2021-04-15, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Väldigt underhållande att läsa här då Tanjas beundrarskara går i taket för att jag tänker rösta ut henne på måndag. Det ska bli skönt att slippa höra hennes falska hurtighet som är väl inövad. Ska bli kul att se om hon orkar hålla masken i flera veckor till om hon nu skulle bli kvar. Om hon inte åker på måndag så blir det nästa vecka istället. Jag ska ringa runt och säga till alla mina vänner och arbetskamrater att vi ska skicka hem Tanja. Jobbar på ett stort företag med flera tusen anställda.

HAHAHHA, åh! Tack för dagens skratt.
Medlem
lassed69s avatar
Citat:
Väldigt underhållande att läsa här då Tanjas beundrarskara går i taket för att jag tänker rösta ut henne på måndag. Det ska bli skönt att slippa höra hennes falska hurtighet som är väl inövad. Ska bli kul att se om hon orkar hålla masken i flera veckor till. Om hon nu skulle råka bli kvar. Om hon inte åker på måndag så blir det nästa vecka istället. Jag ska ringa runt och säga till alla mina vänner och arbetskamrater att vi ska skicka hem Tanja. Jobbar på ett stort företag med flera tusen anställda.

TV4?
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Ironisk? Vad tillför Madde enligt dig?😀
Du kan la börja med att svara på din egen fråga.
Eller skall jag som du lägga över bollen till dig.
Är du Mergim och jag ett stolpskott tycker du
2021-04-15, 15:57
Medlem
lillaflippens avatar
Till och med deltagarna i huset reagerar på att inget händer där inne och att det inte kan vara kul för tittarna att se dom gå runt i orangea dräkter helt utan sysselsättning.

HUR kunde det bli såhär?
Medlem
Citat:
Väldigt underhållande att läsa här då Tanjas beundrarskara går i taket för att jag tänker rösta ut henne på måndag. Det ska bli skönt att slippa höra hennes falska hurtighet som är väl inövad. Ska bli kul att se om hon orkar hålla masken i flera veckor till. Om hon nu skulle råka bli kvar. Om hon inte åker på måndag så blir det nästa vecka istället. Jag ska ringa runt och säga till alla mina vänner och arbetskamrater att vi ska skicka hem Tanja. Jobbar på ett stort företag med flera tusen anställda.
Haha lyckas till, pajas.
Medlem
HUR kan produktionen lyckas med att casta två så TRÅKIGA människor som Adrian o Madde..? Det är ett hån mot tittarna så jäkla tråkigt programmet blir med två sådana människor därinne? Nu sitter de o puttar den där jäkla burken mellan sig.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Nardos och Mergim är nya Gurkan och Christian från 2011, dryga som tror dom styr gruppen och är untouchable, det kommer bita dom i svansen.
Ut med dom.

Håller med.

Dessa två är dom drygaste i huset och vill gärna ha ut bägge så fort det går.

Förövrigt, är resten av huset typ rädda för Nardos och Mergim? Det känns som det.
Vågade ingen rösta på dom...?
2021-04-15, 15:58
Medlem
Citat:

Ett tips är att använda gruppmejl i stället så sparar du lite tid. 🤪
Medlem
Nardos pratar plötsligt med Tanja efter bikten med Mergim. "Jag trodde inte 1 poäng gjorde så mycket skillnad". Sätter en femma på att hon la ettan på Tanja då.
Glöm inte Mergims visdomsord om att komma nära sina fiender.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pnugknugen
Absolut inte?
Inget jag har sagt heller.

Ok. Tänkte det eftersom du direkt frågade om hen hade Nardos som favorit.?
2021-04-15, 15:59
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Nardos och Mergim är nya Gurkan och Christian från 2011, dryga som tror dom styr gruppen och är untouchable, det kommer bita dom i svansen.
Ut med dom.
Dom kommer ryka i turordning. Den här måndagen börjar vi med Tanja.
2021-04-15, 15:59
Medlem
falska jävel nardos är nu har hon definitivt visat sina rätta sidor

pyr på henne och mergims hybris just nu

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in