2021-04-15, 15:43
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Jag instämmer i mångt och mycket.
Jag ser absolut inte det minsta speciellt med henne.
Hon tillför noll för min del. Det var lite kul innan varningarna.

Tjackie kommer att åka. Det vet hon o alla andra.
Medlem
Mergim sa i soffan till Nardos och Jackie att det är osmart att nominera Tanja pga allt stöd hon har. En stund senare ville Nardos bikta sig med Mergim.
Medlem
Tror någon att de kommer ses där i juni och ha fest hela huset? Som det var snack om för nån månad sedan.

Hehe

Kan inte låta bli att undra hur det skulle varit om Katti fortfarande var med. Eller om medelåldern i programmet varit högre än dagens 23 år.
2021-04-15, 15:44
Medlem
Citat:
Naturligtvis. Jag håller med om din påäng. Jag utgår från tidigare säsonger med människor med bättre självförtroende generellt. Den här gruppen har i princip bara väldigt svaga individer. Väldigt okunniga dessutom. Ingen vågar snacka om elefanten i rummet. Albanen är ju i princip smartast av alla där inne. Han drar i rätt trådar och alla köper det. Nu säger han dessutom att vi behöver inte prata om hur man har röstat och alla följer som får. Själv skulle han ställa alla mot väggen. Han är smartast helt enkelt.

Tyvärr har du rätt! Han spelar spelet och han har lärt sig från förra året. Dom andra är alldeles för kumbaja och bara där för att få vänner för livet... Om dom hade en tanke på miljonen i början så har det försvunnit i allt "vi är en enda stor familj" brus.
Medlem
Hur kunde inte folket i huset rösta på att Mergim ska vara nominerad?

Är han immun på nåt sätt?
Snälla förklara någon.

Hade helst velat se Dryg-Mergim åka asap.
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ironisk? Vad tillför Madde enligt dig?😀
2021-04-15, 15:45
Medlem
Pnugknugens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Verkar som att det är Tanjas fanclub som sitter här och kommenterar. Ett djävla ältande om hur fin hon är. Jag står fast vid att hon har stora likheter med en babian och är varken snygg eller skön person. Om man ska rösta på den som ska ut så blir det hon. Kommer be alla jag känner att logga in och rösta bort Tanja.

Men herregud?

För att hon helt enkelt är den ända raka och ärliga där inne! Hon är värd att ta hem hela skiten.
Jag förstår faktiskt inte hur man inte kan gilla henne eller ha något emot en sån fantastiskt kvinna.

Vill ställa en motfråga till dig: varför känner du ett sånt starkt hat för henne? När hon uppenbarligen inte har betett sig illa mot någon där inne?

Har du möjligtvis nardos som favorit?
Om så, då förstår jag vad du är för en människa och kommer inte lägga mer tid på att svara dig.

Jävla loser.
2021-04-15, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elime
Vad har jag nu missat? Fick Mergim inte nominera?

Förlåt, jag blandade ihop det! Kaos i hjärnan idag.

Han blev ju blockad från att delta i immunitetstävlingen, inte från att nominera
2021-04-15, 15:46
Medlem
Blir det rösta kvar så blir det Jackie blir det rösta ut så blir det Tanya
2021-04-15, 15:46
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Skönt att du håller med och att det finns någon normal människa här. Verkar vimla med beundrare av den gamla avdankade dokusåpadeltagaren i tråden.
2021-04-15, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Nardos och Mergim är polare på utsidan för den som inte visste det. Dom har festat ihop och följer varandras instagram. Det är så förbannat uppgjort allting och i samma ögonblick jag hörde dom tala om det i sängen så avslutade jag gratisprovet på C-more. Direkt. Kändes så djävla skönt att slippa bli lurad och betala 139:- som jag skulle fått gjort annars. Räcker med att plågas gratis. Man kan se här vad som händer och det är inte mycket. TV-sändningen och Lunch-BB räcker gott.

Var har du hört att dom festat ihop?
2021-04-15, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av analipungbl4si
Hur kunde inte folket i huset rösta på att Mergim ska vara nominerad?

Är han immun på nåt sätt?
Snälla förklara någon.

Hade helst velat se Dryg-Mergim åka asap.

Han har manipulerat alla där inne genom förtäckta hot, offerkofta deluxe och massa drama. Ingen orkar ta konsekvenserna av att nominera honom.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in