Citat:
Ursprungligen postat av
Ketchupalskaren
Tanja och Simon är mina favoriter.
Haha, ja. Den med Amilia i stringtrosor är 😮😮😮😮.
Ogillar Ojudith, Mössan, Mergim (tror inte han är en riktig deltagare dock) och Narcos. Resten står jag ut med även om jag kan få riktigt mycket hat mot dem med. Själv då?
Jag står också mellan Tanja och Simon. Dock är jag tudelad när det gäller Simon, men det är nog mest för hans kombinationer som jag inte är bekant med. Han bjuuuuuder verkligen på sig själv och programmet hade inte gått att kolla på utan honom. Men humöret sänker verkligen hela gruppen när han går från noll till hundra på ingen tid alls. Sen klarar jag inte av sättet han ”gråter” på. Många gånger är det äkta men visss gånger börjar han försöka gråta men lyckas liksom inte och då vet man inte om det är seriöst eller skådespeleri. Killen har ju problem och jag tycker synd om honom för det, hoppas verkligen han går och pratar med någon sen när han kommer ut för han förtjänar verkligen att få må bra ♥️
Tanja upplever jag har varit sig själv 100% rakt igenom. Hon tar alla uppdrag med frisk energi och en klackspark. Mår någon dåligt så är hon alltid där och försöker peppa. Jag som inte kollat PH de senaste 10 åren hade ingen koll på vem hon var när hon klev in i huset, men tycker ändå att hon än så länge förtjänar att vinna just för den hon är. Verkar vara en jävligt rolig tjej med fötterna helt på jorden.
Judith ger mig bara obehag nuförtiden. Allt kladdande hon håller på med och att hennes sammetslena röst och sköna stil helt har försvunnit. Nu kraxar hon emellanåt och skriker för ofta. Sen blir hon väldigt obehaglig när hon dricker.
Klarar inte av tjackie pga hennes JÄVLA ”sjungande”, fulaste dansen i världen och att hon fortfarande kämpar med att tvinga folk att tycka om henne. Stör mig att hon aldrig blir nominerad så man kan skicka hem henne.
Joels uttal på vissa saker med engelsk klang, hua. Att han dessutom måste plocka pilla och bokstavligen SITTA på folk 🙄
NEEEEEJ, i skrivande stund gör Judith sitt förbannade ”lufthångel”, nu går jag och lägger mig *ryser*