2021-04-15, 15:47
Medlem
lassed69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boobbo
Förlåt, jag blandade ihop det! Kaos i hjärnan idag.

Han blev ju blockad från att delta i immunitetstävlingen, inte från att nominera

Sånt som händer.. Man blir ju som dem i huset när man tittar för mycket på programmet!
2021-04-15, 15:47
Medlem
esetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Idiot, Jackie har noll stöd.
Odds på att hon åker ut på måndag börjar på 1.20 och sen faller.

Hoppas det börjar på 1.75 igen som tidigare, lättförtjänta pengar
2021-04-15, 15:48
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Förhoppningsvis är han en mullvad som av någon anledning som mååååste åka hem på lördag. Vidriga människa! Usch!

Ja det kommer som en slump att hända något akut med Mergim precis på Lördag, exakt som med Virran två Lördagar tidigare
2021-04-15, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lassed69
Sånt som händer.. Man blir ju som dem i huset när man tittar för mycket på programmet!

Noooooo, så oallmänbildad och gapig hoppas jag aldrig att jag blir!
Medlem
Nu blir Joel så där JÄVLA jobbig igen som han alltid blir när han inte hänger löst mer!
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nudelfan
Tror någon att de kommer ses där i juni och ha fest hela huset? Som det var snack om för nån månad sedan.

Hehe

Kan inte låta bli att undra hur det skulle varit om Katti fortfarande var med. Eller om medelåldern i programmet varit högre än dagens 23 år.
Hoppas alla blir bjudna utom Mergim och Nardos
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av analipungbl4si
Hur kunde inte folket i huset rösta på att Mergim ska vara nominerad?

Är han immun på nåt sätt?
Snälla förklara någon.

Hade helst velat se Dryg-Mergim åka asap.

Han har manipulerat sedan han satte sin fot i huset igen. Hans nya grej är att DETTA ÅRET är en ny upplevelse för honom och därför förtjänar han det. Han blev ju mobbad förra året så pass att han stod och skrek hund och andra fina ord. Då ska man inte bli nominerad <3
2021-04-15, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Var har du hört att dom festat ihop?

Mergim har sagt det. Men dom festade inte ihop, dom var på samma klubb men han vågade inte hälsa på henne. Han trodde hon avskydde honom.
2021-04-15, 15:50
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boobbo
Det jag tycker många här inne missar är den psykiska påfrestningen av att vara isolerad med främmande människor. Det pratas mycket om det sociala experimentet men ingen nämner det psykiska.

Man kan inte förvänta sig att de ska bete sig som normala människor. Jag hade fått psykbryt och gått bananas efter en vecka. Ingen mental stimulans. Ingen mobil, dator, tidning, böcker, tv nyheter. Inga vänner, ingen familj, ingen trygghet och inget "normalt".
Så ska man sitta inlåst med massa främlingar som oftast saknar minsta form av allmänbildning och är extremt omogna (är ju dom som söker till programmet).

Om någon av dom är någorlunda normal på utsidan så blir dom knäppa i huset. Det har ju typ alla tidigare deltagare vittnat om.
Möjligt, fast aldrig tidigare i Big Brothers historia har det någonsin funnits några mera korkade och efterblivna deltagare än dessa ohyggliga jävla stolpskott till människor!

Dom är ju helt unikt hjärndöda, och nåt liknande kommer (förhoppningsvis) aldrig ses igen.
Senast redigerad av Hydraulslangen 2021-04-15 kl. 15:54.
2021-04-15, 15:51
Medlem
Mergim och Nardos påstår att dom tog en nap i bikten
2021-04-15, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pnugknugen
Men herregud?

För att hon helt enkelt är den ända raka och ärliga där inne! Hon är värd att ta hem hela skiten.
Jag förstår faktiskt inte hur man inte kan gilla henne eller ha något emot en sån fantastiskt kvinna.

Vill ställa en motfråga till dig: varför känner du ett sånt starkt hat för henne? När hon uppenbarligen inte har betett sig illa mot någon där inne?

Har du möjligtvis nardos som favorit?
Om så, då förstår jag vad du är för en människa och kommer inte lägga mer tid på att svara dig.

Jävla loser.

Måste det per automatik betyda att man hejjar på Nardos bara för att man inte tycker att Tanja tillför något?
2021-04-15, 15:52
Bannlyst
På BB’s insta vill dom flesta rädda Tanja och Madde, en liten del Jackie, Dennis verkar helt bortglömd

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in