göras vitlökssmör så pressar man ju bara ner vitlöken i smöret och blandar runt. Nu steker Joel vitlöken i stekpannan tillsammans med bröden, verkar ju helt sjukt?
2021-04-16, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lapetitepois
Såg klippet med Jackie nyss... det gjorde faktiskt lite ont i mitt hjärta. Jag förstår att man kan ha svårt för henne. I mina ögon ser jag en trasig och vilsen i själ, som inte riktigt vet hur o vad. Så hon bara kör på.
Är det någon därinne som verkligen har lyssnat eller sett henne mer på djupet? Alla behöver trygghet där inne och jag tror att hennes beteende delvis kan beror på avsaknad av just det. Man hade kunnat sätta sig ner med henne och förklarat, kommit med konstruktiv kritik kring det man upplever som "störande" då kanske hon hade varit lite tryggare där inne och inte känt ett behov av att ibland "flippa" ut.

Ser hellre att hon är kvar en stund till i huset. Trots att jag innerst inne känner att hon inte mår tillräckligt bra för att fortsätta och borde lämna självmant. Fan vad ont det gör i min själ av att se hur alla bara i tysthet och medvetet ignorerar henne.

Tror inte att mina röster för att hon ska stanna kvar kommer göra någon stor skillnad...men hon får dem ändå!

Jag tycker att Madde borde sökt till The Bachelor eller Gift vid första ögonkastet istället! Är rätt så...eller nej...VÄLDIGT mätt på att se henne behaga alla andra och särskilt Adrian. Vad gör hon ens i huset längre? Vill folk ha kvar henne för att hon är vacker? Se henne "göra bort sig" när det kommer till den påhittade "romansen" med Adrian? Såg klippet med hånglet i bikten... fick verkligen en USCH-känsla när hon satt bredvid Adrian flåsandes och bita sig i läppen...lite för sliskigt för min smak.

Sen får jag en känsla av att hon nog inte riktigt är så gullig och snäll som alla tror.
Vi får la se.

Jag tror inte saker o ting kommer bli bättre för att Jackie stannar en vecka till, hon kommer förmodligen bara bli nominerad igen, hon har ändå varit inne ett tag nu och som sagt ser inte att det kommer bli bättre.
Hon borde tänka mer på hur hon för sig, hon går från 0-190 med sina utbrott, veckan hon skada foten så låg hon bara och sov tills hon blev immun och då kom hon på fötterna igen och när det var fest.
Jag tror inte ett snack med henne kommer förändra något då hennes problem är djupare än så.
2021-04-16, 13:43
Medlem
wolfiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hewrgubbe
Ursäkta men vad fan häller de på med? Om det ska göras vitlökssmör så pressar man ju bara ner vitlöken i smöret och blandar runt. Nu steker Joel vitlöken i stekpannan tillsammans med bröden, verkar ju helt sjukt?
Madde o Nardos ville göra så men Judith sa åt Joel att göra det på stekpannan?
2021-04-16, 13:44
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hewrgubbe

Mergim:
-lägg vitlöken i stekpannan. Vitlök smälter.
Medlem
Nu pratar de om att folk ska snusa och Emelie säger att hon inte kommer att röka eller snusa. Då säger Tjackie och Adrian att det kommer de verkligen inte tvinga folk till. Men att tvinga folk att dricka alkohol är ok.
Medlem
wolfiess avatar
Snart kommer Judith be tjänstefolket att hångla med henne
2021-04-16, 13:45
Medlem
Vad sysslar Judith med??? Tvingar personer att snusa!
2021-04-16, 13:46
Medlem
Vad sa brevet missade helt
2021-04-16, 13:47
Medlem
icons avatar
Pedram är för äcklig. Kommer inte upprepa vad han sa till Dompa.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in