2021-04-15, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Tycker det är bra att nomineringarna har kommit igång.. Emelie har ormat sig fram också nu i vårsolen

Till Nardos:

"Det var dumt av oss att nominera Jaqi. Det hade ju varit bra att ha henne kvar..tänk om DU hade stått med henne i final. Klart som FAN att du hade tagit henne.. Personlighetsmässigt och allt!"

Nardos: Mmmmm...

Jag hade röstat Jaqi över Nardos alla dar i veckan iallafall

samma här
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Haha! Jag såg också det. Trodde det var epilepsikameramannen som fått någon flipp.

Så kul, för min son frågade mig "kollar DU på fotboll?!" och jag tittar på skärmen och det är BB igen och jag tror han driver med mig när han säger "Jag lovar, det var fotboll nyss!". Sen såg jag strax efter att det börja hoppa mellan fotboll och BB. 😂
Medlem
Anonym396s avatar
Pedram skämtar alltid om att han är en ''cuckold'' när Judith hånglar med folk.

Jag tror allvarligt att han har en sådan fetish.
2021-04-15, 23:05
Medlem
Rudiebois avatar
Kan någon ge mig (som alltid ger er) en kort sammanfattning till varför Emelie stormade ut ur rökrutan och lackade satan?
Medlem
nicamaces avatar
Fan vad poolen är ren!
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av koco123
Nardos, Emelie och Mergim era falska ****** jag hoppas alla tittare ser igenom era
Dem är så jävla avundsjuka för att Tanja är den mesta genuina finaste människan
Jag stör mig så sjukt mycket hur äckliga människor kan bete sig
Usch ut med dem fan
Om Nardos vinner över Tanja så kommer jag begå självmord.

Den jävla apflickan förtjänar inte det.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Tycker det är bra att nomineringarna har kommit igång.. Emelie har ormat sig fram också nu i vårsolen

Till Nardos:

"Det var dumt av oss att nominera Jaqi. Det hade ju varit bra att ha henne kvar..tänk om DU hade stått med henne i final. Klart som FAN att du hade tagit henne.. Personlighetsmässigt och allt!"

Nardos: Mmmmm...

Jag hade röstat Jaqi över Nardos alla dar i veckan iallafall

Den enda kombo jag skulle få problem med att rösta MOT Nardos är om hon sitter mot Mergim...
Bannlyst
Nardos försöker bli vän med Jackie för hon och Mergim ska få henne till deras pakt, hon skiter i Jackie annars.
Lycka till nardos, när Mergim och Jackie snart är ute så står du där själv.
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Pedram skämtar alltid om att han är en ''cuckold'' när Judith hånglar med folk.

Jag tror allvarligt att han har en sådan fetish.
Definitivt. Han har nämnt "cuckold" vid andra tillfällen med.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Kristallklart, speciellt som hon lade grunden till planen igår när hon ifrågasatte Tanjas hela person. Märklig människa den där Nardos. Hon har helt tappat den bild hon spenderat drygt 50 dagar på att bygga upp. Troligen hade det hänt ändå, men Mergim har helt klart ett dåligt inflytande på henne.
Tror nog hon hade tappat det även om Mergim inte va där. Tyvärr tror jag mer att Mergim hjälper henne att säga saker som låter bra, hade han inte varit där så hade hon försagt sig direkt. En vidrig kombo det där!
2021-04-15, 23:06
Medlem
Armwrestlers avatar
Kan Nardos vara asexuell eller har det med kultur/religion att göra att hon inte kan röra en kille, knappt prata om killar, haft sex och vill aldrig vara med i lekarna eller bada i poolen?

Jag menar ur en 23-årings standard så är det otroligt ovanligt, både som kvinna som man. Mergim är ju på snäppet likadan men tror mer på att han inte är säker eller vill erkänna sin sexualitet.

Vad är liksom chansen att få in två personer som är så anti-hångel och anti snuskprat till ett program som BB?
2021-04-15, 23:06
Medlem
basiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Toppen... what?!? 🤣🤣🤣🤣
japp, till Emelie i sitt “förtroliga” samtal

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem