2021-04-15, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Ja det kommer som en slump att hända något akut med Mergim precis på Lördag, exakt som med Virran två Lördagar tidigare
Samt för Julia i lördags.
2021-04-15, 15:59
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Samt för Julia i lördags.

Exakt!
2021-04-15, 16:00
Medlem
Alltså, vad Narcos tjatar på Tanja. Det är så tydligt att Narcos vill förklara till Tanja varför hon röstade på Tanja.
Medlem
maddo135s avatar
Men alla kanske inte vill avslöja eller veta nomineringarna Nardos, släpp det för fa-an. Märks att hon är uttråkad
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Det beror på hur vi kommer få rösta. Tror du att Nardos eller Emelies fans vill att Jackie eller Tanja åker.

antagligen Tanja om dom tänker så enkelt. Lätt att tänka så att dom anser tanja stark o försöker rösta ut henne nu direkt. Men om det är smart...ja...kanske inte...måste ju tänka lite mer och längre.
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Ett tips är att använda gruppmejl i stället så sparar du lite tid. 🤪
Går iofs rätt snabbt att ringa till en enda person.
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Du kan la börja med att svara på din egen fråga.
Eller skall jag som du lägga över bollen till dig.
Är du Mergim och jag ett stolpskott tycker du
Mitt svar är då ingenting, absolut ingenting.😀
Jag är inte Mergim och du är inget stolpskott.👍
2021-04-15, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
falska jävel nardos är nu har hon definitivt visat sina rätta sidor

pyr på henne och mergims hybris just nu

Jag spyr på både Nardos och Mergim som tror dom är så jävla smarta också tror dom att de är nå bossar i huset.

Fan, det är ju två fullständiga dårar dessa. Ut med dom förfan!
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Alltså, vad Narcos tjatar på Tanja. Det är så tydligt att Narcos vill förklara till Tanja varför hon röstade på Tanja.

Haha ja, så genomskinligt. Tanja fortsätter stå på sig, heja!
Medlem
Citat:
Javisst. De tänker inte till för det kan de inte. De tror fortfarande att de blir bästa kompisar när de kommer ut från huset. De har sett tidigare BB och ingen umgås med varandra. Många återvänder till sina liv och man blir plötsligt inte bästa vän med någon man har känt i 65 dagar. Man kan inte ha något vidare liv om man snackar livslång vänskap efter huset och planera resor. Det säger sig självt. Det är idiotiskt till och med. Det är rent fånigt att säga att man utvecklas, skitsnack. Det är på sin höjd en kul grej. Och ännu en gång om man tror att man kommer utvecklas på 65 dagar så är man lågbegåvad. Men det är ingen hemlighet.

Det är väl ganska typiskt att tänka så? Att dom ska bli bästa vänner även om det inte varit så i tidigare säsonger. Vi är bättre än dom och la la la. Ganska mänskligt.

Sen håller jag inte med dig om att man inte kan bli bästa vänner och inte kan utvecklas. Man umgås 24/7 och får se de flesta sidor hos en person vare sig man vill eller inte. I verkligheten kanske det tar månader eller år att utveckla en så intim relation. Om man då klickar med någon där inne tror jag absolut man kan bli bästa vänner på utsidan. Men inte med alla.
Sen är det nog skönt för dom att efteråt kunna prata om upplevelsen med någon som var med. Vänner på utsidan kan aldrig förstå fullt ut för dom upplevde det inte.

Och gällande personlig utveckling är väl bb ett ypperligt tillfälle för det! Man utsätts för situationer man antagligen aldrig kommer utsättas för i verkliga livet. Man kan nog lära känna nya sidor hos en själv. Men det kräver självinsikt, vilket oftast saknas hos deltagarna.

Nu gäller inte detta inlägg årets deltagare för tror inte dom är kapabla till vare sig äkta vänskap sinsemellan eller besitter en gnutta självinsikt. Men med bättre casting hade det kunnat ske!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
HUR kan produktionen lyckas med att casta två så TRÅKIGA människor som Adrian o Madde..? Det är ett hån mot tittarna så jäkla tråkigt programmet blir med två sådana människor därinne? Nu sitter de o puttar den där jäkla burken mellan sig.

Jag ser hellre lite dryga människor därinne ett tag till än dessa två alltså.
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
HUR kan produktionen lyckas med att casta två så TRÅKIGA människor som Adrian o Madde..? Det är ett hån mot tittarna så jäkla tråkigt programmet blir med två sådana människor därinne? Nu sitter de o puttar den där jäkla burken mellan sig.
Just nu är dom de mest underhållande av allihop. Såå kul att se hur deras dramatiska kärleksrelation går på hög/lågvarv. Riktigt kul och dessa 2 är det som får mig att slå på TV,n.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in