2021-04-15, 23:11
Medlem
Tror ni att vi tittare kommer få rädda någon under helgen, eller är det större sannolikhet att det blir en tävling imorgon där de tävlar om ”makten” att få rädda någon?
Medlem
basiss avatar
Har Judith till slut drabbats av bullshit-rasch? Den mest ökända raschen inom BB-världen.
Medlem
Nomineringarna kommer att locka fram folks sämsta sidor men bra TV kommer det att bli.
2021-04-15, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Fast Nardos har visat sina fula sidor hela tiden. Hon tonade bara ner det ett tag för att folk började stöta bort henne. Nu när hon har Mergim som en liten hund som går fot så behöver hon inte oroa sig för att bli ensam, därför kan hon visa de sidorna igen.

Sant faktiskt, men hade Mergim inte kommit in så hade hon inte gått tillbaka. Dessutom är han proffs på att hjärntvätta henne till att tro vad som helst, speciellt att tro att alla runtomkring henne ”spelar spelet”.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halshuggning
Nomineringarna kommer att locka fram folks sämsta sidor men bra TV kommer det att bli.

Yes😘👍
Medlem
Svart-Skalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
för att emilie gett henne en blick vid nomineringen och ”antog” baserat på hennes blick att hon nominerats. Och så var det och så fick emilie på sig offerkofta och rusa i väg. 😴😴😴

Tjacklin hade ju rätt om blicken. Emelie erkände.
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
för att emilie gett henne en blick vid nomineringen och ”antog” baserat på hennes blick att hon nominerats. Och så var det och så fick emilie på sig offerkofta och rusa i väg. 😴😴😴

Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
För Tjacki frågade henne om hon gav henne en bitch blick innan. Emelie flippade totalt och gick i försvarsläge. Väldigt pinsamt

Haha tack! Synd man missade det.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pilskflicka
Jag står också mellan Tanja och Simon. Dock är jag tudelad när det gäller Simon, men det är nog mest för hans kombinationer som jag inte är bekant med. Han bjuuuuuder verkligen på sig själv och programmet hade inte gått att kolla på utan honom. Men humöret sänker verkligen hela gruppen när han går från noll till hundra på ingen tid alls. Sen klarar jag inte av sättet han ”gråter” på. Många gånger är det äkta men visss gånger börjar han försöka gråta men lyckas liksom inte och då vet man inte om det är seriöst eller skådespeleri. Killen har ju problem och jag tycker synd om honom för det, hoppas verkligen han går och pratar med någon sen när han kommer ut för han förtjänar verkligen att få må bra ♥️
Tanja upplever jag har varit sig själv 100% rakt igenom. Hon tar alla uppdrag med frisk energi och en klackspark. Mår någon dåligt så är hon alltid där och försöker peppa. Jag som inte kollat PH de senaste 10 åren hade ingen koll på vem hon var när hon klev in i huset, men tycker ändå att hon än så länge förtjänar att vinna just för den hon är. Verkar vara en jävligt rolig tjej med fötterna helt på jorden.

Judith ger mig bara obehag nuförtiden. Allt kladdande hon håller på med och att hennes sammetslena röst och sköna stil helt har försvunnit. Nu kraxar hon emellanåt och skriker för ofta. Sen blir hon väldigt obehaglig när hon dricker.

Klarar inte av tjackie pga hennes JÄVLA ”sjungande”, fulaste dansen i världen och att hon fortfarande kämpar med att tvinga folk att tycka om henne. Stör mig att hon aldrig blir nominerad så man kan skicka hem henne.

Joels uttal på vissa saker med engelsk klang, hua. Att han dessutom måste plocka pilla och bokstavligen SITTA på folk 🙄

NEEEEEJ, i skrivande stund gör Judith sitt förbannade ”lufthångel”, nu går jag och lägger mig *ryser*

Så har jag också tänkt, men nu blir det Tanja före Simon.
Simon har för många ”svagheter”
2021-04-15, 23:13
Medlem
Simon har hittat en ny brud att hångla med HAHAA RIP STEPH
Medlem
undra vad steff tycker om allt hångel?
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Sant faktiskt, men hade Mergim inte kommit in så hade hon inte gått tillbaka. Dessutom är han proffs på att hjärntvätta henne till att tro vad som helst, speciellt att tro att alla runtomkring henne ”spelar spelet”.
Precis. Sir Väs viskar gift i en redan förgiftad hjärna. Slutar aldrig bra.
Medlem
Nu lever Simon loppan när Steffi lämnat boet

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in