2021-04-15, 23:10
Medlem
Nu hetsar rovdjuren Judith och Pedram igen, dessa jävla hångel, ser bara sjukt ut.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Mergim har lyckats verkligen ta fram Nardos dåliga/fula sidor. Hoppas hon på utsidan inser vilket misstag det var att umgås med Mergim.
Fast Nardos har visat sina fula sidor hela tiden. Hon tonade bara ner det ett tag för att folk började stöta bort henne. Nu när hon har Mergim som en liten hund som går fot så behöver hon inte oroa sig för att bli ensam, därför kan hon visa de sidorna igen.
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av basis
Tanja är ju halvnorsk eller har jag missat något och Dompa är ju en härlig blandning??

Ja, Tanjas efternamn klingar norskt.
Emelie är dansk eller skånsk (sak samma)
Nä, men vafan alla därinne är svenskar. Födda i Sverige. Svenskt pass.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Det skulle ju tyvärr vara Amilia och henne vill jag INTE se i huset igen. Det räcker med en galning!

Det hade varit sååå bra om Amilia kom in. Vilken jävla legend.
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Hej igen

Kan jag få en kort sammanfattning till varför Emelie stormade ut från rökrutan, med Madde svansandes efter som en hund?

Tack på förhud
För Tjacki frågade henne om hon gav henne en bitch blick innan. Emelie flippade totalt och gick i försvarsläge. Väldigt pinsamt
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Armwrestler
Kan Nardos vara asexuell eller har det med kultur/religion att göra att hon inte kan röra en kille, knappt prata om killar, haft sex och vill aldrig vara med i lekarna eller bada i poolen?

Jag menar ur en 23-årings standard så är det otroligt ovanligt, både som kvinna som man. Mergim är ju på snäppet likadan men tror mer på att han inte är säker eller vill erkänna sin sexualitet.

Vad är liksom chansen att få in två personer som är så anti-hångel och anti snuskprat till ett program som BB?

Tror tyvärr det är kulturellt, hon har helt enkelt blivit inpräntad massa dravel. Därför är hon så pryd , hon pratar om kvinnlig power etc men failar när det kommer till att det är inte fult eller smutsigt att visa sin kropp eller spela på sin sexighet.
Medlem
ollepolle90s avatar
Fyfan vad vidrig Judith ser ut

Skräll att de började chanta tummen upp för Dennis o hålla på med grupptryck bara för att sjöodjuret ska än en gång få ett nytt offer

Nackskott i pannan på alla som har röstat kvar henne
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen

Tur att en smart människa uppfann knappen mute 😍😍😍😍 Den används flitigt när Nardos syns i rutan vill jag lova, haha.
2021-04-15, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Oj shit, juddan är så röd om kinderna så det ser ut som en håller på att få en allvarlig allergisk reaktion 🤣

Låter oroande. Juddan sa tidigare att det är svårt för henne när hon inte får äta regelbundet. Hon har ju gjort en operation (gastric bypass?) och det ställer krav på att sköta maten. Juddan berättade att hennes blodsocker åker upp och ner, tror inte det är så himla nyttigt, speciellt inte med alkoholen flödande.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Kan någon ge mig (som alltid ger er) en kort sammanfattning till varför Emelie stormade ut ur rökrutan och lackade satan?
för att emilie gett henne en blick vid nomineringen och ”antog” baserat på hennes blick att hon nominerats. Och så var det och så fick emilie på sig offerkofta och rusa i väg. 😴😴😴
Medlem
Pnugknugens avatar
https://www.instagram.com/p/CNsYi-qIt0M/

Hon börjar gråta och kan inte förstå varför folk i hela hennes liv tyckt att hon kollar bitchigt..
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Mergim har lyckats verkligen ta fram Nardos dåliga/fula sidor. Hoppas hon på utsidan inser vilket misstag det var att umgås med Mergim.

Narcos kommer lära sig tids nog.
Precis så som Amolia, Lenny och myran med den feta potatisnäsan tillslut insåg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in