2021-04-16, 11:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Hon är svinjobbig, inte vidrig som Mergim, Nardos och Emelie men svinjobbig. Hade hon suttit mot de tre små grisarna skulle hon få min röst nu går den självklart till Tanja ingen tycka-synd-om-röst som kan drabba Tanja.
Jag tycker Jackie är mer rätt BB-material än många av de andra i huset, t ex de som bara bryr sig om hur mkt följare de har på insta.
2021-04-16, 11:01
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Nardos och Pedde pratade om det.

Nardos "Ey, hur kan dom säga till oss att vi degar för mycket? Måste hitta på saker? Vadå tråkigt att kolla på?".

Pedde "Ja, finns ju inget att göra?"

Nardos "Vi måste hitta på!"

Och så något om Maffia.

Typ så var konversationen.

Aha tack!

Men jag förstår inte att BB ber dom hitta på saker? Dom har ju inte tillgång till något? Varför styr inte BB upp aktiviteter till dom? Det blir ju tråkigt för både dom och oss tittare när dom inte har något att göra.
2021-04-16, 11:01
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
ja över 6000 hon typ avgudar nardos och ser inget fel med henne allt hon gör bra som dåligt är bra
Nardos minsann. Då kan de gärna få använda sina röster att hjälpa Jaqi den här gången.
2021-04-16, 11:02
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dilligafxx
Jag tycker Jackie är mer rätt BB-material än många av de andra i huset, t ex de som bara bryr sig om hur mkt följare de har på insta.
Den som har mest följare är väl Tanja? Hon har aldrig brytt sig eller sagt något om det, de andra däremot älskar att prata om hennes följare, avundsjuka svin
2021-04-16, 11:04
Medlem
De kollar alltså bäst-före datum på potatis... för helvete. Idiocracy är här!
2021-04-16, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
Ja jag hoppas verkligen på att hon får vara kvar och ut med Madde

Jag hoppas också Jacki får stanna så Madde kan ryka med huvudet före
2021-04-16, 11:05
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dilligafxx
Precis. Nya personer som troligen inte kommer dyka upp i andra dokusåpor stöttar jag mer än gärna för det signalerar till produktionen att man inte vill ha nån variant av PH eller liknande. Om man stöttar personer som söker runt till olika produktioner, redan är aktiva på insta eller youtube okejar man den utvecklingen och kan inte klaga på att ursprungsformatet urholkas mer och mer för varje säsong.
2021-04-16, 11:06
Medlem
Citat:
Den som har mest följare är väl Tanja? Hon har aldrig brytt sig eller sagt något om det, de andra däremot älskar att prata om hennes följare, avundsjuka svin
Jag sa inte något om flest följare, jag menar de som pratar om hur många följare de har och kommer få. Influenser-hypen har inget i BB-huset att göra, där vill man se helt vanliga människor som inte gör allt för att bli "kända".
2021-04-16, 11:06
Medlem
Då ryker dompa eller madde på måndag då. Eller Tanja. De här rädda-aktionerna kan bli mycket vanskliga...🤔
2021-04-16, 11:10
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Då ryker dompa eller madde på måndag då. Eller Tanja. De här rädda-aktionerna kan bli mycket vanskliga...🤔
Alltid sådant prat av människor som vill visa sig goda, vissa skulle ju stödrösta på Alex för att han var mobbad och utanför gick sådär.

Var gång Tanja hänger löst får hon min röst, här riskeras ingenting!
2021-04-16, 11:12
Medlem
Citat:
Alltid sådant prat av människor som vill visa sig goda, vissa skulle ju stödrösta på Alex för att han var mobbad och utanför gick sådär.

Var gång Tanja hänger löst får hon min röst, här riskeras ingenting!
Exakt. Jag lägger min på Tanja. Resten ska ut, i vilken ordning bryr jag mig inte om. 👍
2021-04-16, 11:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Exakt. Jag lägger min på Tanja. Resten ska ut, i vilken ordning bryr jag mig inte om. 👍
Tanja ska ut

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in