2021-04-15, 16:09
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
men slå på bonde söker fru eller nått annat sånt skit så får du ju se det där..Dessutom så är det bara i din egen hjärna som "de har en dramatisk kärleksrelation", det vi andra ser är en desperat förälskad tjej som inte förstår att han har 0 intresse för henne.
Och du trodde att jag inte förstod det du skrev sist i din kommentar?
2021-04-15, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Yep. Mergim styr Nardos som en marionettdocka just nu. Nardos fattar inte bättre och sväljer allt med hull och hår. Tror Nardos är den mest lätta att manipulera av alla i huset faktiskt.

Absolut. Hon spelar väl mycket på att hon är dum också. Så otroligt genomskinligt att dom kliver ur bikten och säger "hihihihi vi tog en nap där inne" när dom förmodligen blev utkastade för att Joel stod och ringde på biktklockan.
2021-04-15, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
falska jävel nardos är nu har hon definitivt visat sina rätta sidor

pyr på henne och mergims hybris just nu
Så mycket hat från din sida. Du behöver söka hjälp
2021-04-15, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boobbo
Jag kan minnas fel, mitt minne är inte det bästa. Men han sa att hon hade pratat om honom i sin podd (tjafs?) eller på sin insta eller nåt sånt. Antar att hon kommenterat hans beteende under förra säsongen kanske.

Okej, har helt missat det
2021-04-15, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Vad sa dom till ad i bikten att sluta med eller sluta göra? Dom sa att det antagligen var tråkigt för tittarna...

hörde inte men är säkert burkleken
2021-04-15, 16:12
Medlem
Verkar va svårt för vissa att förstå att man vill ha en blandning av deltagare, vilket är lite konstigt för att det är nästan alltid de goda som vunnit i slutändan. Tycker det kommer vara kvar tillräckligt mycket galenskap kvar i huset för att jag fortfarande ska vilja ha kvar personer som jag uppfattar som genuint fina människor, som Madde och Tanja. Hellre då ut med deltagare som Adrian som spelar just genuin för att vinna miljonen men med sina handlingar ganska ofta visar att han är motsatsen.
Hade aldrig pallat kolla om det skulle vara 15 deltagare som alla ska ta plats och stå i centrum, behöver finnas någon form av balans i gruppen.
2021-04-15, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Och du trodde att jag inte förstod det du skrev sist i din kommentar?

baserat på dina kommentarer så tror jag inte ditt IQ slår i höjden så svaret där blir nej, jag tror inte du förstår.
2021-04-15, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mange30
Så mycket hat från din sida. Du behöver söka hjälp

det är du som måste söka hjälp som är så besatt av nardos att du exakt varje jävla gång hoppar in och försvara henne så fort nån skriver 1 litet illa ord om henne

ringde till sankt görans dem sa att dem hade en plats ledig för dig på lördag
2021-04-15, 16:14
Medlem
Pnugknugens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Haha. Okej det med företaget var en kul idé. Men jag håller med om Tanja. Hon saknar färger för mig. Samma hurtighet i alla sitter. Har väldigt svårt för människor som är på läge 50 hela tiden. Inte för arg inte för glad. Bara jättepositiv. När Steph åkte i måndags och Simon är less utbrister Tanja "Tänk positivt du är ju kvar".
Haha, sådant är bara för mycket.

Nej det är inte där det klämmer för dig.
Det är för "knulltanya" "myste" med gamnacken och det klarar du inte av, att svenska kvinnor väljer mörka herrar.
Och det va efter de det börja hoppa grodor ur munnen på dig.

Du kan inte använda " går på 50 " när du har mmmmm Madde som favorit. Jag förstår att det är för hennes skönhet du gillar henne, men ta ett kort för fan din Pervofroggo.

Är gEnUiNt nyfiken på vad du tycker mmmm Madde tillför mer än Tanja?
2021-04-15, 16:15
Medlem
Kommer rösta på Dennis! Han måste vara kvar! Jaqi o Madde in åka. Tanja är säker oavsett!
2021-04-15, 16:15
Medlem
Snyggt Adrian https://imgur.com/A3teneE
2021-04-15, 16:16
Medlem
lassed69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jullanforever
Verkar va svårt för vissa att förstå att man vill ha en blandning av deltagare, vilket är lite konstigt för att det är nästan alltid de goda som vunnit i slutändan. Tycker det kommer vara kvar tillräckligt mycket galenskap kvar i huset för att jag fortfarande ska vilja ha kvar personer som jag uppfattar som genuint fina människor, som Madde och Tanja. Hellre då ut med deltagare som Adrian som spelar just genuin för att vinna miljonen men med sina handlingar ganska ofta visar att han är motsatsen.
Hade aldrig pallat kolla om det skulle vara 15 deltagare som alla ska ta plats och stå i centrum, behöver finnas någon form av balans i gruppen.

Ja, och det är väl det som hela castingen går ut på... Försöka få ihop en grupp av olika människor i ett slags experiment.... Och med tanke på antal kommentarer på den här sidan, så har de ju lyckats rätt bra

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in