2021-04-16, 01:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Det är sant. Madde överrumplade honom, man hör han säga va oj och sen stop. Men ingen kan ju vara förvånad

Nää när du lägger fram det så.. så glad att det en annan inte är där och bara kan sitta och kommentera
2021-04-16, 01:25
Medlem
Flor-Idas avatar
Hehe, Dompa och Peddi inser plötsligt att de är uppvuxna på samma ställe, gått på samma klubbar och har samma frisör
2021-04-16, 01:26
Medlem
Pnugknugens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Ja, ja..men jag känner att hon måste ha fått chansen att uppleva både Star Wars och Star Strek på ett fullständigt sätt, och om hon DÅ ändå väljer Star Trek så är ju saken klar. (Från mitt håll alltså.)

Bra tänkt! Självklart är det så du ska göra. Något att vore ju dumt.
2021-04-16, 01:27
Medlem
Nu är Adrian påkommen att inte ha spolat på toan. Han är verkligen en gris
Medlem
DEMONOMICONs avatar
HAHA
Dompa och Pedram berätar nån stökig historia från Magget i Väsby (de som vet, de vet)

Emelie: aha vadå är det som typ rosengård eller?

Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Hehe, Dompa och Peddi inser plötsligt att de är uppvuxna på samma ställe, gått på samma klubbar och har samma frisör

Bukisar också?
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
ah du menade i soffan såg du hur hon klängde och pussade på simon eller? klart han drog

såg du vid köksön nu hur hon pussade simon och sen kräver att han gör det samma typ

hela situationen tidigare som startade allt blev bara fel

Tack!
Det var de jag ville ha svar på
Då förstår jag.
2021-04-16, 01:28
Medlem
Haha den där BBpolisen visar återigen hur osmart hon är, ena stunden ska dom göra allt för att skicka ut Tanja, andra stunden ska dom rösta kvar den person förutom Judith som kommer rädda Tanja om möjligt och aldrig kommer nominera henne Är beredd att lägga en stor slant på att idioten även kommer uppmana att rösta kvar Mergim vilket bara kommer göra att Nardos fortsätter gräva sin grav.
Deras idioti kommer verkligen bli Nardos fall
2021-04-16, 01:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Spoilerkvinnan föreslår att rädda Jackie på måndag för att hon känns utfryst Klart man ska plåga stackarn med ytterligare en vecka och nomineringar...

Hon vill väl ha ut Madde så Nardos har fritt fram? Och ja verkligen schysst mot Jackie ..
2021-04-16, 01:29
Medlem
Vänersborg och falköping grattis!!! Madde och Tanja dit på cruising! 🤩🤩🤩🤩
2021-04-16, 01:30
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Vänersborg och falköping grattis!!! Madde och Tanja dit på cruising! 🤩🤩🤩🤩
oof

episkt
2021-04-16, 01:30
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fnizz
Simon fick fråga i en lek vem han har svårast för, han sa Jackie, har även kommit fram att han gett henne 2 p idag. Hon sa att hon inte bryr sig men tycker det är dåligt för hon har tröstat honom när han varit nere när steffi åkte osv...
Samtidigt är hon väldigt närgången och ser ut att vilja käka upp honom och Simon ser sjukt obekväm ut i soffan och typ flyr

Ja dom är så förbannat korkade med sina nomineringar.
Dom borde ta ut dom största hoten. Tjackie, Madde och Dompa är förfan inte något hot.
Däremot är Tanja det och det är det enda smarta valet (nej, jag vill inte ha ut henne, vill ha henne i final).
Sen undrar jag hur Rimhålet klarat sig att inte bli nominerad?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in