2021-04-16, 09:13
Medlem
För att rädda upp situationen:

Ut med Mergim - han är passé och ska inte ha mer luft.

Nardos (hon pratar inte, hon ORERAR) - får inte säga ”vänta”, ”fattaru” eller ”förståru” och hon får inte avbryta nån.

Adrian måste fatta beslut som påverkar andra en gång varje timme. Han får inte lotta och måste motivera sig.

Pedram måste sluta vara så skenhelig och ha hand om kök och städ. Får inte delegera.

Jackie ska stängas in i ett rum med Tanja och Madde. Fin middag, öl, snacks och film.

Simon och Joel stängs in i ett annat rum med kunskapsspel.

Dompa får vara kung och betjänas av Emelie och Juddan som måste lyda hans minsta vink.
2021-04-16, 09:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Mardröm.
Jag borde ha satt ett frågetecken efter varje eftersom jag inte vet hur många han får välja..men ja, mardröm om det blir dessa.
2021-04-16, 09:15
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Hahahaha.

Din hjärna. Jag gillar den!

Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Att du är ett geni visste jag (vi) redan. Men du överträffar dig själv gång på gång, Contris.

Vad är det för sjuka komplimanger, blir ju alldeles rörd ni är mina favs också!!!
2021-04-16, 09:17
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wolfies
tror ni verkligen han väljer nardos? han har snackat mest skit om henne i huset?

Va? Har aldrig hört Pedram snacka skit om Nardos.. hon är ju hans "lillasyster" säger han jämt.
2021-04-16, 09:17
Medlem
hoppas pedram är man nog och den cassanova han påstår sig vara att han väljer jaqi till adeln och att simon blir henne personliga tjänsteman
Senast redigerad av allanmadsen 2021-04-16 kl. 09:25.
2021-04-16, 09:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
För att rädda upp situationen:

Ut med Mergim - han är passé och ska inte ha mer luft.

Nardos (hon pratar inte, hon ORERAR) - får inte säga ”vänta”, ”fattaru” eller ”förståru” och hon får inte avbryta nån.

Adrian måste fatta beslut som påverkar andra en gång varje timme. Han får inte lotta och måste motivera sig.

Pedram måste sluta vara så skenhelig och ha hand om kök och städ. Får inte delegera.

Jackie ska stängas in i ett rum med Tanja och Madde. Fin middag, öl, snacks och film.

Simon och Joel stängs in i ett annat rum med kunskapsspel.

Dompa får vara kung och betjänas av Emelie och Juddan som måste lyda hans minsta vink.

Haha, han hade tagit närmsta nödutgång
2021-04-16, 09:20
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dilligafxx
Så vilka väljer Pedram till adel?
Judith, Mergim, Nardos, Adrian?

Den är fan svår. Men Peddi är faktiskt empatisk och det skulle inte förvåna mig om han väljer av de som är nominerade. Kudos isåfall.
2021-04-16, 09:20
Medlem
Jaha då har vi en dag där Pedram ska härska tillsammans med ett gäng andra nötter. Förmodligen kommer Mergim ingå där, tillsammans med äckel-Adrian som ska få frossa i mat.

Ikväll är det bal = fest igen. Alla fester är likadana, det är fest varje kväll. Inte ens de där inne tycker festerna är roliga mer. Det är samma låtar, samma trötta lekar, samma jävla alkohol, samma jävla EY EY HELLOOOWWWW.

Hur JÄVLA svårt ska det vara att göra en dag lite jävla roligare? Fattiga jävla produktion, fantasilösa stolpskott allihopa.
2021-04-16, 09:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Den är fan svår. Men Peddi är faktiskt empatisk och det skulle inte förvåna mig om han väljer av de som är nominerade. Kudos isåfall.
Det hade varit fint av Peddo om han valde Jackie.
Tror garanterat att han väljer Mergim, inte lika säker på juddan faktiskt..beror på hur lojal han är.
2021-04-16, 09:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dilligafxx
Det hade varit fint av Peddo om han valde Jackie.
Tror garanterat att han väljer Mergim, inte lika säker på juddan faktiskt..beror på hur lojal han är.
Juddan utnyttjar han bara när det passar. Han väljer förmodligen Mergim och Adrian i alla fall..
2021-04-16, 09:25
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Jaha då har vi en dag där Pedram ska härska tillsammans med ett gäng andra nötter. Förmodligen kommer Mergim ingå där, tillsammans med äckel-Adrian som ska få frossa i mat.

Ikväll är det bal = fest igen. Alla fester är likadana, det är fest varje kväll. Inte ens de där inne tycker festerna är roliga mer. Det är samma låtar, samma trötta lekar, samma jävla alkohol, samma jävla EY EY HELLOOOWWWW.

Hur JÄVLA svårt ska det vara att göra en dag lite jävla roligare? Fattiga jävla produktion, fantasilösa stolpskott allihopa.

Precis. Jag skrev det igår (tror det var igår) att jag nästan får känslan nu att produktionen vill köra programmet i botten medvetet av nån anledning. För annars skulle det ju inte vara så innehållsfattigt och fantasilöst? Till och med en 10 åring hade kommit på mer saker för dom att göra, uppgifter, hemliga uppdrag, sysselsättning osv istället för att som nu bara dra på sig maskeradkläder och sen ligga i soffan hela jävla dagen. Ofattbart!
2021-04-16, 09:27
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10

Håller med.. Fattar inte varför det ska festas varje kväll med samma låtlista med tio låtar på repeat. Blir trist både för oss och dem. Måste slita på dem att dricka alkohol varje kväll.. Ge dem uppdrag och kul grejer utan alkohol istället..! Vad som helst är bättre än att göra dem till trötta alkisar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in