Citat:
Ursprungligen postat av
Dizzi
Äsch, tycker Mergim har rört om ordentligt i grytan vilket är ett plus i min bok. Att skylla på han hela tiden är bara löjligt ex om övriga inte vågade nomenera han säger det mer om dom faktiskt. Konflikträdda, mesar som inte klarar av att stå upp för vad de tycker och tänker de är så rädda att någon ska tycka illa om dem och att såra någons känslor. Herregud det är ett spel om en miljon kronor skattefritt dessutom. Om de låter sig manipuleras etc så är de svaga helt enkelt.
I dagsläget så är det ingen därinne förutom Nardos som är en värdig vinnare hon vågar säga till när det behövs även till Mergim. De andra är så rädda hur de ska upplevas i gruppen etc.
Sen en annan sak deras fester suger så tråkiga.
Har vi tittat på samma program? Vågar säga emot Mergim?? Det har jag inte sett en enda gång. Hon skulle slänga sig under en buss för hans skull utan att blinka.
I mina ögon har hon visat rakt det motsatta och i en fingerknäppning så har hon lyckats rasera det tålamod jag hade med henne. Spyr på henne efter det här!
A visst, det är ett spel, men den som ska vinna är den som har spelat spelet med värdighet. Inte till vilka medel som helst, bara för att.
Men det är tur att vi människor är olika......