2021-04-15, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Vad snabbt Emelie blev glad igen. Applåder för ditt skådespeleri!

större sådespelare en bajsjassa var förra året och då var hon ändå mästaren
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Kan någon ge mig (som alltid ger er) en kort sammanfattning till varför Emelie stormade ut ur rökrutan och lackade satan?

För att Jacki tyckte att Emelie hade gett henne en blick när hon kom ut ur bikten efter att ha nominerat. Jacki undrade vad det betydde för hon tog illa vid sig. Emelie sa att hon kollar så på alla och tog illa vid sig. Emelie trodde att Judith skvallrat för Jacki att Emelie gett hennes 1 poäng till Jacki. Emelie började lipa och drog därifrån
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IknewIT
Enda anledningen till att Mergim kan hålla på som han gör är för att deltagarna i år har blivit för bra vänner. Dom är (till största delen) vänliga och godtrogna. Hade dom varit mindre vänner och mer tävlingsinriktade från början hade han inte kunnat kila in sig på samma sätt och bryta isär dom med sina lögner.

Jag har inte sett förra säsongen av BB. Men jag är villig att betala rätt mycket för att BB skulle skicka in den av de deltagarna som har bäst koll på Mergim från den säsongen. Hans min när personen kliver in i huset och han förstår att han kommer bli avslöjad, att någon utifrån som sett allt kommer in med den infor, skulle vara obetalbar!

Det skulle ju tyvärr vara Amilia och henne vill jag INTE se i huset igen. Det räcker med en galning!
Medlem
Svart-Skalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Redan grupperingar därinne och blåsta nardos har valt Mergims sida, good luck with that 😂😂😂😂

Har sagt det förut. Mergim blir Nardos fall.
Bannlyst
Fan vad löjlig emelie är..
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Nardos försöker bli vän med Jackie för hon och Mergim ska få henne till deras pakt, hon skiter i Jackie annars.
Lycka till nardos, när Mergim och Jackie snart är ute så står du där själv.
Nardos har alltid hunden Adrian som väntar på henne när Mergim har åkt ut.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Tanja och Simon är mina favoriter.

Haha, ja. Den med Amilia i stringtrosor är 😮😮😮😮.
Ogillar Ojudith, Mössan, Mergim (tror inte han är en riktig deltagare dock) och Narcos. Resten står jag ut med även om jag kan få riktigt mycket hat mot dem med. Själv då?

Jag står också mellan Tanja och Simon. Dock är jag tudelad när det gäller Simon, men det är nog mest för hans kombinationer som jag inte är bekant med. Han bjuuuuuder verkligen på sig själv och programmet hade inte gått att kolla på utan honom. Men humöret sänker verkligen hela gruppen när han går från noll till hundra på ingen tid alls. Sen klarar jag inte av sättet han ”gråter” på. Många gånger är det äkta men visss gånger börjar han försöka gråta men lyckas liksom inte och då vet man inte om det är seriöst eller skådespeleri. Killen har ju problem och jag tycker synd om honom för det, hoppas verkligen han går och pratar med någon sen när han kommer ut för han förtjänar verkligen att få må bra ♥️
Tanja upplever jag har varit sig själv 100% rakt igenom. Hon tar alla uppdrag med frisk energi och en klackspark. Mår någon dåligt så är hon alltid där och försöker peppa. Jag som inte kollat PH de senaste 10 åren hade ingen koll på vem hon var när hon klev in i huset, men tycker ändå att hon än så länge förtjänar att vinna just för den hon är. Verkar vara en jävligt rolig tjej med fötterna helt på jorden.

Judith ger mig bara obehag nuförtiden. Allt kladdande hon håller på med och att hennes sammetslena röst och sköna stil helt har försvunnit. Nu kraxar hon emellanåt och skriker för ofta. Sen blir hon väldigt obehaglig när hon dricker.

Klarar inte av tjackie pga hennes JÄVLA ”sjungande”, fulaste dansen i världen och att hon fortfarande kämpar med att tvinga folk att tycka om henne. Stör mig att hon aldrig blir nominerad så man kan skicka hem henne.

Joels uttal på vissa saker med engelsk klang, hua. Att han dessutom måste plocka pilla och bokstavligen SITTA på folk 🙄

NEEEEEJ, i skrivande stund gör Judith sitt förbannade ”lufthångel”, nu går jag och lägger mig *ryser*
Medlem
Rudiebois avatar
Hej igen

Kan jag få en kort sammanfattning till varför Emelie stormade ut från rökrutan, med Madde svansandes efter som en hund?

Tack på förhud
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Ojoj kvällen är bäddad för drama

Först tror Emelie att juddan har pressat henne att berätta sin nominering och sedan "golat ner henne"
Nu ska vithajen även hångla med Dompa rakt framför henne...

Emelie kommer garanterat flippa på Juddan till slut
2021-04-15, 23:10
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Pedram skämtar alltid om att han är en ''cuckold'' när Judith hånglar med folk.

Jag tror allvarligt att han har en sådan fetish.
Öh, vad är det då?
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Obegripligt att dom inte limmar igen käften med 10 tuber superlim, för att sen dra 3 rullar silvertejp runt hela jävla skallen på den där sinnessjuka jävla Nardos?

Helt jävla obegripligt?

Hur i helvete står dom ut med henne!!!???????
Ärligt talat är det ett smärre mirakel. Jag har en lååång stubin med hade flippat för länge sedan. Att ingen bara börjar skrika och få panik på människan fattar jag inte. Hon styr och ställer, kör över folk, använder härskartekniker och bryr sig bara om sitt. Att INGEN flippar på henne??
Medlem
haha Tanja har gått från 3,0 till 2,35 till att vinna

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in