2021-04-15, 22:12
Medlem
Jag mins inte att det var fest varje kväll förra året som det är det här året?
2021-04-15, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lassed69
Liven avstäng helt här....
Ja, nu här med. Kollar på annat. Fick ont i huvudet av oljud och irriterande idioter som hoppar runt alt. Hetsäter/dricker. 🤢🤢🤢🤮
2021-04-15, 22:14
Medlem
Chandler Bings avatar
Simon ser ut som en liten farbror
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Jag har väl rätt till mina åsikter precis som du har rätt till dina.. Den som har bekänt färg är väl isåfall du som inte kan med att "din vän" har en åsikt som inte överensstämmer med din egen.
Låt grodan runka till Adrian och Madde. Tyvärr har han och flera förstört tråden med relationsgnäll.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dizzi
Äsch, tycker Mergim har rört om ordentligt i grytan vilket är ett plus i min bok. Att skylla på han hela tiden är bara löjligt ex om övriga inte vågade nomenera han säger det mer om dom faktiskt. Konflikträdda, mesar som inte klarar av att stå upp för vad de tycker och tänker de är så rädda att någon ska tycka illa om dem och att såra någons känslor. Herregud det är ett spel om en miljon kronor skattefritt dessutom. Om de låter sig manipuleras etc så är de svaga helt enkelt.

I dagsläget så är det ingen därinne förutom Nardos som är en värdig vinnare hon vågar säga till när det behövs även till Mergim. De andra är så rädda hur de ska upplevas i gruppen etc.

Sen en annan sak deras fester suger så tråkiga.

Jaha, skattefritt?
Går du in och pröjsar skatten åt vinnaren?
2021-04-15, 22:15
Medlem
Enda anledningen till att Mergim kan hålla på som han gör är för att deltagarna i år har blivit för bra vänner. Dom är (till största delen) vänliga och godtrogna. Hade dom varit mindre vänner och mer tävlingsinriktade från början hade han inte kunnat kila in sig på samma sätt och bryta isär dom med sina lögner.

Jag har inte sett förra säsongen av BB. Men jag är villig att betala rätt mycket för att BB skulle skicka in den av de deltagarna som har bäst koll på Mergim från den säsongen. Hans min när personen kliver in i huset och han förstår att han kommer bli avslöjad, att någon utifrån som sett allt kommer in med den infor, skulle vara obetalbar!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iloveyousayitback
Jaha, skattefritt?
Går du in och pröjsar skatten åt vinnaren?

Ok, rättelse vinstskatt på det😉
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Ingen kan ta ifrån dig din åsikt.
Helt riktigt den är långt ifrån min för den är rent sjuk.
Ingen kommer veta varför du mumlar och är bitter över AD. Antagligen för du kommer aldrig att få en så snygg kille. Rulla ihop dina vidriga fettvalkar och torka dig om gristrynet som läcker skit.

Wow... "Officeren" har verkligen lyckats manipulera tillbaka dig också Grodan..Tragiskt. Du satt ju själv och sade att han var ett vidrigt praktarsle som skulle ut för ett par dagar sedan.. Tills han lurade i Madde att han är intresserad igen.

Man får ge honom att han åtminstone är bra på att manipulera huset+tittare. Ormig som han är. Jag ska låta dig fanboya ifred nu.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Ingen kan ta ifrån dig din åsikt.
Helt riktigt den är långt ifrån min för den är rent sjuk.
Ingen kommer veta varför du mumlar och är bitter över AD. Antagligen för du kommer aldrig att få en så snygg kille. Rulla ihop dina vidriga fettvalkar och torka dig om gristrynet som läcker skit.

Ni som tror att alla som skriver negativt om deltagare är fula, feta och avundsjuka.. Ni gör ju min dag <3 Lol på dig.
2021-04-15, 22:16
Medlem
SphincterAnis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
Emelie berättar helt extatisk: "På en fest hemma hos mig (mina föräldrar vet inte om det) så hade folk analsex i sängarna och det hade droppat blod på sängen, ner på golvet och hela vägen till toaletten. Det var den roligaste festen jag nånsin haft."

Jag visste väl att denna etniskt svenska bitterfitta var en stor White Trash-hora.

Usch.
Behöver hitta mig en oskuld i detta sjuka samhälle...
2021-04-15, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dizzi
Äsch, tycker Mergim har rört om ordentligt i grytan vilket är ett plus i min bok. Att skylla på han hela tiden är bara löjligt ex om övriga inte vågade nomenera han säger det mer om dom faktiskt. Konflikträdda, mesar som inte klarar av att stå upp för vad de tycker och tänker de är så rädda att någon ska tycka illa om dem och att såra någons känslor. Herregud det är ett spel om en miljon kronor skattefritt dessutom. Om de låter sig manipuleras etc så är de svaga helt enkelt.

I dagsläget så är det ingen därinne förutom Nardos som är en värdig vinnare hon vågar säga till när det behövs även till Mergim. De andra är så rädda hur de ska upplevas i gruppen etc.

Sen en annan sak deras fester suger så tråkiga.

Har vi tittat på samma program? Vågar säga emot Mergim?? Det har jag inte sett en enda gång. Hon skulle slänga sig under en buss för hans skull utan att blinka.

I mina ögon har hon visat rakt det motsatta och i en fingerknäppning så har hon lyckats rasera det tålamod jag hade med henne. Spyr på henne efter det här!

A visst, det är ett spel, men den som ska vinna är den som har spelat spelet med värdighet. Inte till vilka medel som helst, bara för att.
Men det är tur att vi människor är olika......
2021-04-15, 22:18
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TysonTy
De ser nog igenom honom men spelar snälla och förstående
De ser nog igenom honom men verkar otroligt nog blivit skrämda av den patetiska fjollan och den vidriga lilla korkade Nardos?

Dom flesta i huset har lika mycket (lite) stake som mössfjanten fick, efter att Lasses brutala playback.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in