2021-04-15, 16:05
Medlem
Varför äter Nardos ADs mat istället för sin egen så fort han lämnar bordet??
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
antagligen Tanja om dom tänker så enkelt. Lätt att tänka så att dom anser tanja stark o försöker rösta ut henne nu direkt. Men om det är smart...ja...kanske inte...måste ju tänka lite mer och längre.

Det är väl klart att det blir en munsbit för dom att rösta ut Tanja. Vem annars.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maddo135
Haha ja, så genomskinligt. Tanja fortsätter stå på sig, heja!
Ja, Tanja fattar väl vad hon är ute efter. Det här med att gruppen inte ska pakta håller inte länge till.
Medlem
lillaflippens avatar
Vad sa dom till ad i bikten att sluta med eller sluta göra? Dom sa att det antagligen var tråkigt för tittarna...
2021-04-15, 16:06
Medlem
burialhexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nudelfan
Det tror jag med. Tårarna gjorde mycket. Vill se honom och Simon i en grinduell båda kan vara skräckinjagande när de är ledsna/nedstämna. Läskigt med det där svarta i blicken.

Det jag hoppas Tanja lär sig av detta är att hon mfl. måste spela spelet för att vinna. Eller så trillar hon av spelets pinn med sina värderingar i behåll.

Skulle inte förvåna mig om Nardos och Mergim lagt röst på Tanja. Tror även Emelie och Simon lagt på Tanja.
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
ALLA står i kö till maten men Adrian går runt köksön och sträcker fram tallriken så den som står på tur i kön ska lasta mat åt han.

HUR kan man vara så vidrig som han är?! Hade slagit ner fanskapet

det undrar jag hela tiden och det värsta - ingen reagerar
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Mitt svar är då ingenting, absolut ingenting.😀
Jag är inte Mergim och du är inget stolpskott.👍
Okay Zingo.
Vi ser på Tanja med olika ögon helt enkelt.
Ingen har fel.
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Får vi se hur dom nominerat?
Alla som inte nominerat Mergim ska ut, gäller även Dennis om han var så blåst.

I morgondagens avsnitt enligt BBs instagram
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lapetitepois
Jag ser hellre lite dryga människor därinne ett tag till än dessa två alltså.

Jaa verkligen, det är ett skämt att folk vill se på det där, då har de kommit till fel program och kan titta på nått annat för de två är inte BB-material nånstans..
2021-04-15, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Har Nardos en podd där hon pratat om Mergim? Wtf

Jag kan minnas fel, mitt minne är inte det bästa. Men han sa att hon hade pratat om honom i sin podd (tjafs?) eller på sin insta eller nåt sånt. Antar att hon kommenterat hans beteende under förra säsongen kanske.
2021-04-15, 16:07
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Haha. Okej det med företaget var en kul idé. Men jag håller med om Tanja. Hon saknar färger för mig. Samma hurtighet i alla sitter. Har väldigt svårt för människor som är på läge 50 hela tiden. Inte för arg inte för glad. Bara jättepositiv. När Steph åkte i måndags och Simon är less utbrister Tanja "Tänk positivt du är ju kvar".
Haha, sådant är bara för mycket.
Eller hur. Hon låter som den där reklamen när grannen mådde skitdåligt och han klappade honom på huvudet och sa att du har ju mig, jag är din granne. Vet du vilken jag menar? Det är identiskt med vad Tanja sa om det stämmer.
2021-04-15, 16:09
Medlem
lassed69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
ALLA står i kö till maten men Adrian går runt köksön och sträcker fram tallriken så den som står på tur i kön ska lasta mat åt han.

HUR kan man vara så vidrig som han är?! Hade slagit ner fanskapet

Ja, ställ dig SIST i kön och vänta på din tur. Finns fler än du som vill ha mat. Jävla bortskämda stolpskott!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in