2021-04-16, 08:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Det är sant. Madde överrumplade honom, man hör han säga va oj och sen stop. Men ingen kan ju vara förvånad

Du är den enda som hör ordet stopp.
2021-04-16, 08:06
Medlem
Har vi en makt tävling idag
2021-04-16, 08:09
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Har vi en makt tävling idag

Dom får ju inte rädda någon av dom som hänger löst, men det kanske kan vara makt om något annat?
2021-04-16, 08:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Dom får ju inte rädda någon av dom som hänger löst, men det kanske kan vara makt om något annat?

Ja, det är samma sak. Den som vinner får rädda någon av dom fyra. Då ligger Tanja hyfsat bra till.
Adrian och Emelie och Nardos kommer antagligen inte rädda henne men dom andra
2021-04-16, 08:20
Medlem
hörde ni på liven? vadfan håller de på med
2021-04-16, 08:21
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Ja, det är samma sak. Den som vinner får rädda någon av dom fyra. Då ligger Tanja hyfsat bra till.
Adrian och Emelie och Nardos kommer antagligen inte rädda henne men dom andra

Nej men dom kommer ju inte få rädda någon, det stod ju i ett av breven dom fick igår?
2021-04-16, 08:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Nej men dom kommer ju inte få rädda någon, det stod ju i ett av breven dom fick igår?

Ok, det har jag inte hört. Dom körde ju makt tävlingar förra året. Kanske har tagit bort de då inför denna säsong
2021-04-16, 08:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Mycket.. Man ser hur hon lider men att hon verkligen försöker att skaka av sig det ❤️ 😥

Undrar om BB hade låtit det fortgå om det var Nardos som blev utstött såhär...?

Inte en chans. NEVER FORGET att Dikmen kom in i huset och höll i ett KlAsSrÅd under skolveckan efter incidenten med Nardos som inte ens var en incident.
2021-04-16, 08:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Synd med coronan. Tidsmaskinen hade varit ett perfekt tillfälle att slänga in lite utslagna deltagare. Tänk en tidsresa tillbaka till vecka 1.
När dårarna går ut från annexet så sitter Luis på sin stol i köket med både stjärtspringa och tunga ute i vädret, Katti ronkar Fröidh under ett täcke i soffan, Ponne får en lapdance av en lättklädd Thess och Steph sitter o gråter i rökrutan.

Det får inte snackas om något som hänt på utsidan eller efter vecka 1 i huset, varken från deltagarna eller de utslagna. Och det bästa av allt - jokrarna AD, Marek m fl MÅSTE ignoreras som om de ej existerar.

Hahahaha.

Din hjärna. Jag gillar den!
2021-04-16, 08:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Synd med coronan. Tidsmaskinen hade varit ett perfekt tillfälle att slänga in lite utslagna deltagare. Tänk en tidsresa tillbaka till vecka 1.
När dårarna går ut från annexet så sitter Luis på sin stol i köket med både stjärtspringa och tunga ute i vädret, Katti ronkar Fröidh under ett täcke i soffan, Ponne får en lapdance av en lättklädd Thess och Steph sitter o gråter i rökrutan.

Det får inte snackas om något som hänt på utsidan eller efter vecka 1 i huset, varken från deltagarna eller de utslagna. Och det bästa av allt - jokrarna AD, Marek m fl MÅSTE ignoreras som om de ej existerar.
Att du är ett geni visste jag (vi) redan. Men du överträffar dig själv gång på gång, Contris.
2021-04-16, 08:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Inte en chans. NEVER FORGET att Dikmen kom in i huset och höll i ett KlAsSrÅd under skolveckan efter incidenten med Nardos som inte ens var en incident.
Säga "jag ska lära dig om MITT land, våra sedvanor och kultur" till en inrikesfödd individ som råkar bara ha mörk hud ÄR rasistiskt no matter how you try to twist and turn it och jag gillar inte ens Nardos
2021-04-16, 08:35
Medlem
Godmorgon.
Tittade inte på liven något igårkväll. Något kul som hände på festen man bör veta?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in