2021-04-16, 01:30
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Bukisar också?
Säkert. Kommer nog fram när de pratar lite mer
2021-04-16, 01:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jullanforever
Haha den där BBpolisen visar återigen hur osmart hon är, ena stunden ska dom göra allt för att skicka ut Tanja, andra stunden ska dom rösta kvar den person förutom Judith som kommer rädda Tanja om möjligt och aldrig kommer nominera henne Är beredd att lägga en stor slant på att idioten även kommer uppmana att rösta kvar Mergim vilket bara kommer göra att Nardos fortsätter gräva sin grav.
Deras idioti kommer verkligen bli Nardos fall
Kom igen nu, skicka pm eller skriv här vem tjejen är som står bakom kontot😁
2021-04-16, 01:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leden
Hon vill väl ha ut Madde så Nardos har fritt fram? Och ja verkligen schysst mot Jackie ..

Det har du rätt i
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jullanforever
Haha den där BBpolisen visar återigen hur osmart hon är, ena stunden ska dom göra allt för att skicka ut Tanja, andra stunden ska dom rösta kvar den person förutom Judith som kommer rädda Tanja om möjligt och aldrig kommer nominera henne Är beredd att lägga en stor slant på att idioten även kommer uppmana att rösta kvar Mergim vilket bara kommer göra att Nardos fortsätter gräva sin grav.
Deras idioti kommer verkligen bli Nardos fall

Men snark där. Jag blev provocerad på hennes upp och ner. Hoppas det är som du säger...hon bllr fallet.
Medlem
Rudiebois avatar
Juddan dra åt h-e med dig och din "familj och familjära" snack. Ni har i tystnad skådat utfrysningen av Tjackie under flera veckors tid. Håll käften din j-a Megalodon!
2021-04-16, 01:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
HAHA
Dompa och Pedram berätar nån stökig historia från Magget i Väsby (de som vet, de vet)

Emelie: aha vadå är det som typ rosengård eller?

🤣🤣🤣🤣! Finns magget kvar eller är det stängt?
2021-04-16, 01:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Juddan dra åt h-e med dig och din "familj och familjära" snack. Ni har i tystnad skådat utfrysningen av Tjackie under flera veckors tid. Håll käften din j-a Megalodon!
Vad är det hon säger ? Är i s2 och lyssnar på typ de enda vettiga personerna i huset
2021-04-16, 01:34
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ja dom är så förbannat korkade med sina nomineringar.
Dom borde ta ut dom största hoten. Tjackie, Madde och Dompa är förfan inte något hot.
Däremot är Tanja det och det är det enda smarta valet (nej, jag vill inte ha ut henne, vill ha henne i final).
Sen undrar jag hur Rimhålet klarat sig att inte bli nominerad?
Precis det här försökte storspelaren Emelie förklara för stolpskottet Nardos. Den senare såg ut som en fågelholk i nyllet när hon försökte processa informationen.
Medlem
Nardos: "Så länge jag får i mig något är jag nöjd"

Kommer ihåg hur jävla lack hon blev på Simon och Jesper som skulle laga halloumi åt henne, det dög minsann inte
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Det har du rätt i

Lite kul hur hon fortfarande tror att folk ska haka på saker som inte gjordes rätt i typ vecka 5!!! Jag personligen kan vara jäkligt PK men detta är bara löjligt.
Medlem
Pnugknugens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leden
Hon vill väl ha ut Madde så Nardos har fritt fram? Och ja verkligen schysst mot Jackie ..

Ja och självklart lägger hon fram det som att hon ska vara omtänksam och tänka på henne. Bara det att hon hörde på när Nardos och Emelie prata om att Nardos kan slå ut Jackie i final. Och då drar om hela hennes raid till att ha kvar Jackie så länge som möjligt.

Endast spekulationer och inget jag vet.
Medlem
Citat:

Vill googla Megalodon. Rädd att bli besviken.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in