2021-04-15, 19:39
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
ojoj nu visar anna upp vilken fantastisk respons hon fått på memmo

https://postimg.cc/gallery/bj5xmK5

Undrar hur många Memmos hon fått sin familj att beställa?
Citera
2021-04-15, 19:55
Medlem
Flor-Idas avatar
Haha, i Big Brother pratade de precis om den med fulast fejktänder i Sverige. Alla sa Anna Book
Citera
2021-04-15, 19:58
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Haha, i Big Brother pratade de precis om den med fulast fejktänder i Sverige. Alla sa Anna Book

Hade TV:n på medan jag lagade middag. Det var Ullared. Medan turisterna shoppade loss spelades ABC i bakgrunden. En självklarhet på Ullared. Skulle kunna vara Ullareds nationalsång.

Lite senare får vi göra ett besök i Kjell och Karitas husvagn. Ett överviktigt par runt 65 som är stammisar på Ullared. Deras husvagn var inredd precis som Annas hem. Jag ser Annas framtid.
Citera
2021-04-15, 20:46
Medlem
Hur stor chans tror ni Anna har på en comeback i mello?
Citera
2021-04-15, 20:47
Medlem
MrsATs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
ojoj nu visar anna upp vilken fantastisk respons hon fått på memmo

https://postimg.cc/gallery/bj5xmK5
Hon är så världsfrånvänd att det börjar bli riktigt otäckt. Usch! Och sen alla äckliga emojis hon lägger in i sina texter. Fy, vad jag genuint avskyr den människan.
Citera
2021-04-15, 20:52
Medlem
TPLs avatar
I liven där hon har den gula blusen (gammal trasa köpt för 25 år sen...) klagar hon hela tiden över solen. Fattar inte varför hon inte håller handen som skydd för ögonen "på solsidan". Men den andra handen håller hon hela tiden längst ner på kinden, mot halsen. Ibland stryker hon över det som ser ut som en svullnad. Jag tror den trasiga tanden spökar igen.
Nån som sett ansiktsbilder på henne nyligen?
Hon har en konstig rand på läppen också. Fillers som inte fyllt ut korrekt?

🇪🇸 "Ropa Vieja".
Tur att Anna har gamla kläder kvar från tiden när hon vägde 130 kg.
Citera
2021-04-15, 20:53
Moderator
oilslicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pattknullaren

Obefintlig.
Citera
2021-04-15, 20:54
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pattknullaren
Enligt Anna: 100%, enligt alla andra: 0%.
Citera
2021-04-15, 21:00
Medlem
Tittade precis på hennes story.
Nu har hon nog både fyllt i ögonbrynen och botoxa lite.
Tyvärr klarar jag inte av att ta skärmdump och lägga in här men det är ni säkert andra som kan.
Tottar man på botox-doktorns bilder tycker jag mej se Anna på en före och efterbild.
Citera
2021-04-15, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Hon fattar inte att folk driver med henne.

#erwikvillhasinapengarnu
Therese gjorde olika memmos med flera , det var ett sorts skämt men det förstår inte Anna Hon tror att hon gjorde reklam för henne och nu kommer massor med människor att vilja ha memmo av Anna. Hon har nu börjat följa Therese på Instagram. Själv skulle jag aldrig betala cirka 500 kr varken för Anna eller någon annan. Det är inte värt pengarna att någon pratar några minuter.
Citera
2021-04-15, 21:17
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vinkelhake
Tittade precis på hennes story.
Nu har hon nog både fyllt i ögonbrynen och botoxa lite.
Tyvärr klarar jag inte av att ta skärmdump och lägga in här men det är ni säkert andra som kan.
Tottar man på botox-doktorns bilder tycker jag mej se Anna på en före och efterbild.

Hon har rätt nyligen börjat följa en botoxklinik på Insta.
Citera
2021-04-15, 21:27
Medlem
Magictrixs avatar
Anna har uppdaterat. Vad har ni gjort idag? Anna har varit på tippen och... "Kastar trash och pumpar
Mwuana". Coola Anna är nere med kidsen. Passar ju bra att han har en hit som heter... "DEM vill ha mer"

Det är ju ändå torsdag så... jag skrev ju precis att hon nyss börjat följa botox-doktorn Dr Joninja... låter seriöst. Så ja hon har bättrat på fasaden med lite nytt nervgift. Det lönar sig tydligen att tigga behandlingar också. Så vad väntar i morgon? En ny kaffebryggare? Naturchips?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in