2021-04-16, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mange30
Tanja ska ut
Det blir spännande. Vi får se i slutänden. Allt kan hända.
2021-04-16, 11:17
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Exakt. Jag lägger min på Tanja. Resten ska ut, i vilken ordning bryr jag mig inte om. 👍
Exakt så, efter denna vecka där de jobbat som skållade illrar att få Tanja ur gängorna, trycka ned henne, pratat skit om henne så aldrig att jag stödröstar på någon annan. Vem har stått upp för Tanja? Fina Jackie som det är så synd om? Hon har hört vad de sagt utan att bry sig, inte ett dugg bättre än de andra.
2021-04-16, 11:18
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mange30
Tanja ska ut
Helt rätt med 1 miljon på fickan till folkets hyllningar i Maj.
2021-04-16, 11:19
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Jaha då har vi en dag där Pedram ska härska tillsammans med ett gäng andra nötter. Förmodligen kommer Mergim ingå där, tillsammans med äckel-Adrian som ska få frossa i mat.

Ikväll är det bal = fest igen. Alla fester är likadana, det är fest varje kväll. Inte ens de där inne tycker festerna är roliga mer. Det är samma låtar, samma trötta lekar, samma jävla alkohol, samma jävla EY EY HELLOOOWWWW.

Hur JÄVLA svårt ska det vara att göra en dag lite jävla roligare? Fattiga jävla produktion, fantasilösa stolpskott allihopa.
Den första och absolut största förbättringen dårarna som regisserar detta spektakel omedelbart borde göra, är ju att när det är fest sätta munkavle på Nardos.

Om hon yppade minsta lilla ljud blev hon omedelbart satt i arrest i annexet, och straffnominerad.

Det skulle ju iaf göra den här säsongen uthärdlig, för som det är nu funkar det ju bara inte?

Hon lyckas ju med konststycket att förstöra allt, Nardos har ju för fan förvandlat årets Big Brother till en enda lång psykisk tortyr.
Och det är ju helt sjukt att inte Tv4 inser det? Dom MÅSTE ju tappat en jävla massa tittare som helt enkelt inte står ut med henne?

Varenda människa jag pratat med som ser på detta, avskyr då Nardos!
Och orkar inte se eländet just pga att hennes helt hjärndöda babblade, fullständigt ohyggliga skrikande och som pricken över i hennes fula vansinnes-skratt, det känns ju som 90 % av programmen /DC endast består av det!
Senast redigerad av Hydraulslangen 2021-04-16 kl. 11:59.
2021-04-16, 11:21
Medlem
Paladins avatar
Peddi kommer fega gärnet.
2021-04-16, 11:22
Medlem
Kommer rädda Tanja alla dagar i veckan

Det är inte ok att medvetet frysa ut folk om det nu har hänt med Jackie, inte sett allt. Men jag tycker att hon är lite socialt akward ibland och kan inte riktigt läsa av rummet, hon blir liksom för mkt..

Som igår i soffan när hon var på Simon, märktes ju så tydligt att han var obekväm och ville hon skulle backa..
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Alltid sådant prat av människor som vill visa sig goda, vissa skulle ju stödrösta på Alex för att han var mobbad och utanför gick sådär.

Var gång Tanja hänger löst får hon min röst, här riskeras ingenting!

Ljuvligt att läsa. Dumdristigt att resonera på något annat sätt när ens favorit hänger löst.
Medlem
Hoppas nu att Pedram har lite hjärta och gör Jackie till adel <3
2021-04-16, 11:23
Medlem
ungtkaffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Peddi kommer fega gärnet.
Mergim, judith, adrian och simon?
Medlem
Pedram väljer inte Mergim = Han kommer bitcha och skitsnacka om mobbing hela dagen.
Pedram väljer Mergim = Han kommer bitcha på alla och skitsnacka om att dom andra är gnälliga hela dagen.
Medlem
herpesvårtas avatar
Fan ta Pedram om han gör Mergim och Nardos till adel nu
Medlem
"Detta har varit en bra vecka, en rolig vecka", ja för att ni inte fått göra ett skit.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in