Det är en HAN även om han byggt om sin kropp till kvinna kallas trans och varken har en kuk eller äkta fitta efter operation. Vad har rättvisa med det att göra? Jävla pekpinne-tänk.
Ja h@ns ställningstagande får inte gå ut över andra män och tvinga dem till samma syn som den modifierade har om att betrakta sig som kvinna. Inga ombyggen får heller ställa upp i damidrott, vilket borde säga allt i denna sakfråga.
Måste ju vara otroligt obekvämt att tävla i sån utstyrsel. Har hen inga andra kläder? Shorts av något slag?
Tror hen försöker marknadsföra hen själv, och kåta upp några intet ont anande tv-tittande män.
Är det ingen svensk som hamnat I bingen med Tova-Sophia Aronsson före eller efter konverteringen så att säga, för "hen" kan väl inte vara helt orörd? och som enligt rykten kommer komma långt i denna såpa pga av sin hemliga livlina.
Jag tror inte det minsta på att Wrenkler vill hem och det för att det då bara är att ta sitt pick o pack å dra för honom om det verkligen vore så....and thats it! Klart att han också vill vinna prissumman som alla andra och inte nån fånig trädrot å ställa i bokhyllan. Det är bara det att det ser bättre ut att skita i det än att misslyckas - tror han.
Mig har han åtminstone inte lyckats att manipulera på den punkten. Han är besviken o sårad för att han aldrig lyckades med sin taktik att bli behövd i laget och få uppskattning för det och det har drivit honom till uppgivenhet.
Fräckt av Johanna att strö salt i såren med låtsad förståelse och att det är av närmast välvilja de kommer att rösta ut honom och att han tack vare sin djupa hemlängtan är den bäst rustade för det.
Var det nån mer än jag som reagera på Elias tanklöshet att inte ta med en syltkaka hem till Joanna när han dels inte gillade sylt själv & samtidigt visste att hon skulle ha sylt, han hade kanske? fått slicka hennes syltkaka som tack, men syltryggen gillar tydligen inte sylt tillräckligt
Senast redigerad av Crapmagic 2021-04-15 kl. 19:07.
Vare det inte obetänksamt utav Elias att inte ta med en syltkaka hem till Joanna när han dels inte gillade sylt & samtidigt visste att hon skulle ha sylt, han hade kanske? fått slicka på hennes syltkaka som tack, men syltryggen gillar tydligen inte sylt tillräckligt
Kanske var det så att de var tvungna att äta allt själva och inte dela med sig till övriga.
Tanken slog mig direkt när jag såg det, det enda de fick med sig till lägren var väl te, eller minns jag fel?
🤔
Det pinsammaste var paketeringen (brösten?), hon läste upp sin talbok som om hon försökte sälja in sin person för vidare uppdrag inom tramskändis-kulturen
Senast redigerad av Crapmagic 2021-04-15 kl. 19:27.
Kanske var det så att de var tvungna att äta allt själva och inte dela med sig till övriga.
Tanken slog mig direkt när jag såg det, det enda de fick med sig till lägren var väl te, eller minns jag fel?
🤔
Det är garanterat så att man inte får ta med mat till andra när det är ett pris och det är tänkt att skapa lite friktion och orättvisor.
Annars hade de i lag syd väl bara kunnat norpa åt sig hela fikakorgen och dragit till lagerelden.
Sen om någon smugglar med sig en bulle eller så, det har säkert hänt men det lär de inte ha visat för TV teamet.
🤔
Visst är jag en omtänksam kille, ska vi knulla nu?
Nej han borde ha brutit mot reglerna & smugglat ut syltkakan till Joanna för att det hade varit en vacker filmscen att förhoppningsvis minnas på ålderdomshemmet i framtiden, sedan att han hade blivit utslängd ur tävlingen & gå miste om 1000000 är ett pris man kan betala
Visst är jag en omtänksam kille, ska vi knulla nu?
Nej han borde ha brutit mot reglerna & smugglat ut syltkakan till Joanna för att det hade varit en vacker filmscen att förhoppningsvis minnas på ålderdomshemmet i framtiden, sedan att han hade blivit utslängd ur tävlingen & gå miste om 1000000 är ett pris man kan betala